Corona-virus.
- PinkPanther1970
- Full Member
- Contacteer:
Re: Corona-virus.
@Jefdewit: Volledig akkoord.
Kun je het nog verder uit de context trekken? Het ging over de persoonlijke thuissituatie van Boompje die een masker droeg om zijn zoon te beschermen toen die chemo kreeg. Geen idee waarom dit gelinkt moet worden aan huiselijk geweld, zielig eigenlijk.
Sorry, maar ik dacht dat dit topic over het 'corona-virus' ging.
Waarbij ook nog eens bij de reactie heel duidelijk werd gesteld:
Wie is er dan al 'buiten de context' bezig en tracht bewust een ander lid als 'zielig' voor te stellen op basis van één voornaamwoordje?Voor alle duidelijkheid, dit is een algemene vaststelling binnen de vlaamse gezinnen en slaat niet op de specifieke thuissituatie van eender welk spaargidslid.
De reactie sloeg duidelijk niet op de thuissituatie van wie dan ook.
Ik reageerde juist terug binnen de context van het topic zonder de thuissituatie van wie dan ook te viseren.
Dat is iets wat jij met alle geweld op de agenda wil plaatsen.
De achterliggende bedoeling daarvan laat ik voor jouw rekening.
Sorry maar ik vind het dan weer niet netjes dat je op een persoonlijk situatie reageert metJefdewit schreef: ↑16 juli 2020, 11:07Sorry, maar ik dacht dat dit topic over het 'corona-virus' ging.
Waarbij ook nog eens bij de reactie heel duidelijk werd gesteld:
Wie is er dan al 'buiten de context' bezig en tracht bewust een ander lid als 'zielig' voor te stellen op basis van één voornaamwoordje?Voor alle duidelijkheid, dit is een algemene vaststelling binnen de vlaamse gezinnen en slaat niet op de specifieke thuissituatie van eender welk spaargidslid.
De reactie sloeg duidelijk niet op de thuissituatie van wie dan ook.
Ik reageerde juist terug binnen de context van het topic zonder de thuissituatie van wie dan ook te viseren.
Dat is iets wat jij met alle geweld op de agenda wil plaatsen.
De achterliggende bedoeling daarvan laat ik voor jouw rekening.
en er vervolgens huiselijk geweld aan linkt, ook al voeg er er een disclaimer aan toe.Blijkt toch niet zo correct te zijn
En ja, dit is iets waarop ik reageer of wat jij noemt "met geweld op de agenda zetten", wil je daar achterliggende bedoelingen achter zoeken, mij niet gelaten, interesseert mij totaal niet.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Te gek voor woorden.
Er is een spaaractie voor een waardebon bij de lokale handelaars en dat moest 4 juli er zijn. Bij een fout van de dienst toerisme zijn er echter gegevens die manueel moeten ingevuld worden waardoor dit iets vertraging oploopt.
Iemand vraagt nu compensatie daarvoor vanwege die fout.
Dat is niet meer besparen maar elke euro zoeken die je gratis kan krijgen
Er is een spaaractie voor een waardebon bij de lokale handelaars en dat moest 4 juli er zijn. Bij een fout van de dienst toerisme zijn er echter gegevens die manueel moeten ingevuld worden waardoor dit iets vertraging oploopt.
Iemand vraagt nu compensatie daarvoor vanwege die fout.
Dat is niet meer besparen maar elke euro zoeken die je gratis kan krijgen
Hoog tijd dat ze stoppen met die flauwekul van bonnen, premies en allerhande andere cadeautjes. Beseffen de mensen eigenlijk niet dat we dat met zijn allen dubbel en dik zullen terugbetalen. Je denkt dat je een cadeau krijgt maar het is eerder een cadeau van de lolsmurf.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Nja allee ik lag zelfs in discussie met die persoon waarom hij zen koopgedrag zou veranderen omwille van een waardebon
-
- Hero Member
- Contacteer:
Sowieso ik vind tijdelijke oplossing echt enkel uit noodzaak niet om iets te stimuleren maar eerder om iets in stand te houden.
Marc Van Ranst wordt bedreigd en krijgt politiebescherming. Al gehoord ?
Als het er een is die ook zijn gedacht wel heeft over wat er zou moeten gebeuren, dat gedacht hoger inschat en ver boven dat van de deskundigen, iets tegen Van Ranst heeft, afrekeningen voorstelt aan het Zuidstation voor alle zever die de ander al verkondigd heeft, is het er ene van ons forum die achter de dreigementen zit.
Maar tegelijk ook geldverspilling van de bescherming.. Keffende hondjes bijten niet.
Net zo voor blaffende reuzen..
Als het er een is die ook zijn gedacht wel heeft over wat er zou moeten gebeuren, dat gedacht hoger inschat en ver boven dat van de deskundigen, iets tegen Van Ranst heeft, afrekeningen voorstelt aan het Zuidstation voor alle zever die de ander al verkondigd heeft, is het er ene van ons forum die achter de dreigementen zit.
Maar tegelijk ook geldverspilling van de bescherming.. Keffende hondjes bijten niet.
Net zo voor blaffende reuzen..
Als het er ene zou zijn die bij zijn dreigement grafiekjes en cartoons heeft toegevoegd (of 35 keer de statistiek van de overlijdens per miljoen inwoners) is het ook een forumlid.
Maar dat zie ik hem niet te doen ...
Of als het een lang epistel is met op de achtergrond een diepzittende haat tegen het gezag en tegen België..
Of getekend met de initialen DD.. die zal dan wel jaloers zijn omdat MVR meer op tv komt en een hoger loon verdient ... Aangevuld met verdenkingen van linkse sympathie al was het maar in gedachten.
In ieder geval : binnenkort kunnen we ons hier inschrijven voor die actie van bond zonder naam, om naar gevangenen een brief te schrijven.
= Traliepost.
Maar dat zie ik hem niet te doen ...
Of als het een lang epistel is met op de achtergrond een diepzittende haat tegen het gezag en tegen België..
Of getekend met de initialen DD.. die zal dan wel jaloers zijn omdat MVR meer op tv komt en een hoger loon verdient ... Aangevuld met verdenkingen van linkse sympathie al was het maar in gedachten.
In ieder geval : binnenkort kunnen we ons hier inschrijven voor die actie van bond zonder naam, om naar gevangenen een brief te schrijven.
= Traliepost.