Corona-virus.
Re: Corona-virus.
Nog niet op gehad vandaag, en gisteren ook niet. Maar wel bedankt voor de verklaring van al die waanzinnigen die ik door het hek op straat zie passeren. Toch niet zo'n goed idee dan, die beflap-plicht.geebee schreef: ↑25 juli 2020, 19:10 GreenDean heeft vandaag iets te lang zijn mondmasker moeten opdoen, hij heeft een chronisch zuurstofgebrek waardoor hij een beetje vreemd doet ... geef hem eventjes, het zal weldra weer beter gaan, diep in, diep uit ... niet vergeten, buikademhaling of als het echt slecht gaat in een papieren zakje ademen
The tree of liberty must be refreshed from time to time with the blood of patriots and tyrants. Thomas Jefferson.
Freedom is not free.
Freedom is not free.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Mijn belevenissen van vandaag: vandaag iets zuidelijker getrokken -en toeristischer- aan de Amblève. Deze middag op restaurant hebben we weer hilarische momenten beleefd met de mondmaskerverplichting. Bij het binnenkomen (op het terras!) vriendelijk verzocht door de dienster om het mondmasker op te zetten tot aan onze tafel (zo'n 5 meter verder).
Ik schat zo'n twee derde van de klanten Vlamingen. 't Was plezant om zien. De meeste frommelden na het neerzitten hun mondmasker in hun broekzak, maar er was ook een gezelschap van drie bevriende koppels die er niets beter op vonden om hun mondmaskers op de terrastafels te leggen, met de mondzijde naar boven. Nadat het gerstenat rijkelijk had gevloeid moest er ééntje naar de WC en die wist niet meer welk mondmasker het zijne was. Dan maar eender welk één aangetrokken, -natuurlijk met ontblote neus- om naar het toilet te trekken.
Maar ik ben blij dat jullie content zijn met de mondmaskerverplichting(en)
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Blij dat je hier nog eens de snuggerheid van je mederegiogenoten in de verf zet.
Weet ik weer waarom ik mijn eigen individuele maatregelen neem.
Weet ik weer waarom ik mijn eigen individuele maatregelen neem.
zonder commentaar
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Tsja als jullie de onnozelaar willen uithangen is dat voor jullie rekening. Waarschijnlijk geen verpleegsters of dokters in de familie die zich met gevaar voor eigen leven uit de naad moeten werken voor dergelijk volk. Wij hebben onder collega's een koosnaampje voor dergelijk volk. De grote M.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Tutut, je bevindt je aan de slechte kant van de geschiedenis. Het mantra hier hoort te zijn verplichten/verbieden!
Jij met je individuele maatregelen! Collectief zeg ik je!
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
En er zijn er evengoed die hysterisch schreeuwen als ze eens een half uurtje een mondmasker aan moeten
Van een mondmasker te dragen is bij mijn weten nog niemand doodgevallen, van covid daarentegen al velen.
Deze mensen laten liever het virus zijn gang gaan en eisen het recht op om anderen naar believen te kunnen besmetten,
met weeral een hoop extra ziekenhuisopnames en doden als gevolg.
Bende egoisten
Eigenlijk geef je hiermee een pleidooi voor een alcoholverbod, want dat is een duidelijke oorzaak voor het niet naleven van covid preventiemaatregelen.CarpeNoctem schreef: ↑25 juli 2020, 19:37Mijn belevenissen van vandaag: vandaag iets zuidelijker getrokken -en toeristischer- aan de Amblève. Deze middag op restaurant hebben we weer hilarische momenten beleefd met de mondmaskerverplichting. Bij het binnenkomen (op het terras!) vriendelijk verzocht door de dienster om het mondmasker op te zetten tot aan onze tafel (zo'n 5 meter verder).
Ik schat zo'n twee derde van de klanten Vlamingen. 't Was plezant om zien. De meeste frommelden na het neerzitten hun mondmasker in hun broekzak, maar er was ook een gezelschap van drie bevriende koppels die er niets beter op vonden om hun mondmaskers op de terrastafels te leggen, met de mondzijde naar boven. Nadat het gerstenat rijkelijk had gevloeid moest er ééntje naar de WC en die wist niet meer welk mondmasker het zijne was. Dan maar eender welk één aangetrokken, -natuurlijk met ontblote neus- om naar het toilet te trekken.
Maar ik ben blij dat jullie content zijn met de mondmaskerverplichting(en)
Hij zal de eerste bleiter zijn wanneer de horeca terug dicht moet door het wangedrag van zijn soort.
Toch zijn er hier nog altijd, die niet snappen dat het individueel belang eindigt waar het gemeenschappelijk begint.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Ik vermoed dat je het tegen mij had? Ik heb heel wat verplegend personeel in mijn familie. Wel geen dokters, ons IQ is nl genetisch bezwaard...
