Corona-virus.
Re: Corona-virus.
Ik heb toch tien keer meer vertrouwen in de aanpak van bijvoorbeeld Philippe De Backer dan in die van roeptoeters zoals Dries Plastron die hun tijd vullen met het schofferen van volslanke jonge meisjes op twitter.
Had graag Maggie De Block eens naar buiten zien klauteren.ThomasDM schreef: ↑17 juli 2020, 19:59 Crevits en Somers klimmen bang uit een achterraam om interviews te vermijden
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2020/07/17 ... juli-2020/De Smedt merkt nog iets merkwaardigs op. "Mijn collega's klankvrouw en cameraman kwamen net aan en zagen dat via een achterraam Hilde Crevits en Bart Somers naar buiten klauterden. De woordvoerders van de Vlaamse regering benadrukken dat we daar absoluut geen kwaad moeten achter zoeken omdat Bart Somers blijkbaar dringend weg moest, en dat dit de kortste weg was om te vertrekken. Toch wel merkwaardige taferelen."
Maar niets nieuws onder de zon: de defenestratie(s) van Praag. Google. Daar werden ze wel buitenGEGOOID. Ideetje voor de bevolking ?
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Ik vrees dat je gelijk hebt, ik vang dezelfde signalen op.
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Idem hier.CarpeNoctem schreef: ↑17 juli 2020, 21:13Ik vrees dat je gelijk hebt, ik vang dezelfde signalen op.
Maar ook een enorme sprong vooruit voor de PVDA.
Werkelijk bijna niemand wil nog voor "Het middenveld" stemmen.
Daar ben ik het ook mee eens. Maar waar ligt links, rechts en het middenveld dezer dagen ?
Het middenveld loopt tot aan de kleine baklijn ?
Gaat de SPa bv al mee profiteren van de afkeer van het middenveld ?
VLD zit heden misschien meer in het midden dan CD&V..
-
- VIP member
- Contacteer:
Dat is het perfecte voorbeeld waarom Vlaams Belang zoveel kiezers overtuigen. Ze worden in de media altijd in het belachelijke getrokken en niet serieus genomen (Dries Plastron, komaan hé).
Het is een pipo maar naam hem tenminste bij zijn naam. Dat is elementaire beleefdheid.
Waarom mondmasker gebruiken
https://interestingengineering.com/slow ... 14-07-2020
https://interestingengineering.com/slow ... 14-07-2020
-
- Hero Member
- Contacteer:
Ik denk dat je open vld cd en v en spa alle 3 moet zien als een centrumpartij waarbij cd en v een links maar ook soms rechts beeld heeft maar laatste tijd meer links al gaan ze met het rechtste programma mee(logische verklaring is dat ze meededen aan de zweedse regering en er een linkse stem ook nodig was)haelewyn schreef: ↑17 juli 2020, 22:44 Daar ben ik het ook mee eens. Maar waar ligt links, rechts en het middenveld dezer dagen ?
Maar open vld is geen rechtse liberale partij meer maar eerder een centrumrechtse. Maar dan meer dan vroeger nadruk op centrum.
Bij de spa maar ook bij de ps merk je een interesse voor bepaalde rechtse voorstellen.
Doen we ook niet.
Zoals ik schreef, we mogen toch eens lachen? Als is het groen.
En in de praktijk valt dat wel mee. Liever de korte pijn dat het huidige getalm waardoor de put steeds dieper wordt.
Even doorbijten en we zijn er van af. Nu blijven we met de gebakken peren zitten.
Het Vlaams Belang overtuigt alleen maar kiezers omdat ze ongegeneerd kunnen toeteren wat ze willen.Sebastiaan1985 schreef: ↑17 juli 2020, 23:14 Dat is het perfecte voorbeeld waarom Vlaams Belang zoveel kiezers overtuigen.
Ze moeten het in de praktijk toch niet waar maken.
De light versie heeft ook jaren staan toeteren dat ze het allemaal gingen oplossen.
Ze hebben bij de eerste de beste gelegenheid hun biezen gepakt en verkeerd gegokt en het deksel op hun neus gekregen.
Dus laat het VB maar eens goed zijn gang gaan.
Benieuwd hoe ver ze geraken.
Laatst gewijzigd door Jefdewit op 18 juli 2020, 00:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik vind het ook een zwaktebod als men bij politici met wiens visie men het niet eens is men hun naam, uiterlijk, manier van kleden, enz. in het belachelijke trekt. Bestrijd hen dan tenminste met argumenten. Hen om niet relevante dingen belachelijk maken, maskeert juist een tekort aan argumenten.Sebastiaan1985 schreef: ↑17 juli 2020, 23:14
Dat is het perfecte voorbeeld waarom Vlaams Belang zoveel kiezers overtuigen. Ze worden in de media altijd in het belachelijke getrokken en niet serieus genomen (Dries Plastron, komaan hé).
Het is een pipo maar naam hem tenminste bij zijn naam. Dat is elementaire beleefdheid.
