Holdings
TIP
- koendesmet
- Newbie
- Contacteer:
Re: Holdings
Brederode de dieperik ingegaan?? Ik denk dat je verwart met Sonae, Wendel en Luxempart..
Dit weekend weer "promo" voor Sofina in De Tijd. De laatste 10 jaar 16,5 % geannualiseerd rendement met dividenden jaarlijks geherinvesteerd (tov 6,8 bij GBL) ...maandag geheid weer een koersstijging
Dit weekend weer "promo" voor Sofina in De Tijd. De laatste 10 jaar 16,5 % geannualiseerd rendement met dividenden jaarlijks geherinvesteerd (tov 6,8 bij GBL) ...maandag geheid weer een koersstijging
Oud, Rijk en Brits: een update
Jouw naam is zichtbaar?
En waarom niet? Uitstekend document. Bedankt Belca!
Met veel plezier uitgelezen, bedankt Belca!
Bedankt om te delen Belca2. Ik ben momenteel zelf de jaarverslagen van Scottish Mortgage aan doornemen. Amper blootstelling aan tech met mijn portfolio. Dus deze trust lijkt me ideaal geplaatst om deze blinde vlek weg te werken.
Mvg,
Geblin
Bedankt Belca !
- koendesmet
- Newbie
- Contacteer:
Topdocument Belca bedankt!
Bekijk ne keer Brederode toen het met een premie noteerde en ING en Fortis als hoofdaandelen en nog andere had vooraleer commentaar te geven!koendesmet schreef: ↑26 juli 2020, 12:15 Brederode de dieperik ingegaan?? Ik denk dat je verwart met Sonae, Wendel en Luxempart..
-
- Hero Member
- Contacteer:
Beleggen is en blijft gokken. En iedereen weet het beter! Hebben jullie het artikel van Fahmi Quadir gelezen in “De Tijd”? De fraude zit overal……
Dus doe vooral waar gij u goed bij voelt, en erken uw fouten. Inderdaad ik heb Bollore te hoog aangekocht. Ik koop ooit wel eens bij maar voorlopig niet. Illiquide aandelen koop ik ook niet, hoe goed ze ook mogen zijn. Ieder zijn ding natuurlijk!
Een AvH, Sofina, Brederode, Gimv, en Gbl zullen het toch echt wel beter weten dan ik. En ja soms neemt men een gokje zoals Bollore, Prosus, Sonea en FFP. Sommige gokjes waren goed andere slecht.
Zorg wel dat u uw slechte gokjes kunt laten staan………en Belca hartelijke dank voor uw update van “UK Investment Trusts”. Uw bijdrage in dit forum is in tegenstelling tot mijn bijdrage, waardevol!
Heel veel dank!
Dus doe vooral waar gij u goed bij voelt, en erken uw fouten. Inderdaad ik heb Bollore te hoog aangekocht. Ik koop ooit wel eens bij maar voorlopig niet. Illiquide aandelen koop ik ook niet, hoe goed ze ook mogen zijn. Ieder zijn ding natuurlijk!
Een AvH, Sofina, Brederode, Gimv, en Gbl zullen het toch echt wel beter weten dan ik. En ja soms neemt men een gokje zoals Bollore, Prosus, Sonea en FFP. Sommige gokjes waren goed andere slecht.
Zorg wel dat u uw slechte gokjes kunt laten staan………en Belca hartelijke dank voor uw update van “UK Investment Trusts”. Uw bijdrage in dit forum is in tegenstelling tot mijn bijdrage, waardevol!
Heel veel dank!
Ondertussen weten we het wel hoor dat beleggen gokken is volgens u. Bijna in elk bericht van u keert dit terug. Denk jij nu echt dat Bollore en FFP (familie holdings nota bene) gokken met hun geld??? En als je Prosus koopt dan zou je moeten weten dat je een grote blootstelling hebt aan Tencent.Jozefien1969 schreef: ↑26 juli 2020, 23:53 Beleggen is en blijft gokken.
Zorg wel dat u uw slechte gokjes kunt laten staan.
Als je wilt “gokken” op de beurs dan lijkt me de rubriek Holding niet je beste keuze.
Mooi artikel, helder en gefundeerd beschreven!
Ik vraag mij af of SMT niet teveel geconcentreerd is op techbedrijven die op onder meer op NASDAQ genoteerd staan?
Deze staat al hoog en vrees dat SMT genadeloos in zijn val meegenomen kan worden.
Tesla maakt bijvoorbeeld 12,7 % uit van het totale portefeuille...
Dank je voor deze regelmatige updates !
Ook bedankt Belca2!
Laeka, vind je dan alle holdings die noteren met een premie te duur & om te vermijden?
Is er daar al eens onderzoek naar gedaan in hoeverre holdings met premie bv de 5 jaren er op goed of slecht presteerden?
Laeka, vind je dan alle holdings die noteren met een premie te duur & om te vermijden?
Is er daar al eens onderzoek naar gedaan in hoeverre holdings met premie bv de 5 jaren er op goed of slecht presteerden?