Mijn favoriete nichtje ( als vrouwelijk voor kozijn) en haar man zijn zelfs beiden verpleger. Wel, toevallig heb ik ze verleden week tegen het lijf gelopen en geen van beiden vond een mondmaskerverplichting een goed idee. Ze beseffen namelijk ook wel dat als je onwillige mensen verplicht dit veel eerder contraproductief gaat werken dan gaat helpen. Wat ze wel erg vonden was dat gemotiveerde mondmaskerdragers door the powers that be werden afgeraden er te dragen. En de praktijk bewijst hun ( en mijn) mening daaromtrent. Bij ons op het werk is het ook al een tijdje verplicht, wel wat ik al gezien heb van mondmaskermalheuren tart elke verbeelding.
Een andere nicht ( als vrouwelijk voor neef) staat ook in de verpleging, haar man is een collega van mij. Wel, geen van beiden staat achter een verplichting.
Ik twijfel geen moment aan je intelligentie, daarom verbaast het mij te meer dat jij er wel in gelooft?
Wel, hou je niet in. Ik ben nieuwsgierig. Het zal mijn eerste en ook mijn laatste ontvangen ad hominem niet zijn.
Laatst gewijzigd door CarpeNoctem op 25 juli 2020, 20:31, 1 keer totaal gewijzigd.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Da's één van de vele oorzaken. En als je die allemaal gaat willen verbieden zou je best je dagtaak opzeggen.
Naar het schijnt is zo'n vastgebonden beflap heel slecht voor je brein. Iets met zuurstoftekort en zo. Weet er niet echt het fijne van, maar ik twijfel geen moment aan de deskundigheid van mijn binnenkort zeer goede vriend geebee.mbbs schreef: ↑25 juli 2020, 19:55 En er zijn er evengoed die hysterisch schreeuwen als ze eens een half uurtje een mondmasker aan moeten
Van een mondmasker te dragen is bij mijn weten nog niemand doodgevallen, van covid daarentegen al velen.
Deze mensen laten liever het virus zijn gang gaan en eisen het recht op om anderen naar believen te kunnen besmetten,
met weeral een hoop extra ziekenhuisopnames en doden als gevolg.
Bende egoisten
GeeBee for President, daar wil ik wel nog op stemmen. Voor al de rest weiger ik om maar 1m naar de dichtstbijzijnde school te stappen.geebee schreef: ↑25 juli 2020, 19:10 GreenDean heeft vandaag iets te lang zijn mondmasker moeten opdoen, hij heeft een chronisch zuurstofgebrek waardoor hij een beetje vreemd doet ... geef hem eventjes, het zal weldra weer beter gaan, diep in, diep uit ... niet vergeten, buikademhaling of als het echt slecht gaat in een papieren zakje ademen
The tree of liberty must be refreshed from time to time with the blood of patriots and tyrants. Thomas Jefferson.
Freedom is not free.
Freedom is not free.
Niks mis met zijn intelligentie. Hij heeft alleen een verkeerde job gekozen, eentje waar je gezag absoluut niet in vraag mag stellen. "Loop met je kop tegen die boom". Zonder vragen stellen doen, goed. Twijfelen en je afvragen of dat wel zo'n goed idee is, slecht.CarpeNoctem schreef: ↑25 juli 2020, 20:22 Ik twijfel geen moment aan je intelligentie, daarom verbaast het mij te meer dat jij er wel in gelooft?
Freedom is not free.
Freedom is not free.
Nog maar eens een voorbeeld geven:
Ik probeer als makelaar vandaag een huis te verkopen in de hogere prijsklasse. Het gezin van drie komt keurig, met mondmaskertjes op, aanlopen. Ze lijken alle drie van goede kwaliteit en op de juiste manier gedragen. Als commercieel persoon ( en tegenstander van de verplichtte dracht) geef ik de potentiële kopers direct de keuze om het maskertje wel of niet te dragen. Alle 3 vinden het geen probleem om het maskertje te dragen en bedanken voor het aanbod. Omdat de interesse blijkbaar zeer concreet was, heeft het huisbezoek anderhalf uur geduurd. Geen van de drie heeft het maskertje zolang gedragen ...
Als ik straks een identieke ervaring heb met klanten die het correct dragen van het maskertje volhouden tot het afscheid, zal ik het hier ook posten. Geduld aub ...
Ik probeer als makelaar vandaag een huis te verkopen in de hogere prijsklasse. Het gezin van drie komt keurig, met mondmaskertjes op, aanlopen. Ze lijken alle drie van goede kwaliteit en op de juiste manier gedragen. Als commercieel persoon ( en tegenstander van de verplichtte dracht) geef ik de potentiële kopers direct de keuze om het maskertje wel of niet te dragen. Alle 3 vinden het geen probleem om het maskertje te dragen en bedanken voor het aanbod. Omdat de interesse blijkbaar zeer concreet was, heeft het huisbezoek anderhalf uur geduurd. Geen van de drie heeft het maskertje zolang gedragen ...
Als ik straks een identieke ervaring heb met klanten die het correct dragen van het maskertje volhouden tot het afscheid, zal ik het hier ook posten. Geduld aub ...