Corona-virus.
-
- VIP member
- Contacteer:
Re: Corona-virus.
Gewoon witwassen op 60 graden! en wat wasverzachter om de geur te maskerenGreenDean schreef: ↑12 juli 2020, 10:47
Een andere factor is dat die dingen potentieel een broeihaard kunnen worden voor heel wat andere niet zo gezellige beestjes. Voor ieder (professioneel) risico bestaat er een aangepast (minimaal oraal-nasaal) masker en verschillende filters afhankelijk van wat je buiten wil houden, of perslucht als een filter niet voldoende gaat zijn. Filters moeten vervangen worden of er beginnen, euh, 'champignons', in te groeien die je misschien ook liever buiten je luchtwegen houdt.
![Cheesy :D](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/cheesy.gif)
Trouwens op die mondmaskers van het werk staat expliciet dat ze niet steriel zijn op de doos
![Roll Eyes ::)](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/rolleyes.gif)
Wie zou zijn leven liever in handen van JM Dedecker leggen dan in die van Van Ranst of De Gucht ?Timoootjex schreef: ↑12 juli 2020, 10:48 Heb je Jean marie dedecker al gehoord![]()
“Het beleid is wispelturig en dwaas”,
Wie moet vertellen wat er best moet gebeuren ?
Voor mij is dat niet groot lawaai Dedecker, de man die wel vaker grote beweringen de wereld instuurt maar daarna zijn kak moet intrekken.. Buiten judo : waarin heeft hij expertise ?
Middelkerkse middenstand , pleinen en stranden ?
-
- Hero Member
- Contacteer:
Ik liever het in hun leven en nie van dedecker maar er zijn heel onvergeeflijke fouten gebeurd die berecht moeten worden...
Voor mijn part niet.
Als je nu zou zeggen dat Trump de rekening moet gepresenteerd krijgen bij de verkiezingen...
Niemand had een foutloos parcours afgelegd in deze omstandigheden. Dat is hoe ik er over denk.
Als je nu zou zeggen dat Trump de rekening moet gepresenteerd krijgen bij de verkiezingen...
Niemand had een foutloos parcours afgelegd in deze omstandigheden. Dat is hoe ik er over denk.
En, ... Zijn er al cijfers bekend van hoeveel anti mondmasker macho's er al zijn doodgevallen, nu het mondmasker verplicht is in de winkels ?
Voor propere mensen zal dat wel meer dan voldoende zijn als ze dat regelmatig genoeg doen. Wat dat op 95° geeft, weet ik ook niet. Anderen heb ik met mondlapjes zien lopen die vuiler waren dan de poetsvodden op mijn freesbank, dan mag het nut toch wel in vraag gesteld beginnen worden.Sebastiaan1985 schreef: ↑12 juli 2020, 13:28 Gewoon witwassen op 60 graden! en wat wasverzachter om de geur te maskeren. Op 95 graden nog niet geprobeerd, wat zou dat geven?
The tree of liberty must be refreshed from time to time with the blood of patriots and tyrants. Thomas Jefferson.
Freedom is not free.
Freedom is not free.
Keuze tussen Van Zwanst, De Klucht en den dekker? Moeten we he daarmee doen? Dan kan de conclusie niet anders zijn dan: we're doomed!
The tree of liberty must be refreshed from time to time with the blood of patriots and tyrants. Thomas Jefferson.
Freedom is not free.
Freedom is not free.
Je gelooft liever experts. Zoals MVR?
Wel, iedereen hier is akkoord met Van Ranst. Sommigen zijn het eens met zijn expertise van maart, anderen met die van april, mei of juni. Maar er is voor elk wat wils in zijn catalogus.
Het kan natuurlijk zo zijn dat zijn meest recente analyse de juiste is, maar ik zou toch afwachten... wanneer is het volgende interview?
Macho’s hebben daar geen last van, die sturen hun vrouw om boodschappen.
![Evil >:D](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/evil.gif)
Is er ondertussen al bekend hoeveel mensenlevens er gered zijn door die maskers?
"Keuze tussen Van Zwanst, De Klucht en den dekker? Moeten we he daarmee doen? Dan kan de conclusie niet anders zijn dan: we're doomed!"
de 3 Koningen
de 3 Koningen
Dat moet wel zalig zijn om een standpunt in te nemen en daar dan kost wat kost nooit meer op terug te komen.
Zolang de feiten een hypothese bevestigen, is er geen reden om ze te verwerpen. Dat is rationeel.
Hier is nog een hypothese : zolang burgers niet protesteren, zullen overheden steeds meer vrijheden afnemen. Op een bepaald moment neemt ze de vrijheid om te protesteren weg.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Inderdaad, zo glad als een paling in een emmer snotNipo schreef: ↑12 juli 2020, 17:08 Wel, iedereen hier is akkoord met Van Ranst. Sommigen zijn het eens met zijn expertise van maart, anderen met die van april, mei of juni. Maar er is voor elk wat wils in zijn catalogus.
Het kan natuurlijk zo zijn dat zijn meest recente analyse de juiste is, maar ik zou toch afwachten... wanneer is het volgende interview?
![Cheesy :D](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/cheesy.gif)
Belgisch beleid:
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell