Corona-virus.
Re: Corona-virus.
Ik hoop dat hij nipt verliest.GroupB schreef: ↑29 juli 2020, 14:42 Ben eens benieuwd of de Amerikanen Trump nog een tweede termijn zullen geven als POTUS. Hoe de man het doet als president dat weet ik niet, ik woon niet in de VS. Maar in tijden van politieke correctheid vind ik het toch heerlijk om die narcistische populist bezig te horen en te zien
En dan blijft zitten.
En dat dan al die wapens van "the free" boven komen en eindelijk eens gebruikt worden.
In plaats van toiletpapier zal ik maar de chips en borrelnootjes gaan inslaan om de rush voor te zijn.
Als die show losbarst verdwijnt covid-19 even snel als het gekomen is.
Net zoals covid-19 er voor gezorgd heeft dat er geen bootvluchtelingen meer zijn, geen gerommel in Syrië, geen IS, geen klimaathysterie, geen Afrikaanse dictators,...
Alles wel overschouwd, wie wil er eigenlijk nog dat covid-19 verdwijnt? Een probleem dat alle andere doet verdwijnen.
En waar je zelf individueel nog eens gepaste maatregelen kan tegen nemen.
Zijn getoeter op Twitter, zwaar beladen persconferenties tegen de evil media ‘k Zal die toch wel missen van mij mag hij er gerust nog eens 4 jaar bij doen.
Jaarlijks familieweekend met mijn vader, moeder, broer en zus helaas uitgesteld. Ging bij mijn zus zijn die woont in het Kempische dorpje Gestel een deelgemeente van Berlaar.
Het instellen van een fascistische maatregel zoals een avondklok voor iedere inwoner van Antwerpen in samenspraak met de provinciegouverneur kan wel eens het einde zijn van Bart De Wever.
Alhoewel ‘t zal BDW nu wel lukken om een regeringske te vormen met de PS en om zo Antwerpen te verlaten . Uiteraard zal een staatshervorming en het afslanken van de overheid niet aan bod komen, dit land moet herstellen van de Corona-crisis. Dat is prioriteit nummer 1.
The true terrorists of our world do not meet at the docks at midnight, or scream "Allahu Akbar" before some violent action. The true terrorists of our world wear 5000 dollar suits and work in the highest positions of finance, government and business.
Kleine organisaties kunnen dat op die manier oplossen (en sommigen doen het al zo) maar massa-evenementen zoals Rotterdam, New York, Boston, Antwerp 10 miles met 10000'en deelnemers zijn gedoemd te wachten tot er een vaccin is. Die "virtuele" lopen beginnen trouwens zo ook stilaan mijn strot uit te komen : competitie is voor mij het tegen elkaar lopen en niet individueel een parcours doen om dan achteraf eens een uitslag van te zien.Jefdewit schreef: ↑29 juli 2020, 10:52Dat is toch gemakkelijk te counteren?geebee schreef: ↑28 juli 2020, 21:18 In mijn favoriete sport werden alle voorjaarsmarathons verplaatst naar september-oktober-november ... goed wetende dat er op dat moment al sprake ging zijn van een tweede (het zal tegen dan wellicht al de derde zijn) golf ... dat is jezelf als organisatie en je deelnemers blaaskes wijs maken ... nu wordt het "see you back in 2021" ... vergeet die ook maar !
In één van mijn favoriete sporten hebben ze dat opgelost.
In plaats van een meer mensen evenenement hebben ze er tijdelijk een individuele sport van gemaakt waarbij wel het competitie element bleef behouden. Er wordt door de organisatie een gestandariseerd parcour uitgezet. Je schrijft je in voor de competitie en je krijgt een tijdslot toegewezen. Na het parcour individueel beëindigd te hebben stuur je je tijd in ter controle. De ranking wordt dan online gepubliceerd met een toegangscode voor de deelnemers.
Ieder zijn ding.
Massa events, zeker over beton, zijn gewoon mijn ding niet. Nooit geweest.
De echte fysieke strijd is nog altijd de strijd tegen je eigen aftakeling.
Marathons met georganiseerde bevoorradingen over geplaveide straten met af en toe een flauwe helling is trouwens iets voor pussy's.
Of als training tussendoor.
De echte strijd begint op +80 km.
Marathons met georganiseerde bevoorradingen over geplaveide straten met af en toe een flauwe helling is trouwens iets voor pussy's.
