De Beurs vandaag
TIP
Re: De Beurs vandaag
Technologie aandelen staan VEEL te duur, ik ben alleen maar bezig een lijstje samen te stellen wanneer dit gecorrigeerd wordt.
Kijk naar de posities van de fondsen en besef dat je niet echt gespreid belegt.
Passief lange-termijn belegger in breed-gediversifieerde indexfondsen, geïnspireerd door Bogleheads.org.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Blijkbaar is dit nu al een realistischer scenario dan ik durfde inschatten Trump laat open of hij nederlaag in november zou accepterenMoreOrLess schreef: ↑17 juli 2020, 23:19
Sommigen denken immers dat als de verkiezingen zullen uitdraaien op een (nipt?) verlies van Trump, dat hij dan niet zal willen vertrekken en allerlei juridische procedures en andere truken zal proberen om toch aan de macht te blijven.
Dan is er een grote kans dat aandelen zullen dalen. Beleggers houden immers niet van instabiliteit en onzekerheid.
In de Amerikaanse presidentsverkiezingen is het in het verleden altijd zo geweest dat de verliezende kandidaat zijn nederlaag erkende en, als het de zittende president was, hoffelijk plaats ruimde voor zijn opvolger. Met Trump verwacht ik iets anders. Hij waarschuwt nu al voor stembusfraude. Als hij in november verliest zal hij twitteren dat er miljoenen stemmen frauduleus zijn uitgebracht. Hij zal brullen dat hij de echte winnaar is, hij zal zijn aanhangers oproepen om voor hem op straat te komen, er zullen rellen uitbreken en er zal chaos zijn.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Daar zie, madame soleil met haar glazen bol
Je weet toevallig ook de Lottocijfers niet voor de volgende trekking?
Laatst gewijzigd door CarpeNoctem op 19 juli 2020, 20:02, 1 keer totaal gewijzigd.
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.