Corona-virus.
Re: Corona-virus.
Keffende hondjes en blaffende reuzen gaan niet naar de gevangenis.
Die zitten meestal anoniem gevangen achter een digitaal scherm.
Wat ik wel straf vind is de uitspraak van Van Ranst:"Ik volg extreemrechts al meer dan 30 jaar, en ik weet ook dat het veel geblaat en weinig wol is."
Hoe volg je extreemrechts? is hij aangesloten bij Schild en Vrienden?
Of heeft hij een abonnement op het tijdschrift van Blood and Honour?
Een fascinerende uitspraak vind ik het, dient verder onderzocht te worden
Hoe volg je extreemrechts? is hij aangesloten bij Schild en Vrienden?
Of heeft hij een abonnement op het tijdschrift van Blood and Honour?
Een fascinerende uitspraak vind ik het, dient verder onderzocht te worden
-
- Hero Member
- Contacteer:
Dat betekent dus dat hij niet meer onpartijdig is. Dat vind ik een heel gevaarlijke evolutie voor een viroloog.
Niet meer? Wanneer was hij dat wel dan?Timoootjex schreef: ↑16 juli 2020, 15:41 Dat betekent dus dat hij niet meer onpartijdig is. Dat vind ik een heel gevaarlijke evolutie voor een viroloog.
Marc Van Ranst is nooit meer geweest dan rand-entertainment met een professor titel. Ik denk dat de meeste mensen hem wel nooit serieus hebben genomen.
Ik denk dat de meesten hun informatie vooral halen van andere virologen en epidemologen.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Ik ben persoonlijk fan vvan en steven.Aerolla schreef: ↑16 juli 2020, 15:49Niet meer? Wanneer was hij dat wel dan?Timoootjex schreef: ↑16 juli 2020, 15:41 Dat betekent dus dat hij niet meer onpartijdig is. Dat vind ik een heel gevaarlijke evolutie voor een viroloog.
Marc Van Ranst is nooit meer geweest dan rand-entertainment met een professor titel. Ik denk dat de meeste mensen hem wel nooit serieus hebben genomen.
Ik denk dat de meesten hun informatie vooral halen van andere virologen en epidemologen.
Ik ben van niemand fan maar ik neem hem nog altijd serieus.
Als dat ook gezegd mag worden...
(Indien niet : toch hetzelfde).
Als dat ook gezegd mag worden...
(Indien niet : toch hetzelfde).
- PinkPanther1970
- Full Member
- Contacteer:
Virussen met de verkeerde partijkaart krijgen geen aandacht meer?Timoootjex schreef: ↑16 juli 2020, 15:41 Dat betekent dus dat hij niet meer onpartijdig is. Dat vind ik een heel gevaarlijke evolutie voor een viroloog.
Ik ontwaar een gevaarlijke evolutie in je taalgebruik
Hier zijn ze enkel fan van stijl he
De boodschap die kant noch wal raakt maar wel goed verpakt is, mooi geïllustreerd, 35 keer herhaald En goedgekeurd door de Zwever.
"Ik begrijp niet meer waar het over gaat maar bij die ene is het toch uitgelegd met stijl".
Van Ranst mist grafiekjes, cartoons en herhalingen om hier populair te zijn. En hij weet waar hij over praat. Dat is ook een nadeel.
De boodschap die kant noch wal raakt maar wel goed verpakt is, mooi geïllustreerd, 35 keer herhaald En goedgekeurd door de Zwever.
"Ik begrijp niet meer waar het over gaat maar bij die ene is het toch uitgelegd met stijl".
Van Ranst mist grafiekjes, cartoons en herhalingen om hier populair te zijn. En hij weet waar hij over praat. Dat is ook een nadeel.
Nagel op de kop vanwege die Marxist !
'Enkel geblaat' kan helaas niet gezegd worden van zijn vrienden:
- Pol Pot: 'De Rode Khmer is verantwoordelijk voor de dood van naar schatting 1,7 tot 2 miljoen mensen op een bevolking van 7 miljoen, tussen 1975 en 1979'
https://nl.wikipedia.org/wiki/Rode_Khmer
- Mao: 'Mao leidde het land van 1949 tot en met 1976 op totalitaire wijze, met geweld en terreur als middelen om zijn politieke doelen te verwezenlijken. Door Mao geleide politieke campagnes, zoals de Grote Sprong Voorwaarts en Culturele Revolutie, worden gezien als oorzaak van naar schatting 40 tot 70 miljoen doden.'
https://nl.wikipedia.org/wiki/Mao_Zedong
Dat waren nogal eens doodslaande doorslaande argumenten !
Het is maar dat je weet met wat voor soort je te maken hebt.
Laatst gewijzigd door SparSpaar op 16 juli 2020, 17:02, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Nja houden jullie liever van de regenboogtrui?
- PinkPanther1970
- Full Member
- Contacteer: