Corona-virus.
Re: Corona-virus.
Jep. Daar gelden die ook. Wij staan ook nog op 0 sinds 15 juli.Timoootjex schreef: ↑29 juli 2020, 18:33 Ohh gewoon actief blijven Jan.
Trouwens wat vinden jullie zelf van gemeenten met 0 besmettingen gelden provinciale maatregelen ook voor hun?
Portefeuille: Aedifica - Ageas - Alfen - Alibaba - AMG - Barco - Bpost - Cofinimmo - ING - KBC - KBC Ancora - Montea - Nvidia - Shell - Shurgard - Solvay - Syensqo - Umicore - VGP - Xior
-
- Hero Member
- Contacteer:
Het is misschien onmogelijk uit te voeren maar zijn er maatregelen die binnen een gemeentelijke grens kunnen beslist worden die geen invloed hebben op het buitengemeentelijke gebied?
-
- Jr. Member
er zijn gemeenten die op 0 staan, met als enige verklaring : geen testmateriaal
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Wel dan, na afloop van de marathon pruilt de tweede dat hij meer geknipoogd heeft naar het vrouwelijk schoon langs het parcours dan de eerste en dat dit eigenlijk het criterium moet zijn dat de winnaar bepaaltgeebee schreef: ↑29 juli 2020, 16:47Dat zeg ik ook niet - (begin trouwens niet over voetbal tegen mij, ik ken daar nul de botten van, not interested at all, ik heb het meer voor échte sportCarpeNoctem schreef: ↑29 juli 2020, 16:40
Je klinkt een beetje als een supporter van Club Brugge die na een verloren wedstrijd pruilt dat zij toch de meeste hoekschoppen hadden
Die popular vote is van nul en generlei waarde. De kandidaten weten dat maar al te goed en campaignen er dan ook naar. Hillary Clunt'n wist hoe het systeem werkte en heeft toch een aantal rust belt staten links laten liggen. Met de bekende gevolgen.
Ik denk dat je een aantal zaken door elkaar slaat. Gerrymandering speelt niet echt bij de presidentsverkiezingen, er zijn slechts twee staten (Nebraska & Maine) die kiesmannen per district afvaardigen. Dat gaat in totaal over slechts 5 ( van de 538) kiesmannen.geebee schreef: ↑29 juli 2020, 16:47 - maar je moet uit interesse echt dat systeem van gerrymandering eens lezen en bestuderen ... maar het zegt wel iets over hun "democratisch" systeem waar presidents- en andere politieke kandidaten bv. overdreven aandacht geven aan bepaalde gebieden en anderen dan weer totaal negeren gelet op het al of niet van belang zijn om aan kiesmannen te geraken.
Dat ze staten negeren is een gevolg van hun first past the post systeem. 90% van de weirdos in de VS zitten geconcentreerd in New York en Californië. Deze staten waren onhaalbaar voor Trump dus heeft hij er ook nauwelijks campagne gevoerd. Deze staten zijn wel zeer volkrijk en zorgden er mede voor dat Hillary de popular vote binnenhaalde. Trump was crying all the way to the bank
Hillary spendeerde meer dan het dubbele aan haar campagne dan Trump ($ 639 miljoen tov $ 302 miljoen) maar ging er onterecht van uit dat de blanke arbeiders uit de rust belt zomaar voor haar gingen stemmen. Een fatale misrekening.
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
BDE86 schreef: ↑29 juli 2020, 18:38Jep. Daar gelden die ook. Wij staan ook nog op 0 sinds 15 juli.Timoootjex schreef: ↑29 juli 2020, 18:33 Ohh gewoon actief blijven Jan.
Trouwens wat vinden jullie zelf van gemeenten met 0 besmettingen gelden provinciale maatregelen ook voor hun?
Als al die antwerpenaars uit het centrum daar een pintje komen drinken, zal het niet lang meer op nul staan.
Antwerpenaars worden opgejaagd wild, nergens meer welkom
volgend jaar covid-20 misschien ?
Verschillende politiekorpsen hebben al gesteld dat de gouverneur die handhaving op haar buik mag schrijven. Maar ik had wel een vermoeden dat Berx volledig uw smaak is. Je mag ze komen ophalen. Ruilen is echter geen optie.
Dat is wel wat sneu voor de inwoners. Maar goed... het is ook sneu voor mij.Timoootjex schreef: ↑29 juli 2020, 18:33 Ohh gewoon actief blijven Jan.
