Corona-virus.
Re: Corona-virus.
Inderdaad, een goede gouverneur die niet vies is om ook nu even terug te komen op het mondkapje bij intensief sporten.
Wat de avondklok betreft. Ik denk niet dat daar velen een probleem mee gaan hebben.
Hoorde laatst nog van iemand die nachtkroeg uitbaat (normaal van 23u-5u open) dat hij eerst van 18u-1u open was en nu van 20u-1u en evenveel omzet haalt dan vroeger in de nacht.
De mensen zullen hun wel aanpassen.
Wat de avondklok betreft. Ik denk niet dat daar velen een probleem mee gaan hebben.
Hoorde laatst nog van iemand die nachtkroeg uitbaat (normaal van 23u-5u open) dat hij eerst van 18u-1u open was en nu van 20u-1u en evenveel omzet haalt dan vroeger in de nacht.
De mensen zullen hun wel aanpassen.
Dus ik kijk naar ATV voor de live persconferentie van onze Governator.
En die begint eindelijk: "Voor wat betreft de mondmaskerplicht is er toch een vernadering. Ik heb de kritiek gehoord en ik heb ook geluisterd naar de wetenschappelijke inzichten. Daarom..."
* POEF *
Verbinding weg !
Kom oooop, zeg ! Tijdens en 'dankzij' deze Coronacrisis kan elke seniel en analfabeet een videoconferentie houden.
En dan klapt dit er zo maar uit.
Enfin, het Besluit geeft toch wat ruimte - 'intensief sporten' behoeft geen mondmasker. Als er dan natuurlijk geen nauwe contacten zijn.
Nu is er ook een uitgebreide toelichting bij. Die had wat meer details kunnen bevatten. Immers, 'gebrek aan adem' is niet het voornaamste probleem. Het voornaamste probleem aldus de WHO - dank, Carpe - is dat het mondvod doorweekt raakt en dan doet het ook niets meer nuttigs.
En die begint eindelijk: "Voor wat betreft de mondmaskerplicht is er toch een vernadering. Ik heb de kritiek gehoord en ik heb ook geluisterd naar de wetenschappelijke inzichten. Daarom..."
* POEF *
Verbinding weg !
Kom oooop, zeg ! Tijdens en 'dankzij' deze Coronacrisis kan elke seniel en analfabeet een videoconferentie houden.
En dan klapt dit er zo maar uit.
Enfin, het Besluit geeft toch wat ruimte - 'intensief sporten' behoeft geen mondmasker. Als er dan natuurlijk geen nauwe contacten zijn.
Nu is er ook een uitgebreide toelichting bij. Die had wat meer details kunnen bevatten. Immers, 'gebrek aan adem' is niet het voornaamste probleem. Het voornaamste probleem aldus de WHO - dank, Carpe - is dat het mondvod doorweekt raakt en dan doet het ook niets meer nuttigs.
De U-bocht die Bart De Wever hier maakt, zou zelfs Trump versteld doen staan.Calco schreef: ↑29 juli 2020, 11:38Ah ja, het was me niet opgevallen. Goed dat je er mij op wijst. Ik had het enkel over de garderobe van Bart De Wever, en had de link niet gelegd met Corona.
De verschijning van Bart De Wever op de Abba-première was inderdaad 10 dagen voor de lockdown van 18 maart. Hij wou hiermee onderstrepen hoe dwaas hij de vraag van sommigen vond om optredens, feesten, evenementen,... omwille van Corona te sluiten.
Dat was in de zelfde periode van zijn grootschalige campagne op de sociale media waarin hij opriep om de corona-maatregelen niet te respecteren.
En vandaag de dag kunnen voor Bart De Wever de bubbels niet klein genoeg zijn, de corona-maatregelen niet streng genoeg en de controle erop niet strikt genoeg.
Nogmaals bedankt om mij hierop attent te maken.
Eerst een sociale media-campagne lanceren om iedereen op te roepen om de corona-regels niet te respecteren.
En zich nu profileren als de voorvechter voor strengere corona-regels.
Als Trump zijn verkiezing wil winnen over een kleine 100 dagen, dan komt hij best eerst een paar dagen stage lopen in Antwerpen.
