Corona-virus.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Re: Corona-virus.
Frank Thevissen heeft er het commentaar van de opper-tv-viroloog van FC de Viroleugen bij gemixt:Fakkel schreef: ↑26 juli 2020, 15:57 Meanwhile...
Connor toch...
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20200726_94492866
Ja, met zo´n leiders, zet ons dan maar gewoon terug in lockdown...
Persiflage
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Was Connor Rousseau niet diegene die dicht bij de werkende mens stond, je weet wel, op voetlengte met zijn basketsloefkes van 600 euro.
https://m.hln.be/in-de-buurt/antwerpen/ ... ~a4e45191/
Minstens 20 cafés dicht op 1 weekend wegens flagrante overtredingen. Hoeveel zouden er dan een waarschuwing hebben gekregen wegens lichte overtredingen? Straks gaan ze weer huilen wanneer alles dicht moet. Beetje zelf gezocht denk ik dan.
Minstens 20 cafés dicht op 1 weekend wegens flagrante overtredingen. Hoeveel zouden er dan een waarschuwing hebben gekregen wegens lichte overtredingen? Straks gaan ze weer huilen wanneer alles dicht moet. Beetje zelf gezocht denk ik dan.
Watte? En dan is mijn roeptoeter-onzin op een onbeduidend forum het enige waar je deze week hartelijk mee gaat kunnen lachen? Ik heb met je te doen, wat een miserabel bestaan, dat is nog erger dan ik het me voorgesteld had.
En op wie precies moeten we volgens jou stemmen? Wie gaat het huidig clubje valsemunters vervangen door een ander? Of nog beter, wie maakt een einde aan die valsmunterij? Welke politieke partij heeft dat in zijn programma staan?
Doe geen moeite om te antwoorden, a.u.b. Retorisch, moest je het niet doorhebben.
Fijn. Hopelijk houd je dat deze keer langer vol dan al die voorgaande keren.
Het parket zal haar werk wel doen, en niks van wat wij hier posten zal daar enige invloed op hebben. Maar we mogen wel nog altijd (ik zou zeggen moeten, maar daar zijn velen het niet mee eens) onze mening geven wanneer zo'n zaken gebeuren. Alhoewel, ik begin te twijfelen. Als ik de commentaren van de vertegenwoordiger van de arm der wet op SG zo lees, denk ik dat het de bedoeling is dat we dat mooi laten.
Enkel mijn steentje bijdragen bij het uitspreken van wat er voor onze ogen gebeurt. En mensen worden gelukkig wakker en mondiger, want als het niet duidelijk uitgesproken wordt, bestaat het voor velen blijkbaar niet. Pedofilie in de kerk is eeuwenlang een publiek geheim geweest, tot het enkele jaren geleden een hot topic werd en toen was heel even het kot te klein, ondertussen is het weer iets dat bijna niet meer bestaat, om maar een voorbeeldje te geven.
The tree of liberty must be refreshed from time to time with the blood of patriots and tyrants. Thomas Jefferson.
Freedom is not free.
Freedom is not free.
Ja een aantal landen hebben reeds het vaccin dat nog in ontwikkeling reeds besteld. Blijft de vraag zal dit vaccin brengen wat een groot deel van onze bevolking ervan verwacht. In Nederland werden in hetzelfde dorp vier haarden van corona gevonden, de onderzochte virussen bleken na onderzoek te verschillen van elkaar ze waren reeds gemuteerd, het zou dus best kunnen wanneer het vaccin op de markt komt het reeds na korte tijd niet meer werkt, door de mutatie van het virus. Laat ons hopen dat dit niet het geval is.Toen aan mijnheer Marc Van Ranst vragen gesteld werden omtrent een vaccin waren zijn antwoorden zeer voorzichtig en niet erg hoopgevend.
