Te dure Telenet-tarieven
Re: Te dure Telenet-tarieven
Tim, heb ik gezegd dat jij in Okra+ boekjes kijkt? Eerder in andere boekjes waarschijnlijk. Ach nee, dat bekijken jullie op internet.Timoootjex schreef: ↑27 juli 2020, 14:23 Sat als ik in de boekjes van de okra zou kijken stop je me best diep weg in de psychiatrie hoor.
Ik ben 25 ik ga niets zoiets lezen
Oppassen voor de EDPNET GOEROE..... abraa cadabra....
Laatst gewijzigd door gast9876 op 27 juli 2020, 14:29, 1 keer totaal gewijzigd.
@zatsurfer:
Tuurlijk kan dat.
Gelukkig zijn dat allemaal liefdadigheidsinstellingen die geen cash nodig hebben.
Tuurlijk kan dat.
Gelukkig zijn dat allemaal liefdadigheidsinstellingen die geen cash nodig hebben.
Tot schlemiel, Gekdewit
25 €, met ONBEPERKTE limiet. Toon mij dat bij Teleca$h? Tja, ik zeg: 'lucht is blauw' en Gekdewit zegt: 'nee, lucht is groen' Wie is dan zat of zit onder de medicatie?
Laatst gewijzigd door gast9876 op 27 juli 2020, 14:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Je hebt de 'z' joke nog steeds niet door.
Tja met die rode waas voor je ogen.
Waar jij je druk in maakt.
Je hebt volledig gelijk. Is je dag nu goed?
Even goede vrienden hoor.
Tja met die rode waas voor je ogen.
Waar jij je druk in maakt.
Je hebt volledig gelijk. Is je dag nu goed?
Even goede vrienden hoor.
Laatst gewijzigd door Jefdewit op 27 juli 2020, 14:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Schelden, is dat ook al on topic?
Jij je zin.
Even goede vrienden langs één kant.
Maar ik wil geen modem.
En ik heb, voor mijn gebruik, al onbeperkte limiet.
Voor die 3.36 € verschil heb je wel 5 keer minder download- en uploadsnelheid.
Laatst gewijzigd door Jefdewit op 27 juli 2020, 14:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Nee, ik ben achterlijk. Denk dat het bij jou nog niet doordringt (corona?) Soit, wat U als humor ziet, zie ik schofferen omdat men het met argumenten niet meer kan halen. Geen probleem, U doet maar, Gekdewit
Volledig gelijk? en 3 posts verder doe je terug een schwalbe. Kan niet tegen schijnheilige mensen. U moet mij ABSOLUUT geen gelijk geven hoor, geloof er toch geen bal van.
Rode waas? Link? Is dat Gekdewit -jacques Vermeire kakka- humor? Rood ivm Edpnet? Ik volg uw hoog niveau nl. niet.
En nu surf je met een antenne in uw gat?
In uw telenet router zit ook een 'modem'. Welkom op planeet aarde. (3 voedingen)
nog een DEC-T zendstation bij de foto rekenen
verdorie, vergist wss. eerder deze telefoon, tuurlijk geen dec-t
Dit hangt bij mij aan de muur.... (1 voeding)
en losse telefoon
Laatst gewijzigd door gast9876 op 27 juli 2020, 14:52, 1 keer totaal gewijzigd.
HILARISCH dit draadje
Elke keer als je denkt: 'Nu zijn we toch op de bodem ...", neen hoor! Het niveau kan nóg lager
Elke keer als je denkt: 'Nu zijn we toch op de bodem ...", neen hoor! Het niveau kan nóg lager
Dit is het niveau waar we op zitten...'ik hoef geen modem'
Maar nu schakel ik niveau hoger. Je hebt ook 'modem-only' bij Telenet hé..
Daar kan je een router achter zetten naar keuze. OPGEPAST: moet je dan zelf kopen hé, en geen ondersteuning van je grote liefde Teleca$h uit Mechelen.
Reken eens het extra stroomverbruik van 2 extra voedingen en apparaten uit op jaarbasis, Gekdewit.
Mijn samsung tv is 5 jaar oud, moet ik nu nieuwe kopen? Nochtans nog heel goede beeldkwaliteit. Overal waar ik kom zeg ik....Jawadde, op dat zou ik niet lang willen kijken...Nochtans niet zo duur geweest mijn tv...
Laatst gewijzigd door gast9876 op 27 juli 2020, 15:04, 1 keer totaal gewijzigd.
De jaarlijkse lokale energieproduktie is hoger dan het lokale energieverbruik.
Wat betreft energieverbruik dien ik dan ook geen rekeningen te maken. Die balans is nl. positief ipv negatief.
Euh, leuk voor jou en het plezier is je gegund.
Of jij al dan niet een nieuwe TV wenst te kopen is jouw zaak.
Wat is je punt?
Dan ben je nie goed bezig. Belangrijk is je ecologische voetafdruk te verkleinen. Heeft Ecopower me toch gezegd. Jij hebt wss. overgedimensioneerd hé, en dan stoken met elektriciteit, om toch de overschot maar op te krijgen.
Wel, daar jij alles zo goed berekent en kenner bent in afschrijven TV en wanneer 'sweet spot' is om weg te doen. Moet ik hem nu weggeven aan iemand? Ja, maar dan wil ik een OLED. Pfff, zoveel geld heb ik niet hoor als edpnet klant, die elke euro moet omdraaien. En speelt nog altijd bangelijk goed. Ok, er bestaat al beter op de markt. So what.
En nu ga ik stekker hier efkes uittrekken hé. Zoek U een andere sparring partner uit hé, Gekdewit.
Tja, als je een ander zijn rekening, op basis van veronderstellingen, wil maken, mij niet gelaten.
Inzake internet ben je waarschijnlijk veel beter onderlegd dan mezelf. Geen probleem mee.
Maar daarom verspil ik mijn overproduktie nog niet. Ik verhandel die gewoon. Twee keer winst.
Waarom zou ik overschotten verstoken als ik er geld voor kan krijgen?
Tja, je 'on topic' geldt blijkbaar ook niet voor jezelf.
Ok. Iedereen bespaart energie op zijn eigen manier.