Waarschijnlijk zwart_wit kijker?Calco schreef: ↑29 juli 2020, 17:24De U-bocht die Bart De Wever hier maakt, zou zelfs Trump versteld doen staan.Calco schreef: ↑29 juli 2020, 11:38
Ah ja, het was me niet opgevallen. Goed dat je er mij op wijst. Ik had het enkel over de garderobe van Bart De Wever, en had de link niet gelegd met Corona.
De verschijning van Bart De Wever op de Abba-première was inderdaad 10 dagen voor de lockdown van 18 maart. Hij wou hiermee onderstrepen hoe dwaas hij de vraag van sommigen vond om optredens, feesten, evenementen,... omwille van Corona te sluiten.
Dat was in de zelfde periode van zijn grootschalige campagne op de sociale media waarin hij opriep om de corona-maatregelen niet te respecteren.
En vandaag de dag kunnen voor Bart De Wever de bubbels niet klein genoeg zijn, de corona-maatregelen niet streng genoeg en de controle erop niet strikt genoeg.
Nogmaals bedankt om mij hierop attent te maken.
Eerst een sociale media-campagne lanceren om iedereen op te roepen om de corona-regels niet te respecteren.
En zich nu profileren als de voorvechter voor strengere corona-regels.
Als Trump zijn verkiezing wil winnen over een kleine 100 dagen, dan komt hij best eerst een paar dagen stage lopen in Antwerpen.
Volgende uitbraak zal de kustregio zijn, gezien de helft van Antwerpen naar Blankenberge en omstreken zal vluchten.
Of effen de grens over naar hun nederlandse" vrienden" om daar een coronabiertje te drinken, en als dank hen een echt coronavirus te "schenken"
Inderdaad. En gedonder met de Nederlandse grensplaatsjes. (edit: Paul kwam met hetzelfde idee)
Trouwens: er staan nu leuke rapportages over deurpjes die half in Antwerpen en half in Vlaams-Brabant liggen.
Maar wat denken jullie van Baarle-Hertog ? Dat is ook provincie Antwerpen ! En jawel www.baarle-hertog.be is nu reeds van de meest recente informatie voorzien (knap gedaan wel).
Biertje erbij en aapjes kijken vanaf het terras van Baarle-Nassau. Enfin, aapjes kijken tot 23h30. Als de aapjes dan verplicht naar bed zijn, gaan de biertjes in Baarle-Nassau natuurlijk wel gewoon door.
-
- Jr. Member
wa ne flauwe zever!Dixit schreef: ↑29 juli 2020, 17:44Inderdaad. En gedonder met de Nederlandse grensplaatsjes. (edit: Paul kwam met hetzelfde idee)
Trouwens: er staan nu leuke rapportages over deurpjes die half in Antwerpen en half in Vlaams-Brabant liggen.
Maar wat denken jullie van Baarle-Hertog ? Dat is ook provincie Antwerpen ! En jawel www.baarle-hertog.be is nu reeds van de meest recente informatie voorzien (knap gedaan wel).
Biertje erbij en aapjes kijken vanaf het terras van Baarle-Nassau. Enfin, aapjes kijken tot 23h30. Als de aapjes dan verplicht naar bed zijn, gaan de biertjes in Baarle-Nassau natuurlijk wel gewoon door.
Is die man in overtreding met de regelgeving op het dragen van mondmaskers ?
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Economisch herstel wordt moeilijk vanwege wijziging koopgedrag.
https://twitter.com/NBB_BNB_NL/status/1 ... c25c0b9%2F
https://twitter.com/NBB_BNB_NL/status/1 ... c25c0b9%2F
-
- Jr. Member
Is dat het hoogste nivo hier?
Neen, de meesten hier komen wel verder dan 'pfff'. Zelfs al is het hier de kroeg.
@ Paul: topper, die Brit. Kus me kl... wordt wel heel erg duidelijk uitgebeeld.
@ Paul: topper, die Brit. Kus me kl... wordt wel heel erg duidelijk uitgebeeld.
-
- Jr. Member
Om vipmember te worden moet je minstens wat belekes kunnen posten, met een ondertekst op het debiele nivo.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Ohh gewoon actief blijven Jan.
Trouwens wat vinden jullie zelf van gemeenten met 0 besmettingen gelden provinciale maatregelen ook voor hun?
Trouwens wat vinden jullie zelf van gemeenten met 0 besmettingen gelden provinciale maatregelen ook voor hun?