Corona-virus.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Re: Corona-virus.
Nog een Belgische klucht: de contact tracing. Waar we deze middag gegeten hebben vroeg de dienster- na uitvoerige verontschuldigingen - mijn naam. Die is voor onze Franstalige medemens nogal imprononçable, dus was ik daar voor gans het terras mijn naam aan het spellen
Bij de volgende stop kregen we een formuliertje in onze pollen gedraaid waar we zelf maar onze naam moesten invullen.
Dit lijkt me 100% failproof
H.I.L.A.R.I.S.C.H.
Maar ik ben blij dat jullie content zijn met alle regelneverij
Bij de volgende stop kregen we een formuliertje in onze pollen gedraaid waar we zelf maar onze naam moesten invullen.
H.I.L.A.R.I.S.C.H.
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Geef mij maar het departement Onderwijs al was het maar om die oetl*l Weyts zijn plaatsje af te nemen ... kan hij iets anders zoeken waar hij te pas en te onpas in het nieuws mee kan komen ... misschien kan hij solliciteren voor verdwaalpaal aan de kust, het schijnt dat er nu al lachende kakskes zijn, niemand zal het verschil zien.
YepGreenDean schreef: ↑25 juli 2020, 20:40Niks mis met zijn intelligentie. Hij heeft alleen een verkeerde job gekozen, eentje waar je gezag absoluut niet in vraag mag stellen. "Loop met je kop tegen die boom". Zonder vragen stellen doen, goed. Twijfelen en je afvragen of dat wel zo'n goed idee is, slecht.CarpeNoctem schreef: ↑25 juli 2020, 20:22 Ik twijfel geen moment aan je intelligentie, daarom verbaast het mij te meer dat jij er wel in gelooft?
van mij mag hij er 13 procent verlies op doen....
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2020/04/23 ... kan-doden/
Terug naar Corona : Hoe het virus doodt ... Schijnen veel mensen nog niet te weten.
Ik ben old school in deze. De verkoop geeft me meer voldoening dan de premie die ik er op verdien. Maar dat is way off topic. Het gaat nog steeds over die maskertjes. Sluit de boel maar af want die spullen gaan het verschil nooit maken.
Sommigen dragen ze correct.
Sommigen dragen ze soms correct.
Sommigen dragen ze af en toe, ook op plaatsen waar het een verplichting is.
Sommigen dragen ze altijd fout.
Sommigen dragen vuile of slechte exemplaren.
Sommigen dragen ze niet of komen niet meer op openbare plaatsen in België.
Laat het los zou ik zeggen, of gooi me een verwerping naar het hoofd, het is me allemaal ok.
Daarin heb je gelijk ... maar ze zullen er wel toe bijdragen ... wat ze moeten aanpakken is een inperking van de steeds-wisselende bubbels van 15 ... drie weken enkel contact met je gezinsleden en met al de rest contact op afstand met het dragen van het mondmasker en we zouden er ongeveer van af moeten zijn ... maar nee, illegale feestjes, uren op café op een paar centimeter van andere dronkelappen, babbelen met de buren op een halve meter, ... ik weet het, het is veel gevraagd voor velen maar ofwel gaan we het zo aanpakken ofwel gaan we tot in het oneindige zo moeten verder doen tot er misschien ooit eens een vaccin is dat langer werkt dan een paar maanden ...
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Ondertussen Roeselare in rep en roer. Een agent verliest zijn cool bij een joch zonder mondmasker dat zijn identiteitskaart niet wil tonen en deelt wat klappen uit.
Filmpje
Er is gelukkig geen hysterie gaande ...
Filmpje
Er is gelukkig geen hysterie gaande ...
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Intelligentie zit weer heel ver vandaag.CarpeNoctem schreef: ↑25 juli 2020, 19:37 Mijn belevenissen van vandaag: vandaag iets zuidelijker getrokken -en toeristischer- aan de Amblève. Deze middag op restaurant hebben we weer hilarische momenten beleefd met de mondmaskerverplichting. Bij het binnenkomen (op het terras!) vriendelijk verzocht door de dienster om het mondmasker op te zetten tot aan onze tafel (zo'n 5 meter verder).
Ik schat zo'n twee derde van de klanten Vlamingen. 't Was plezant om zien. De meeste frommelden na het neerzitten hun mondmasker in hun broekzak, maar er was ook een gezelschap van drie bevriende koppels die er niets beter op vonden om hun mondmaskers op de terrastafels te leggen, met de mondzijde naar boven. Nadat het gerstenat rijkelijk had gevloeid moest er ééntje naar de WC en die wist niet meer welk mondmasker het zijne was. Dan maar eender welk één aangetrokken, -natuurlijk met ontblote neus- om naar het toilet te trekken.
Maar ik ben blij dat jullie content zijn met de mondmaskerverplichting(en)
Jullie eigen stommiteiten gebruiken om te argumenteren dat het systeem niet werkt?
Efkes serieus blijven hé maat, komaan.
-
- VIP member
- Contacteer:
Dat manneke krijgt gewoon zijn verdiende loon... Bij sommigen moet verantwoordelijkheidsgevoel er in geramd worden
Je moet maar eens filmpjes zoeken wat er gebeurt in de landen rondom de Middellandse Zee als ge solt met de politie en de corona maatregelen niet respecteert....
Je moet maar eens filmpjes zoeken wat er gebeurt in de landen rondom de Middellandse Zee als ge solt met de politie en de corona maatregelen niet respecteert....
Ik ga niet herhalen, maar zelfde als mijn antwoord hierboven.CarpeNoctem schreef: ↑25 juli 2020, 20:47 Nog een Belgische klucht: de contact tracing. Waar we deze middag gegeten hebben vroeg de dienster- na uitvoerige verontschuldigingen - mijn naam. Die is voor onze Franstalige medemens nogal imprononçable, dus was ik daar voor gans het terras mijn naam aan het spellen
H.I.L.A.R.I.S.C.H.
Herpak u CarpeNoctem, het kan nog. We zullen het u vergeven en denken dat het de alcohol is dat rijkelijk vloeide, die uw brein beïnvloed heeft.
Uw niveau is bij deze heel duidelijkSebastiaan1985 schreef: ↑25 juli 2020, 23:26 Dat manneke krijgt gewoon zijn verdiende loon... Bij sommigen moet verantwoordelijkheidsgevoel er in geramd worden
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Kun je je fabelachtige intelligentie misschien voortaan aanwenden om te beslissen als het nu de alchohol is dat of de alcohol die?
Asking for a friend ...
/edited: originele tekst weggehaald, CarpeNoctem heeft zelf het punt dat ik wou maken bevestigd.CarpeNoctem schreef: ↑25 juli 2020, 23:43 Kun je je fabelachtige intelligentie misschien voortaan aanwenden om te beslissen als het nu de alchohol is dat of de alcohol die?
Asking for a friend ...
Laatst gewijzigd door DNE2018 op 25 juli 2020, 23:59, 1 keer totaal gewijzigd.