Veranderingen op het forum
Re: Veranderingen op het forum
Kortom, uw ideaal forum is een reeks onelinersBnhy332 schreef: ↑13 januari 2020, 13:51Eigenlijk niet zo erg, die lange posts horen eigenlijk niet thuis op een forum. Korte, inhoudelijke en duidelijke berichten zijn beter, dan die lange epistels. Ik denk zelfs dat bijna niemand die helemaal leest.Spruitekop schreef: ↑13 januari 2020, 13:44 [
Wie een lange post typt en dan nog eens de opmaakknoppen (bvb. link invoegen, vetjes zetten onderlijnen, ...) wil gebruiken kan er dan niet meer aan.
Héél vervelend wanneer je lange posts aan het schrijven bent.
zoals: +1
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
+1.21 (incl. 21% BTW)
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Ik heb voor de zekerheid dit bericht nog eens doorgestuurd naar Brecht.Spruitekop schreef: ↑13 januari 2020, 13:44Blijkbaar wordt er niets gedaan aan dat probleem. De hoogte van de tabbalk (met oa 'LENEN', 'SPAREN', 'VERZEKEREN', ... ) is VEEL te hoog. Zeker omdat die niet wegschuift naar boven tijdens het posten op het forum.
Wie een lange post typt en dan nog eens de opmaakknoppen (bvb. link invoegen, vetjes zetten onderlijnen, ...) wil gebruiken kan er dan niet meer aan.
Héél vervelend wanneer je lange posts aan het schrijven bent.
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Ik heb intussen een mailtje van hem gekregen en probeer het te reproduceren... maar dat is precies niet zo eenvoudig.
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
De webmaster is ook al niet meer aanwezig en aangelogd geweest sinds augustus 2019...
Rust zacht, webmaster. Je hebt 'het' altijd goed gedaan.
Alles kan altijd en voor iedereen wel beter maar je hebt gedaan wat je kon, zo goed als je kon.
Misschien dat de leden op het prostatenforum (kooswoordje van Paul) er meer van weten maar hij blijft afwezig en zo te zien ook definitief.
Rust zacht, webmaster. Je hebt 'het' altijd goed gedaan.
Alles kan altijd en voor iedereen wel beter maar je hebt gedaan wat je kon, zo goed als je kon.
Misschien dat de leden op het prostatenforum (kooswoordje van Paul) er meer van weten maar hij blijft afwezig en zo te zien ook definitief.
Kristof heeft een nieuwe bezigheid. Brecht heeft hem al een tijdje vervangen bij Spaargids. Dus zou goed kunnen dat "webmaster" nooit meer aanmeldt.
Lid van de veiligheidsraad geworden?
In de immo-wereld gestapt?
Geëmigreerd?
...
In de immo-wereld gestapt?
Geëmigreerd?
...
Den Brecht heb ik al een paar keer op tv gezien.
De Kristof die vroeger spaargids combineerder met een een beroep als loontrekkende,
Misschien doet hij dat beroep als loontrekkende nog steeds, en heeft - terecht- een dikke spaarcent van de persgroep gekregen
De Kristof die vroeger spaargids combineerder met een een beroep als loontrekkende,
Misschien doet hij dat beroep als loontrekkende nog steeds, en heeft - terecht- een dikke spaarcent van de persgroep gekregen
-
- Hero Member
- Contacteer:
Al een hele tijd (sinds maart 2020, na een of andere update), werkte Tapatalk niet meer. Nu even gemaild naar het Spaargids forum, en ik kreeg nu officieel antwoord dat 'Tapatalk niet meer ondersteund wordt door het zeer lage aantal gebruikers'. Zeer jammer, ik merk zelf dat ik nauwelijks inlog. Daarom de vraag: wie gebruikt Tapatalk, en wil het terug?
@de moderator:
Blijkbaar wordt "Vergelijk spaarrekeningen" niet meer up-to-date gehouden?
Zie de commentaren:
sparen-bij-aion-niet-meer-interessant-t28767.html
Aion Extended : momenteel 1% (0,10% + 0,90%)
Blijkbaar wordt "Vergelijk spaarrekeningen" niet meer up-to-date gehouden?
Zie de commentaren:
sparen-bij-aion-niet-meer-interessant-t28767.html
Aion Extended : momenteel 1% (0,10% + 0,90%)
Misschien beter PB sturen naar Vaganzza, want blijkbaar volgen ze het Forum ook niet meer, vandaag toch niet.
We doen ons best om alles op te volgen. De afgelopen dagen was dit moeilijk. Ondertussen is alles bijgewerkt Ik heb het aan de webmaster doorgegeven ivm aanpassing van Aion.