Corona-virus.
Re: Corona-virus.
mmmmmmmmmm, een bende flikken optrommelen om de antwerpenaren een gasboete van 1600 euro aan hun been te lappen ( omdat ze niet voor 23 30 thuis zijn ), om de lege staatskast een beetje minder leeg te maken.
NO MERCY
NO MERCY
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Deze Coronacrisis zorgt voor neologismen galore, na al deze met Corona nu deze:
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
De eerste solden?
Een voetbalmatch?
Beelden uit 2019?
Nope! Vandaag station Oostende.
-
- VIP member
- Contacteer:
<3 koning auto. Laat het "plebs" maar met de trein gaan. Je weet wat ze zeggen. De kustgemeenten waar er een station is, zit vol "marginalen"
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Het gekke is daar dat het niet de frigobox toeristen zijn die daar een risico vormen.
Je hebt daar last van Noord Franse jongeren. Je weet wel die met een afrikaanse achtergrond. Daar is ook nog eens amper politie te zien
Geef mij maar de Haan.
HOPELIJK HALEN ZE DE WERELDPERS, gratis reclame voor Belgie
binnenkort heel de kust in lockdown en invoering van de ongrondwettelijke avondklok.
Advocaten kunnen dan fortuinen verdienen aan ontevreden burgers die tegen elke beslissing naar de rechtbank gaan stappen
https://www.standaard.be/cnt/dmf20200801_92164176
Van Ranst
‘Beste toeristen, Oostende was vandaag een ramp, zowel op het strand, als in het station. Jullie kunnen het coronavirus vergeten, maar het coronavirus vergeet jullie niet.
Van Ranst
‘Beste toeristen, Oostende was vandaag een ramp, zowel op het strand, als in het station. Jullie kunnen het coronavirus vergeten, maar het coronavirus vergeet jullie niet.
Wat Van Ranst eigenlijk wil zeggen is: ' je kan corona misschien wel vergeten, maar vergeet mijn factuur niet te betalen'
Van Ranst heeft gelijk, ik zou de belgische staat ook niet vertrouwen , en eisen om op voorhand betaald te worden
Van dat 'gezond verstand' moet je het dan hebben?
Ze konden geen beter promofilmpje bedenken om een volledige lockdown te verantwoorden.
@Covid-19: go baby go! thake them by ...
Ze konden geen beter promofilmpje bedenken om een volledige lockdown te verantwoorden.
@Covid-19: go baby go! thake them by ...
Nog een hip muziekje op dat promofilmpje, en het naar alle landen opsturen.
Succes voor de horeca gegarandeerd, ze zullen hun zwarte kassa niet meer nodig hebben
Succes voor de horeca gegarandeerd, ze zullen hun zwarte kassa niet meer nodig hebben
Hip muziekje?
Ik dacht eerder aan die memorabele track bij de douchescene uit 'Psycho'.
Ik dacht eerder aan die memorabele track bij de douchescene uit 'Psycho'.