Tot op heden is er nog geen vaccin gevonden tegen HIV (34 miljoen doden) Dengue en verkoudheden, het griepvaccin dient regelmatig aangepast ten gevolge van mutatie van het virus. Wanneer we de sterftecijfers bekijken van de laatste periode stelt men vast dat de oversterfte wordt vastgesteld bij mensen boven 65 jaar, het tijdstip waarop het immuunsysteem begint te verzwakken. Mensen die overlijden beneden de leeftijd van 65 en enkel en alleen aan corona, zonder een onderliggende oorzaak zijn uiterst zeldzaam. Bij het begin van de pandemie verklaarde het WHO dat de verspreiding van het virus gebeurde door contact en door grote druppels en niet door aerosolen het dragen van een mondmasker had geen zin ook mijnheer Van Ranst verklaarde dit. Nadat een tweehonderdtal wetenschappers een schrijven had gericht aan het WHO heeft men schoorvoetend toegegeven dat ook aerosolen mede het virus kunnen verspreiden. Nu verklaard de overheid dat we een mondmasker moeten dragen niet om onszelf te beschermen maar om te beletten dat we anderen besmetten, m.a.w. het virus kan in de longen terechtkomen via het masker maar het virus wordt wel tegengehouden wanneer we uitademen. Dit stemt tot nadenken, een virus is 20 tot 300nm groot, 1nm = 1 miljardste van 1m of 1 miljoenste van 1mm. Mocht iedereen een medisch mondmasker PFF3 dragen dan zou ik de genomen maatregel door de overheid kunnen begrijpen. Ik stel vast dat mensen angstig en sommige ernstig gestresseerd zijn, dat er belangrijke behandelingen en onderzoeken in ziekenhuizen niet zijn doorgegaan uit voorzorg om mogelijke uitbreiding van corona te voorkomen. Wat zullen de gevolgen daarvan zijn ?
Tot slot wil ik nog de aandacht vestigen op het aantal doden in de wereld per jaar t.g.v. roken 7,2 miljoen, verkeersdoden 1,25 miljoen. Is dit geen reden om corona te minimaliseren in geen geval, het is enkel mijn bedoeling daarover na te denken ook over de door de overheid verspreide informatie en genomen maatregelen. Er zal slechts één winnaar na de pandemie zijn: de farmaceutische industrie. Ik kan iedereen sterk aanraden de video: Het vaccin, een utopie: Pierre Capel en Ramon Bril op YouTube te bekijken (Pierre Capel is hoogleraar experimentele immunologie)
Tot op heden is er nog geen vaccin gevonden tegen HIV (34 miljoen doden) Dengue en verkoudheden, het griepvaccin dient regelmatig aangepast ten gevolge van mutatie van het virus. Wanneer we de sterftecijfers bekijken van de laatste periode stelt men vast dat de oversterfte wordt vastgesteld bij mensen boven 65 jaar, het tijdstip waarop het immuunsysteem begint te verzwakken. Mensen die overlijden beneden de leeftijd van 65 en enkel en alleen aan corona, zonder een onderliggende oorzaak zijn uiterst zeldzaam. Bij het begin van de pandemie verklaarde het WHO dat de verspreiding van het virus gebeurde door contact en door grote druppels en niet door aerosolen het dragen van een mondmasker had geen zin ook mijnheer Van Ranst verklaarde dit. Nadat een tweehonderdtal wetenschappers een schrijven had gericht aan het WHO heeft men schoorvoetend toegegeven dat ook aerosolen mede het virus kunnen verspreiden. Nu verklaard de overheid dat we een mondmasker moeten dragen niet om onszelf te beschermen maar om te beletten dat we anderen besmetten, m.a.w. het virus kan in de longen terechtkomen via het masker maar het virus wordt wel tegengehouden wanneer we uitademen. Dit stemt tot nadenken, een virus is 20 tot 300nm groot, 1nm = 1 miljardste van 1m of 1 miljoenste van 1mm. Mocht iedereen een medisch mondmasker PFF3 dragen dan zou ik de genomen maatregel door de overheid kunnen begrijpen. Ik stel vast dat mensen angstig en sommige ernstig gestresseerd zijn, dat er belangrijke behandelingen en onderzoeken in ziekenhuizen niet zijn doorgegaan uit voorzorg om mogelijke uitbreiding van corona te voorkomen. Wat zullen de gevolgen daarvan zijn ?
Tot slot wil ik nog de aandacht vestigen op het aantal doden in de wereld per jaar t.g.v. roken 7,2 miljoen, verkeersdoden 1,25 miljoen. Is dit geen reden om corona te minimaliseren in geen geval, het is enkel mijn bedoeling daarover na te denken ook over de door de overheid verspreide informatie en genomen maatregelen. Er zal slechts één winnaar na de pandemie zijn: de farmaceutische industrie. Ik kan iedereen sterk aanraden de video: Het vaccin, een utopie: Pierre Capel en Ramon Bril op YouTube te bekijken (Pierre Capel is hoogleraar experimentele immunologie)
De vader van het kindje van drie jaar heeft gemeld dat het kindje niet overleden is aan corona, het 18 jarig meisje is overleden mede door een andere aandoening. De overlijdens door corona of een combinatie van corona met een onderliggende oorzaak gebeuren bij personen boven de 65 jaar. Mensen beneden 65 die sterven door corona zonder onderliggende oorzaak zijn uiterst zeldzaam, vanaf 65 verzwak het immuunsysteem. (zie de stijgende lijn in de statistieken)anonymous schreef: ↑26 juli 2020, 13:16 Binnenkort kun je in het stemhokje laten blijken wat je van deze sinterklaaspolitiek denkt.
