Corona-virus.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Re: Corona-virus.
Ik zat net hetzelfde te denken. Ik ga niet vaak de politie afvallen. Ze werken in ondankbare omstandigheden en worden al te vaak in de rug geschoten door de media, maar het lijkt me duidelijk dat deze agent in kwestie hier - om het mild uit te drukken- ietwat overreageerde.JW1 schreef: ↑25 juli 2020, 23:43Uw niveau is bij deze heel duidelijkSebastiaan1985 schreef: ↑25 juli 2020, 23:26 Dat manneke krijgt gewoon zijn verdiende loon... Bij sommigen moet verantwoordelijkheidsgevoel er in geramd worden
Waarom zo bescheiden, misschien iets ambitieuzer? Laten we rond de Kaspische Zee kijken, daar hangen ze homo's op aan werfkranen.Sebastiaan1985 schreef: ↑25 juli 2020, 23:26Je moet maar eens filmpjes zoeken wat er gebeurt in de landen rondom de Middellandse Zee als ge solt met de politie en de corona maatregelen niet respecteert....
Laatst gewijzigd door CarpeNoctem op 25 juli 2020, 23:53, 1 keer totaal gewijzigd.
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Dat mijn intelligentie weer heel ver zat vandaag?
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Apology accepted, ga gauw je roes uitslapen dat je morgen weer fris en monter met ons kan discussiëren over het Corona-virus.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Te laat, 't is ondertussen al morgen. Later vandaag hopelijk weer een verhaal in de reeks Jommeke met het mondmasker in Dardennen
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Als je dan als flik al voor de 20 ste keer een snotaap moet zeggen dat hij z'n masker moet dragen en je wordt dan voor de 7de keer uitgescholden voor 'nazi', 'fascist' of nog wat ander lelijks, geven hun papieren niet als je ze vraagt, negeert alle bevelen.CarpeNoctem schreef: ↑25 juli 2020, 23:49 Ik zat net hetzelfde te denken. Ik ga niet vaak de politie afvallen. Ze werken in ondankbare omstandigheden en worden al te vaak in de rug geschoten door de media, maar het lijkt me duidelijk dat deze agent in kwestie hier - om het mild uit te drukken- ietwat overreageerde.
Dan zal je je toch ook wel eens af en toe af vragen waarom je het allemaal doet en waaraan je het verdiend hebt.
En iedereen heeft al eens een 'iets mindere' dag dat je wat meer geprikkeld bent, het is niet dat hij die kerel verrot slaat, het is eerder bij de kraag willen nemen om op de grond te trekken om in de boeien te slagen.
Het zijn tenslotte 'ordediensten', ... om 'orde' te handhaven.
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Die flik heeft veel geluk dat zijn slachtoffer er heelhuids vanaf komt. Bijna een vlaams George Floyd'je gedaan.
Pepperspray zonder noodzaak, vuistslag, op de grond smijten, knie in de rug. Op de grond nog eens pepperspray.
Die man kan (proberen) te solliciteren voor de vuilkar.
De jonge gast heeft een coronaboete en smaad aan zijn broek. En als hij het slim speelt met goeie advocaat, krijgt hij een veelvoud van die bedragen aan schadevergoeding...
Pepperspray zonder noodzaak, vuistslag, op de grond smijten, knie in de rug. Op de grond nog eens pepperspray.
Die man kan (proberen) te solliciteren voor de vuilkar.
De jonge gast heeft een coronaboete en smaad aan zijn broek. En als hij het slim speelt met goeie advocaat, krijgt hij een veelvoud van die bedragen aan schadevergoeding...
Daar zijn wetten en regels voor. Ook voor ordehandhavers. Zij zouden het beter moeten wetenSpruitekop schreef: ↑26 juli 2020, 00:04 Het zijn tenslotte 'ordediensten', ... om 'orde' te handhaven.
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Ik denk dat er ook 'weerspannigheid' kan ingeroepen worden, hij wou niet meewerken door z'n masker op te zetten, wou zijn Eid niet tonen, ...
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
-
- VIP member
- Contacteer:
We zien ook niet wat er gebeurde voor het filmpje... En mijn niveau? Hoog genoeg om door te hebben dat "verantwoordelijkheidsgevoel" en "welvaart" vaak samen gaan
Er stapt even later een tweede agent uit een auto. Geen mondmasker aan.
H.I.L.A.R.I.S.C.H.
H.I.L.A.R.I.S.C.H.
@CarpeNoctem,
Als anarchokapitalist ben jij wellicht ook tegen het rookverbod in restaurants, de verplichting een gordel te dragen in de auto, een helm opzetten bij het rijden met een motorfiets, het verbod een gsm te gebruiken in de wagen, ... ?
Kwestie van de puntjes op de i te zetten.
Als anarchokapitalist ben jij wellicht ook tegen het rookverbod in restaurants, de verplichting een gordel te dragen in de auto, een helm opzetten bij het rijden met een motorfiets, het verbod een gsm te gebruiken in de wagen, ... ?
Kwestie van de puntjes op de i te zetten.
De humor van de jongere generatie ontsnapt mij volledig.
Er stapt een flik uit een auto en die draagt geen mondmasker.. op straat.. en dat is om in je broek te pissen van het lachen ?
De moderne versie van Toon Hermans ?
Smaad en beledigingen zijn twee verschillende zaken.
Voor zover ik weet zijn beledigingen niet strafbaar en wordt smaad (in onze streek) zelden vervolgd.
Van de andere kant : al wie een grote bek opzet tegen 'het gezag' is naar mijn gevoel zelf een peanut brain en verdient een pak rammel als hij er een krijgt.
Om zulke dingen kan ik me niet druk maken.
Als de jongeling een advocaat inhuurt moet die kunnen aantonen dat het geweld niet noodzakelijk was of niet proportioneel. Het hangt er dan van af hoe het intern toezicht en de rechter daar over denken.
In buurten waar veel all* wonen is het gewoonlijk de politie die een pak slaag krijgt.
Die jongeren richten hun agressie naar de verkeerde persoon. Het is niet die agent die heeft beslist dat ze op straat een nutteloos masker moeten dragen. In dit geval zouden ze beter bij de lokale burgemeester gaan reclameren.
Die politieagent voert ook maar een opdracht uit van de burgemeester. Mogelijk vind die agent zelf dat mondmaskers onnodig zijn, wat me niet zou verbazen als je ziet dat agent 2 er geen draagt.
Die politieagent voert ook maar een opdracht uit van de burgemeester. Mogelijk vind die agent zelf dat mondmaskers onnodig zijn, wat me niet zou verbazen als je ziet dat agent 2 er geen draagt.
Als iedereen zo zou redeneren leefden we nog onder het feodale systeem, met lijfeigenen en dergelijke.
Het “gezag” moet regelmatig zelf een pak rammel krijgen, en ik begin de laatste maanden het gevoel te krijgen dat het te lang geleden is.