Corona-virus.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Re: Corona-virus.
Je analogie klopt, maar Calco wil per se komen meezeveren bij onze pinten.
Ik geeft het op. Jij wint.
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Het gaat hier over Corona. Wil je a.u.b. on topic komen? Of wil je dat de moderatoren deze draad op slot zetten?CarpeNoctem schreef: ↑20 juli 2020, 15:57Je analogie klopt, maar Calco wil per se komen meezeveren bij onze pinten.Ik geeft het op. Jij wint.
On topic: is het politieke ideeengoed van MVR belangrijk om zijn beweringen / aanbevelingen / terechtwijzingen / opmerkingen / ... te begrijpen?
Persoonlijk denk ik dat de achtergrond van elke persoon meespeelt in zijn / haar visie over om het even welk fenomeen of gebeurtenis.
Maar dit hoeft niet perse verkeerd te zijn.
Van koninklijke bloede misschien dat je in de derde persoon over jezelf spreekt?
Je hebt alleszins hetzelfde nijdige karakter als Leopold II. Handjes afhakken of in elk geval monddood maken.
CarpeNoctem schreef: ↑20 juli 2020, 15:57Je analogie klopt, maar Calco wil per se komen meezeveren bij onze pinten.
Oh, maar je begrijpt me verkeerd Carpe. Jij bent altijd een plezier om bezig te horen, ook al ben ik het inhoudelijk niet altijd met je eens.
Laatst gewijzigd door mver op 20 juli 2020, 16:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Zeurende kinderen negeer je best Carpe. Dan stoppen ze vanzelf.
De politieke voorliefdes van MVR doen er inderdaad niet toe.
Wie het van zijn eigen kant wil gehoord hebben moet maar een viroloog-opportunist zoeken met NVA ambities.
Daarbij : we zullen wel snel genoeg weer in topic zitten met Corona.
Zo ongeveer binnen de week, op zijn minst.
Te weinig maatregelen en daadkracht bij de onderlinge vergadering van de Vlaamse en nationale regering ligt aan de oorsprong.
'Corona en de cijfers' ligt nog open voor een nieuwe recordpoging.
Gaan zagen om topics te sluiten omdat er verteld wordt wat een deel niet graag hoort is ook maar van dat gedrag zoals hier eerder werd omschreven als 'meester ze hebben in mijnen boekentas gepist'. Of iets dergelijks.
Spijtig genoeg zet dat gedrag voort als een virus.
Wie het van zijn eigen kant wil gehoord hebben moet maar een viroloog-opportunist zoeken met NVA ambities.
Daarbij : we zullen wel snel genoeg weer in topic zitten met Corona.
Zo ongeveer binnen de week, op zijn minst.
Te weinig maatregelen en daadkracht bij de onderlinge vergadering van de Vlaamse en nationale regering ligt aan de oorsprong.
'Corona en de cijfers' ligt nog open voor een nieuwe recordpoging.
Gaan zagen om topics te sluiten omdat er verteld wordt wat een deel niet graag hoort is ook maar van dat gedrag zoals hier eerder werd omschreven als 'meester ze hebben in mijnen boekentas gepist'. Of iets dergelijks.
Spijtig genoeg zet dat gedrag voort als een virus.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Je hebt gelijk. En meestal slaag ik er wel in ze te negeren. Maar deze leek wel leuk om mee te spelen. Echter vrees ik dat die er wel eens zou kunnen in slagen dit succestopic op slot te krijgen.
En Covid-19 is here to stay dus we gaan hier nog vaak over van mening kunnen verschillen
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Een recorddraadje is dit nog niet.
De Beurs Vandaag is het populairste.
Vroeger was hier ook een draadje Vastgoed. Dat is nu afgesloten, maar tot een paar jaar geleden stond dat op nr 1.
Holdings is ook populair.
Verder weet ik het niet uit het hoofd.
Boggleheads nog misschien?
De Beurs Vandaag is het populairste.
Vroeger was hier ook een draadje Vastgoed. Dat is nu afgesloten, maar tot een paar jaar geleden stond dat op nr 1.
Holdings is ook populair.
Verder weet ik het niet uit het hoofd.
Boggleheads nog misschien?
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Ik had specifieker moeten zijn: voor de kroeg breekt deze draad alle records. De vorige recorddraad was die van de klimaathysterie.
Er moeten precies dringend nog wat extra ministers van volksgezondheid bijkomen, de huidige 9 ministers hebben duidelijk meer dan hun handen zo vol dat ze het niet meer kunnen bolwerkeneddyl schreef: ↑19 juli 2020, 21:03 En de klucht gaat voort https://www.hln.be/nieuws/binnenland/lu ... ~a47b1f39/
Belgen niet besmet op park Roompot maar in eigen land
Goh... verrassing...
Het stel misselijke etterbakken is overigens vertrokken zonder het park op de hoogte te stellen, dat ze besmet waren.
Dankzij de uitstekende contact tracing van de Nederlandse Gemeentelijke Gezondheidsdiensten kwam het verhaal toch naar boven.
Het is overigens sowieso verboden om met zijn 15 samen te hokken in 1 huisje.
Goh... verrassing...
Het stel misselijke etterbakken is overigens vertrokken zonder het park op de hoogte te stellen, dat ze besmet waren.
Dankzij de uitstekende contact tracing van de Nederlandse Gemeentelijke Gezondheidsdiensten kwam het verhaal toch naar boven.
Het is overigens sowieso verboden om met zijn 15 samen te hokken in 1 huisje.
""""Volgens de GGD Zeeland heeft Roompot ‘goed en adequaat’ gehandeld door direct de GGD in te lichten over de besmette gast. Het Belgische onderzoeksinstituut Sciensano, vergelijkbaar met het RIVM, heeft bron- en contactonderzoek gedaan. Daaruit blijkt dat bron van de besmetting niet in Zeeland is.""""
Bron : pzc.nl
Blijkbaar was het park op de hoogte want ze hebben zelf de GGD verwittigd... De gast heeft hen dus ook wel degelijk verwittigd.
Toen ze op aanraden van hun huisarts huiswaarts keerden was er nog geen diagnose.
De Belgen, met name Sciensano, deden het contactonderzoek volgens dit bericht.
Nam je nu met de waarheid een loopje uit oranjeliefde en maakte je het weer erg bont ? Of vertelde jouw bron het anders ?
Bron : pzc.nl
Blijkbaar was het park op de hoogte want ze hebben zelf de GGD verwittigd... De gast heeft hen dus ook wel degelijk verwittigd.
Toen ze op aanraden van hun huisarts huiswaarts keerden was er nog geen diagnose.
De Belgen, met name Sciensano, deden het contactonderzoek volgens dit bericht.
Nam je nu met de waarheid een loopje uit oranjeliefde en maakte je het weer erg bont ? Of vertelde jouw bron het anders ?