Corona-virus.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Re: Corona-virus.
Het is niet echt een winkelstraat kijk gewoon eens op Google maps naar de Leopold 2 laan in oostduinkerke.
En ja nee maar tis wel vergelijkbaar.
En ja nee maar tis wel vergelijkbaar.
travelform is volgens mij enkel als je meer dan 48h in het buitenland was
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
'... if you can smell it'
HLN is zich daar ook van bewust: 'als mensen zo’n simplistische kijk hebben op het coronavirus is het niet verwonderlijk dat we de napalm nog lang na de crisis zullen voelen. Wake up! '
'I love the smell of napalm in the morning' zei de kolonel van de Am. mariniers in de film Full metal jacket.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Euh, op je sites met samenzweringstheorieën nemen ze het niet zo nauw met de details zeker?
1) Het personage Bill Kilgore (gespeeld door Robert Duvall) was geen kolonel, maar wel een luitenant-kolonel.
2) zijn eenheid waren geen mariniers maar wel de 1st Cavalry Division
3) de betreffende film is Apocalypse Now
At your service!
Deze toch wel memorabele scene.
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Je kan er ook voor kiezen om dat wegwerp mondmasker te gebruiken waarvoor het dient. Een uur of zoiets dragen, wegwerpen en dan een nieuw opzetten.
Dat heb ik toch begrepen van dat artikel.
Als ik het goed begreep ging Dixit er van uit dat je een mondmasker moet dragen en geen andere keuze hebt.
Buiten het dragen zijn er dus nog wel keuzes. Ik ging, vanuit het standpunt van Dixit, er dus van uit dat het dragen van het mondmasker an sich de standaard is en niet tot de/zijn keuzeopties behoort.
Uiteraard een beetje een semantische discussie.
Je hebt ook nog altijd de keuze je te verplaatsen naar een plaats met minder stringentere voorwaarden of gewoon thuis blijven en daar volop je zin doen (met of zonder masker ).
Die keuze heb je natuurlijk niet als je al na 10 minuten tijdens het dragen van een mondmasker het gevoel hebt te sterven of je verstand te verliezen. Of geen thuis hebt waar je je eigen zin kan doen.
Buiten het dragen zijn er dus nog wel keuzes. Ik ging, vanuit het standpunt van Dixit, er dus van uit dat het dragen van het mondmasker an sich de standaard is en niet tot de/zijn keuzeopties behoort.
Uiteraard een beetje een semantische discussie.
Je hebt ook nog altijd de keuze je te verplaatsen naar een plaats met minder stringentere voorwaarden of gewoon thuis blijven en daar volop je zin doen (met of zonder masker ).
Die keuze heb je natuurlijk niet als je al na 10 minuten tijdens het dragen van een mondmasker het gevoel hebt te sterven of je verstand te verliezen. Of geen thuis hebt waar je je eigen zin kan doen.
Carpe, stel met plezier vast dat je snedigheid door Corona nog niet aangetast is.CarpeNoctem schreef: ↑3 augustus 2020, 12:20 Euh, op je sites met samenzweringstheorieën nemen ze het niet zo nauw met de details zeker?
Dat verdient een wederwoord:
- de titel van de film en het wapen waren bedoeld om de wakkerheid van de leden te testen en zo een reactie uit te lokken
- men spreekt een luitenant-kolonel aan met 'kolonel'
- van details gesproken: wat denk je van volgende voorspelling ? 'Do you believe as I do that most of these crises will miraculously vanish just hours if not days after the November balloting? Suddenly a life-saving vaccine will appear from the ether, the legions of BLM activists will decide to pack it in and go home, and the economy will magically rebound when the Dems take office '
https://www.unz.com/mwhitney/crash-the- ... e-america/
Van je nek uitsteken gesproken ! Zeer leesbaar artikel, een frisse bries in de woestijn van de afgestompte media. Afspraak binnen 4 maand. Duik tot zolang onder in de ondoordringbare Menapische wouden, ver van colorado corona kevertjes en ander ongedierte.
Zitten er hier veel daklozen op Spaargids die daar niet voor uitkomen, die zich nog niet ge-out hebben ?
Ik voel me al direct een pak minder marginaal.
Misschien zien we het aan de Nicks.. in het genre van miljardair of OnderDeBrug ?
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Se non è vero, è ben trovato
Maarre, wapen? Welk wapen?
TLDR. Enkel diagonaal gelezen. Ik twijfel er geen moment aan dat politiekers van allerlei pluimage deze Coronahysterie willen aanwenden in hun voordeel. Maar ik ben -in tegenstelling met jou- een aanhanger van de lex parsimoniae ofte Ockhams scheermes, ttz zoek het niet te ver.SparSpaar schreef: ↑3 augustus 2020, 13:37- van details gesproken: wat denk je van volgende voorspelling ? 'Do you believe as I do that most of these crises will miraculously vanish just hours if not days after the November balloting? Suddenly a life-saving vaccine will appear from the ether, the legions of BLM activists will decide to pack it in and go home, and the economy will magically rebound when the Dems take office '
https://www.unz.com/mwhitney/crash-the- ... e-america/
Als je hun bijdragen goed leest, ongeacht de aard van hun avatar, weet je zo ook wel dat het diep ongelukkige mensen zijn.
Daarom moeten ze zich niet rechtstreeks outen.
En als ze dat niet zelf willen doen is het niet aan ons om dat te doen.
Links en rechts een minder begaafde : dat is me al opgevallen.
Dakloos nog niet. Niet dat ik vind dat zij met de vinger zouden moeten nagewezen.
Minder begaafd en hard vechten voor meer geld : dat kan nog altijd een goede combinatie zijn om met een volle portemonnee te eindigen.
Dakloos nog niet. Niet dat ik vind dat zij met de vinger zouden moeten nagewezen.
Minder begaafd en hard vechten voor meer geld : dat kan nog altijd een goede combinatie zijn om met een volle portemonnee te eindigen.
Dat lijkt op het eerste zicht een goed idee, maar als je wat verder doordenkt, is het eigenlijk een zeer slechte maatregel.
Als deze mensen niet in de zorg terechtkunnen en ook geen vervangingsinkomen hebben bij verplicht thuiszitten, gaan
ze gewoon verder werken en winkelen en .... en infecteren ze op die manier een hoop andere onschuldige mensen.
Dit is ook een van de redenen waarom het in de VS zo uit de hand loopt bij mensen met een lager inkomen.
Deze mensen hebben wegens hun lager inkomen geen deftige ziekteverzekering, en gaan daardoor niet naar een dokter of ziekenhuis, uit schrik voor de enorme medische fakturen.
Bij gebrek aan een deftige sociale zekerheid, zijn ze ook verplicht om ziek te gaan werken, omdat ze anders dakloos worden.
Op die manier worden er weeral een hoop extra onschuldige mensen geïnfecteerd.
Hopelijk blijven we hier gespaard van zulke kortzichtige politieke besluiten.