Toch is het niet geheel onlogisch. Waar hebben we het nu over ? Een (1) provincie ! In China gooien ze dan meteen een paar steden ter grootte van 3 maal België in lock-down en dat is ook inclusief de landelijke dorpjes.
Lijkt me gewoon een verplicht nummer van Baarle-Hertog. Ik verwacht zondag 0,0 verandering tov vorige week. Mocht ik vanaf maandag niets meer posten dan zit ik in de lokale cel. ( Weetje: zowel Ah als Jumbo liggen in Nassau.)Dixit schreef: ↑29 juli 2020, 17:44Inderdaad. En gedonder met de Nederlandse grensplaatsjes. (edit: Paul kwam met hetzelfde idee)
Trouwens: er staan nu leuke rapportages over deurpjes die half in Antwerpen en half in Vlaams-Brabant liggen.
Maar wat denken jullie van Baarle-Hertog ? Dat is ook provincie Antwerpen ! En jawel www.baarle-hertog.be is nu reeds van de meest recente informatie voorzien (knap gedaan wel).
Biertje erbij en aapjes kijken vanaf het terras van Baarle-Nassau. Enfin, aapjes kijken tot 23h30. Als de aapjes dan verplicht naar bed zijn, gaan de biertjes in Baarle-Nassau natuurlijk wel gewoon door.
Heb de indruk dat er ook al een "thais"-virus in deze draad is ingeslopen
Wist niet dat Baarle-Hertog deel uit maakt van de provincie Antwerpen
https://www.baarle-hertog.be/zeer-stren ... rle-hertog
"Omdat we deel uitmaken van de provincie Antwerpen"
https://www.baarle-hertog.be/zeer-stren ... rle-hertog
"Omdat we deel uitmaken van de provincie Antwerpen"
""""Weinigen in de VS hadden ooit gehoord van dokter Stella Immanuel, tot de Trumps haar een ongezien platform boden. Haar video waarin ze een wondermiddel tegen corona aanprijst en mondmaskers onnodig noemt, werd sterk aanbevolen door de president en Trump Jr. Immanuel gelooft ook dat DNA van aliens in vaccins is verwerkt, en dat sperma van een demon een cyste veroorzaakt. Maar dat ondermijnt het geloof van de president in de arts uit Houston niet, terwijl zijn relatie met viroloog Fauci verder verzuurt."""" (Het Nieuwsblad)
De virologen zijn ook daar bij een zeker publiek hun geloofwaardigheid kwijt.
De virologen zijn ook daar bij een zeker publiek hun geloofwaardigheid kwijt.
Hertog ligt in België, Nassau in Nederland. De plaatselijke Zeeman heeft de voordeur in Nassau en de laatste 'gang' ligt in België, ze vallen daardoor onder de richtlijnen van de provincie Antwerpen. Echt leuk, hé.
Volgens de laatste sfeerrapportage volgen ze zelfs beideregels bij de Zeeman.
Geen mondmaskers bij de damesonderbroeken en wel mondmaskers bij de herenonderbroeken.
Ze zijn daarin wel consequent, want tijdens de lock-down lagen de herenonderbroeken er wel, maar ze waren afgespannen met een lint.
Normaal gezegd gelden de regels van het land daar waar de voordeur is. Dus hoe de Zeeman zich zo 'in zijn hemd heeft laten zetten' door de Belgen snap ik niet.
Putte - moet ook 'gezellig' zijn. En ook daar is de Albert Heijn in Nederland.
Geen mondmaskers bij de damesonderbroeken en wel mondmaskers bij de herenonderbroeken.
Ze zijn daarin wel consequent, want tijdens de lock-down lagen de herenonderbroeken er wel, maar ze waren afgespannen met een lint.
Normaal gezegd gelden de regels van het land daar waar de voordeur is. Dus hoe de Zeeman zich zo 'in zijn hemd heeft laten zetten' door de Belgen snap ik niet.
Putte - moet ook 'gezellig' zijn. En ook daar is de Albert Heijn in Nederland.
Mijn koopgedrag is inderdaad veranderd : weer een maand dat ik minder dan 1.000 euro heb uitgegeven en ik heb niet het gevoel dat ik iets heb gemist. Totale uitgaven dit jaar minder dan 7.000 euro.Timoootjex schreef: ↑29 juli 2020, 17:52 Economisch herstel wordt moeilijk vanwege wijziging koopgedrag.