Niet vergeten dat hij de vorige keer ook al niet de "popular vote" (meest stemmen) haalde maar door het Amerikaanse kiessysteem (met o.a. gerrymandering) bevoordeeld werd en aldus toch president werd.Jefdewit schreef: ↑29 juli 2020, 14:52Ik hoop dat hij nipt verliest.GroupB schreef: ↑29 juli 2020, 14:42 Ben eens benieuwd of de Amerikanen Trump nog een tweede termijn zullen geven als POTUS. Hoe de man het doet als president dat weet ik niet, ik woon niet in de VS. Maar in tijden van politieke correctheid vind ik het toch heerlijk om die narcistische populist bezig te horen en te zien
En dan blijft zitten.
De kans zit er inderdaad dik in als hij verliest (en het bv. nipt is) dat hij gewoon weigert plaats te maken ... ik vraag me af wat er dan zal gebeuren in the US of A ... the Bible Belt in opstand tegen de West- en Oostkust ?
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Ondertussen blijken de fuiven met de beau monde flamand zich niet enkel in Frankrijk hebben afgespeeld.
Hij is niet de eerste en zal ook niet de laatste zijn van de jongere generatie die zich al dat instagram & faecesboek-gedoe beklaagt. Ik ben ook niet intelligent genoeg om te snappen wat iemand daar aan vindt? Wat heb je eraan om foto's van je dagdagelijkse activiteiten te fotograferen en online te plaatsen?
Nu mag King Connah wat mij betreft fuiven met wie en zolang hij wil. Maar de hypocrisie is wel stuitend.
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
LOL ... ik ken ook redelijk wat van die ultralopers ... toch een paar vijzen aan losJefdewit schreef: ↑29 juli 2020, 16:29 Ieder zijn ding.
Ik heb het trouwens ook niet zo voor die massatoestanden a la Golazo (veel te duur trouwens), geef mij maar de lokale wedstrijden ...
House of cards extra large extended version?
Armageddon II?
Glory, the 21th century version?
Of toch, na afloop, gewoon de saaiere versie: The Handmaid's Tale, seizoen 4
Spijtig dat ik geen chips en borrelnootjes eet.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Je klinkt een beetje als een supporter van Club Brugge die na een verloren wedstrijd pruilt dat zij toch de meeste hoekschoppen hadden
Die popular vote is van nul en generlei waarde. De kandidaten weten dat maar al te goed en campaignen er dan ook naar. Hillary Clunt'n wist hoe het systeem werkte en heeft toch een aantal rust belt staten links laten liggen. Met de bekende gevolgen.
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Ultra is bijna altijd lokaal en na 40 km loop je meestal ook alleen.
Benieuwd of de Grizzly100 2020 en Bello Gallico 100M als kerstfeest zal kunnen doorgaan.
Dat zeg ik ook niet - (begin trouwens niet over voetbal tegen mij, ik ken daar nul de botten van, not interested at all, ik heb het meer voor échte sport - maar je moet uit interesse echt dat systeem van gerrymandering eens lezen en bestuderen ... maar het zegt wel iets over hun "democratisch" systeem waar presidents- en andere politieke kandidaten bv. overdreven aandacht geven aan bepaalde gebieden en anderen dan weer totaal negeren gelet op het al of niet van belang zijn om aan kiesmannen te geraken.CarpeNoctem schreef: ↑29 juli 2020, 16:40Je klinkt een beetje als een supporter van Club Brugge die na een verloren wedstrijd pruilt dat zij toch de meeste hoekschoppen hadden
Die popular vote is van nul en generlei waarde. De kandidaten weten dat maar al te goed en campaignen er dan ook naar. Hillary Clunt'n wist hoe het systeem werkte en heeft toch een aantal rust belt staten links laten liggen. Met de bekende gevolgen.
In principe zouden dergelijke organisaties wel kunnen doorgaan denk ik gezien het beperkt deelnemers, ik hoop het mee voor jou ... ik heb er voor 2020 voor de meer normale-mensen-afstanden-wedstrijden geen goed oog in
"Gouverneur Berx waarschuwt dat de handhaving van de maatregelen streng zal zijn. "No mercy", zei ze tijdens de persconferentie."
Een vrouw naar mijn hart.
Een vrouw naar mijn hart.
Allee vooruit. Xvideos komt van pas om een dubbelgangster te vinden ..
Maar idem : eindelijk eentje die doet waar ze (vet) voor betaald wordt.
Maar idem : eindelijk eentje die doet waar ze (vet) voor betaald wordt.