Mee eens. Maar het ontmaskeren van het vb is een moeilijke zaak... men zou bijv hun stemgedrag in de verschillende parlementen kunnen tonen... maar ik vrees dat het allemaal ook veel met psychologie te maken heeft (hun succes).
bankiers + politici + accountants + juristen = 20.000 miljard euro in belastingparadijzen
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Zouden ze dan toch schaamte kennen?SparSpaar schreef: ↑17 juli 2020, 20:44Had graag Maggie De Block eens naar buiten zien klauteren.ThomasDM schreef: ↑17 juli 2020, 19:59 Crevits en Somers klimmen bang uit een achterraam om interviews te vermijden
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2020/07/17 ... juli-2020/
Nope, Somers moest gewoon nog snel z'n vliegtuig halen om op verlof te gaan.
Zijn hotel moest vol met kakkerlakken zitten. (Het moeten niet altijd mestkevers zijn )
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
We naderen pagina 300, dus ff snel een vraag stellen: wat is nu eigenlijk het probleem van de dag?
- het aantal 'corona-doden' blijft licht dalen.
- het aantal ziekenhuisopnames is stabiel.
- het aantal patiënten op IC blijft licht dalen.
- het aantal geregistreerde besmettingen per dag stijgt stevig de laatste dagen.
Enkele maanden geleden waren 'we' de beste tellers ter wereld. Nadien is die boutade toch wat in vraag gesteld. En recent is men maar met onderzoek begonnen naar de ware doodsoorzaak van de overledenen die werden gecatalogeerd als 'corona-dode'. Zou het kunnen dat het aantal nieuwe besmettingen 2 maanden geleden hoger lag dan de dag van vandaag? Het gaat immers om vastgestelde besmettingen en niemand heeft een zicht op de toestand van de hele Belgische bevolking. Dat vele nieuwe besmettingen dan nog eens vastgesteld worden onder nieuwe Belgen geeft mij de indruk dat vooral het reizen, grote familiebijeenkomsten en de her en der uit de hand gelopen bubbels de aanjagers van de huidige cijfers zijn.
Als men in Brussel dan de logica respecteert dan moeten de bubbels terug kleiner, bepaalde horeca aan banden en de reissector ook maar op de schop. Maar die stap gaan ze allicht niet zetten, er wordt gerekend op het naleven van de richtlijnen en nieuwe versoepelingen gaan on hold. Dan begrijp ik de egoïstische Belg die na maanden werken toch snel ff wat stoom wil afblazen. Men heeft hem immers bang gemaakt dat het na de zomer terug lockdown-light wordt... En zo kom ik terug bij één van mijn punten van maart: ge gaat een Belg geen 12 maanden aan het werk houden zonder hem enig zicht op ontspanning te schenken.
Voilà, nemen jullie die kaap van 300 nu maar. Auf Wiederschnitzel !
- het aantal 'corona-doden' blijft licht dalen.
- het aantal ziekenhuisopnames is stabiel.
- het aantal patiënten op IC blijft licht dalen.
- het aantal geregistreerde besmettingen per dag stijgt stevig de laatste dagen.
Enkele maanden geleden waren 'we' de beste tellers ter wereld. Nadien is die boutade toch wat in vraag gesteld. En recent is men maar met onderzoek begonnen naar de ware doodsoorzaak van de overledenen die werden gecatalogeerd als 'corona-dode'. Zou het kunnen dat het aantal nieuwe besmettingen 2 maanden geleden hoger lag dan de dag van vandaag? Het gaat immers om vastgestelde besmettingen en niemand heeft een zicht op de toestand van de hele Belgische bevolking. Dat vele nieuwe besmettingen dan nog eens vastgesteld worden onder nieuwe Belgen geeft mij de indruk dat vooral het reizen, grote familiebijeenkomsten en de her en der uit de hand gelopen bubbels de aanjagers van de huidige cijfers zijn.
Als men in Brussel dan de logica respecteert dan moeten de bubbels terug kleiner, bepaalde horeca aan banden en de reissector ook maar op de schop. Maar die stap gaan ze allicht niet zetten, er wordt gerekend op het naleven van de richtlijnen en nieuwe versoepelingen gaan on hold. Dan begrijp ik de egoïstische Belg die na maanden werken toch snel ff wat stoom wil afblazen. Men heeft hem immers bang gemaakt dat het na de zomer terug lockdown-light wordt... En zo kom ik terug bij één van mijn punten van maart: ge gaat een Belg geen 12 maanden aan het werk houden zonder hem enig zicht op ontspanning te schenken.
Voilà, nemen jullie die kaap van 300 nu maar. Auf Wiederschnitzel !
-
- Jr. Member
Het wordt natuurlijk niet hardop gezegd, maar de grote machthebbers denken "er is toch teveel volk op aard, laat er maar gerust enkele miljoenen dood gaan" . En ja, op lange termijn is dat wel een goed plan, en goed voor de economie.
De natuur houdt zichzelf in evenwicht.
Maar zoals ik al zei, het is niet erg sympathiek om zoiets te zeggen. Ik sta er echter volledig achter.
De natuur houdt zichzelf in evenwicht.
Maar zoals ik al zei, het is niet erg sympathiek om zoiets te zeggen. Ik sta er echter volledig achter.