Corona-virus.
Re: Corona-virus.
Er zijn er inderdaad weer een paar bijgekomen, je merkt het aan de dwaze commentaar ... kan er geen iq-test ingevoerd worden vooraleer je je kan registreren op dit (of gelijk welk ander) forum ?
Best negeren zeker
-
- Hero Member
- Contacteer:
https://www.scientias.nl/wereldbevolkin ... daarna-af/
nja en nu wil je mensen afschieten?
Er gaan dan veel economische problemen komen hierdoor.
nja en nu wil je mensen afschieten?
Er gaan dan veel economische problemen komen hierdoor.
In Congo ook weer een uitbraak van Ebola die de WHO zeer zorgwekkend noemt.
Neen, hoor. De Duitsers hadden al vroeg door, dat afschieten niet handig is. Ten eerste zijn kogels duur en ten tweede kregen de schutters trauma's.MoreOrLess schreef: ↑18 juli 2020, 19:07Aktion T4 is helemaal terugJanmetvrees schreef: ↑18 juli 2020, 18:59 Er loopt hier véél te véél volk rond die niéts bijdragen aan de maatschappij. Afschieten die handel!
Aktion T4 ging daarom met 'euthanasie'.
Goed... nu zijn we helemaal van het padje af.
-
- VIP member
- Contacteer:
Lol. Komaan man. Een virus vergeleken met een wereldoorlog Zeg dat maar eens tegen die miljoenen Joden die vergast zijn en/of elke dag moesten vrezen voor hun leven en niet wisten welke medemens ze konden vertrouwen.... Om maar te zwijgen over de soldaten aan het front....MoreOrLess schreef: ↑18 juli 2020, 17:45 De generatie net boven mij heeft die WO II meegemaakt. Zonder uitzondering maken zij nu allemaal de vergelijking met die WO II. Een groot deel zegt zelfs dat de Corona-crisis nog erger is.
De oorlog was niet zo erg als Corona in het rusthuisSebastiaan1985 schreef: ↑18 juli 2020, 23:20Lol. Komaan man. Een virus vergeleken met een wereldoorlog Zeg dat maar eens tegen die miljoenen Joden die vergast zijn en/of elke dag moesten vrezen voor hun leven en niet wisten welke medemens ze konden vertrouwen.... Om maar te zwijgen over de soldaten aan het front....MoreOrLess schreef: ↑18 juli 2020, 17:45 De generatie net boven mij heeft die WO II meegemaakt. Zonder uitzondering maken zij nu allemaal de vergelijking met die WO II. Een groot deel zegt zelfs dat de Corona-crisis nog erger is.
Hij is nogal uitgesproken fan van de PVDA. Die partij noemt zichzelf Marxistisch.
Nu is die ideologie doorheen de twintigste eeuw op een aantal plaatsen toegepast, en dat heeft nergens geleid tot welvaart en geluk, integendeel.
Dat systeem blijven verdedigen kan en mag je doen, maar het wijst op onwetendheid of boosaardigheid. Dus, ja, ik vind dat je iemand daarop (tot op zekere hoogte) mag afkeuren.
Even advocaat van de duivel spelen. De rechtse ideologie werd doorheen de twintigste eeuw ook op een aantal plaatsen toegepast, o.a. door Hitler en de nazi's in Duitsland, Mussolini en de zwarthemden in Italie, Franco en de falange in Spanje.Nipo schreef: ↑19 juli 2020, 06:15Hij is nogal uitgesproken fan van de PVDA. Die partij noemt zichzelf Marxistisch.
Nu is die ideologie doorheen de twintigste eeuw op een aantal plaatsen toegepast, en dat heeft nergens geleid tot welvaart en geluk, integendeel.
Dat systeem blijven verdedigen kan en mag je doen, maar het wijst op onwetendheid of boosaardigheid. Dus, ja, ik vind dat je iemand daarop (tot op zekere hoogte) mag afkeuren.
Je kan en mag dat systeem blijven verdedigen, maar het wijst op onwetendheid of boosaardigheid.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Je overschat danig mijn vermogen om jouw sibbilijnse posts te ontrafelen. Ik heb geen weet van een gewijzigde belastingsdruk tussen Wilmès II en Wilmès I. Noch dat die eerste het epitheton belastingsregering meer zou verdienen dan de tweede. Je mag er wel vanuit gaan dat de volgende regering deze titel dubbel en dik gaat verdienen. Iemand zal al de geschenken die deze regering uitgedeeld heeft immers moeten terugbetalen. En ja, de werkende Vlaming zal andermaal het grootste slachtoffer worden.
Hier kun je de belastingschijven van de laatste jaren terugvinden.
Als je cijferblindheid je het niet belet zul je merken dat er in het laatste jaar enkel wat geschoven is in de bedragen door de inflatie. Het enige positieve was in 2018 (Michel I), toen de schaal van 30% verdween.
Voor de rest? Alle Belgische regeringen van pakweg 1970 tot nu verdienen de titel belastingsregeringen
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
-
- Hero Member
- Contacteer:
Het Overlegcomité kan ook strengere maatregelen opleggen, maar het is nog lang niet zeker of het zo ver komt. Zo’n maatregel zou bijvoorbeeld kunnen draaien om een striktere mondmaskerplicht. Het Overlegcomité besliste eerder al dat mondmaskers in de winkels verplicht werden.
Ik vraag me af hoe veel strenger die mondmaskerplicht nog kan hoor
Ik vraag me af hoe veel strenger die mondmaskerplicht nog kan hoor
Dragen op het werk, op kantoren, op straat... Dat kan ook nog verplicht worden.
Belastingsregering : als je selectief blind geheugen je in de steek laat, @cn :
Dat was een van de koosnaampjes van die ene rechtse partij met opgepept opportunisme in het DNA. En een van de mantra's van je idool (?) over de regering Di Rupo.
De kracht van verandering.... Veel mensen geloofden toen nog dat dat betekende : minder belastingen.
Eens aan de macht keerde de partij en zijn fans de zak in de andere richting door te beweren dat er altijd al gezegd werd dat de belastingen moesten stijgen.. met als verschoning dat de volgende generatie moest gespaard worden.
Belastingsregering : als je selectief blind geheugen je in de steek laat, @cn :
Dat was een van de koosnaampjes van die ene rechtse partij met opgepept opportunisme in het DNA. En een van de mantra's van je idool (?) over de regering Di Rupo.
De kracht van verandering.... Veel mensen geloofden toen nog dat dat betekende : minder belastingen.
Eens aan de macht keerde de partij en zijn fans de zak in de andere richting door te beweren dat er altijd al gezegd werd dat de belastingen moesten stijgen.. met als verschoning dat de volgende generatie moest gespaard worden.
Laatst gewijzigd door haelewyn op 19 juli 2020, 10:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Buitenshuis altijd een mondmasker dragen. Dat is zelfs een eis van sommige deskundigen.Timoootjex schreef: ↑19 juli 2020, 10:10 Ik vraag me af hoe veel strenger die mondmaskerplicht nog kan hoor
Nederland begint er stilletjesaan ook weer aan.
https://www.ad.nl/binnenland/127-nieuwe ... ~a530782a/
https://www.ad.nl/binnenland/127-nieuwe ... ~a530782a/
Hebben ze daar deze keer minder goed gecommuniceerd ?