En denk voor je het bolletje kleurt aan die 10.000 and counting doden, aan mijn een paar huizen verder wonende buurvrouw die gestorven is aan Corona, aan de ouders die een paar dagen geleden hun drie-jarig kindje zijn verloren aan Corona, aan het 18-jarige meisje dat vorige week gestorven is, aan het 12-jarig meisje uit Gent, aan Maggie die het een griepje noemde, enz.
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Gezien Arnold46 waarschijnlijk geen link kan plaatsen (nog geen 10 posts buiten de kroeg) wil ik de link naar het hierboven vernoemde duo toch even posten: link
Bedankt voor uw bijdrage Arnold!
Bedankt voor uw bijdrage Arnold!
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Misschien dat Arnold op een forum voor 39-jarige skaters wel enig animo kan veroorzaken met zijn bijdrage maar hier zal het niet lukken vrees ik.
Ik stel me toch vragen, op basis van fragmentarische beelden, of het de norm is geworden dat als je weigert je identiteitskaart te tonen je plots pepperspray in je gezicht krijgt. Dan is er sprake van normvervaging aan twee kanten.haelewyn schreef: ↑26 juli 2020, 20:51 Als een agent je identiteitskaart vraagt naar aanleiding van een overtreding of zelfs zonder... Wat veronderstel je dan dat er gebeurt als je weigert ? Dat die agent zegt : dan is het in orde... Doe maar voort en ik ben weg. Daarbij nog wat nazi verwijten naar zijn hoofd slingeren ?
Dan ben je gewoon een middeleeuws regime in een gevangenis waard.
Die agent heeft niets mispeuterd he. Hij komt omdat mr. 39 wat mispeutert.
De man in kwestie heeft meer dan één keer problemen gezocht. Hij heeft ze gekregen.
De onnozelaar was verbaal agressief. De agent reageerde daarop met geweld? *
Wettelijke (zelf)verdediging op een 'aanval' door woorden?
De agent zou minstens een opfrissingscursus WPA moeten krijgen.
Je kan niet verwachten dat gespuis ambtenaren respecteren die de wetten moeten handhaven als deze laatsten er zelf een vrije interpretatie aan geven.
*Disclaimer: op basis van de beschikbare beelden.
Laatst gewijzigd door Jefdewit op 27 juli 2020, 10:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Niks van aantrekken Arnold, je bijdrage wordt ten zeerste geapprecieerd, welkom op het forum. Er zijn nu eenmaal mensen die geen azijn pissen maar geconcentreerd salpeterzuur.
The tree of liberty must be refreshed from time to time with the blood of patriots and tyrants. Thomas Jefferson.
Freedom is not free.
Freedom is not free.
De 'begroeting' zou eerder omgekeerd moeten zijn.
Arnold is al 8 jaar langer 'actief' op dit forum dan jij.
Arnold is al 8 jaar langer 'actief' op dit forum dan jij.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Ja eigenlijk geeft deze politieman nu dus vrij spel aan mensen die inbrekers in huis hebben. Want politieman is een voorbeeldfunctie dus als die geweld mag plegen fysiek tegenover verbaal mag je dit dus ook doen.
Niet dat ik dat niet gezien had, voor de duidelijkheid.
Freedom is not free.
Freedom is not free.
zuchtTimoootjex schreef: ↑27 juli 2020, 10:28 Ja eigenlijk geeft deze politieman nu dus vrij spel aan mensen die inbrekers in huis hebben. Want politieman is een voorbeeldfunctie dus als die geweld mag plegen fysiek tegenover verbaal mag je dit dus ook doen.
Zegt causaal verband je iets?
-
- Hero Member
- Contacteer:
Je zegt het net zelf en nu begin je mij te veroordelen????Jefdewit schreef: ↑27 juli 2020, 10:42zuchtTimoootjex schreef: ↑27 juli 2020, 10:28 Ja eigenlijk geeft deze politieman nu dus vrij spel aan mensen die inbrekers in huis hebben. Want politieman is een voorbeeldfunctie dus als die geweld mag plegen fysiek tegenover verbaal mag je dit dus ook doen.
Zegt causaal verband je iets?
Je geeft net zelf aan dat je het vrij kan beginnen te interpreteren