Corona-virus.
Re: Corona-virus.
Helemaal fout! Een maatschappij kan pas functioneren als de meerderheid het met de regels eens is. Toch eentje om eens over na te denken.
Ondertussen komt de voorspelling uit.
https://www.msn.com/nl-be/financien/nie ... li=BBqiQ9V
Laatst gewijzigd door GreenDean op 4 augustus 2020, 17:07, 1 keer totaal gewijzigd.
The tree of liberty must be refreshed from time to time with the blood of patriots and tyrants. Thomas Jefferson.
Freedom is not free.
Freedom is not free.
https://m.hln.be/showbizz/josje-huisman ... ~a62c8e67/
Die Hollandse tuttebel kan toch gewoon weer naar Rutteland verhuizen als het haar hier niet aanstaat.
Die Hollandse tuttebel kan toch gewoon weer naar Rutteland verhuizen als het haar hier niet aanstaat.
geen " platen " van K3 meer kopen
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Ik vrees dat jij het niet goed snapt. Ik ben juist voorstander van de mogelijkheid tot misschien. En ik ben er rotsvast van overtuigd dat de meeste politieagenten echt wel het beste voorhebben met de burgers. Maar zulke idiote wetten moeten handhaven zorgt ervoor dat zelfs de meest gezagsgetrouwe burger dreigt foert te zeggen.anonymous schreef: ↑4 augustus 2020, 08:53Ik vrees dat jij en CN niet goed snappen waar ik naartoe wil. Politiemensen zijn ook mensen en raken het net zoals iedereen ook wel eens beu.
Of zou je liever hebben dat het robots zijn, dan zou het ja of neen zijn, terwijl er nu ook een misschien tussen zit.
En ik meen het als ik zeg dat een agent die pukkie op een verlaten landweggetje op de bon slingert voor het niet dragen van een mondmasker het materiaal is dat in de juiste verkeerde omstandigheden uitgroeit tot één van Hitlers gewillige beulen
Wel, ik ga niet beweren dat ik op mijn werk nooit eens een idiote vraag stel, maar als je op een verlaten landweggetje wandelaars op de bon slingert mag je al eens wat verbale tegenstand verwachten.
Mijn vergelijking met de nazi's ging erover dat je wegsteken achter befehl is befehl niet altijd wordt gevolgd door rechtbanken.
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Er is altijd een mogelijkheid bij een verkeersovertreding om je gelijk te halen bij de politierechter.
FTP heeft al verteld wat in dit geval de mogelijkheden zijn.
Je kan ook gewoon de boete betalen.
Of toegeven dat het een broodje aap verhaal was.
Laatst gewijzigd door haelewyn op 4 augustus 2020, 11:24, 1 keer totaal gewijzigd.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Ik geef grif toe dat chauvinisme mij vreemd is.
Euh, de meeste mensen in dit land beschouwen de MR als rechts. Het is in alle geval de meest rechtse partij van Franstalië ...
En als je die onzin in het PS-kantoor in Bergen moest declareren voeren ze je direct af in een dwangbuis.
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Komaan... Begrijpend lezen..
Wie is rechts, van Antwerpen en wil al lang premier worden ?
Enkele dagen in een dwangbuis kunnen er wel nog bij.
Als het opsluiting met enkelband thuis combineert mag het nog veel langer duren.
Wie is rechts, van Antwerpen en wil al lang premier worden ?
Enkele dagen in een dwangbuis kunnen er wel nog bij.
Als het opsluiting met enkelband thuis combineert mag het nog veel langer duren.
Laatst gewijzigd door haelewyn op 4 augustus 2020, 11:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Filip Dewinter?
It feels wrong to be right
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Ach, ok. 't Was weer je aloude NV-A-fobie die opspeelde en je verhinderde coherente argumentatie te voeren.
Wel, eender wie zo'n idiote wetten wil invoeren zal mij als tegenstander vinden. Ik ben - in tegenstelling tot jij -niet iemand die zijn mening laat afhangen van het politieke gezicht die een beslissing neemt. Een ridicule beslissing blijft een ridicule beslissing, ongeacht wie ze neemt.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Tip ivm het posten van afbeeldingen: enkel afbeeldingen van een secure url worden op Spaargids weergegeven (https wel/http niet).
Ik werk hier op nogal wat mensen hun zenuwen met mijn afbeeldingen
Laatst gewijzigd door CarpeNoctem op 4 augustus 2020, 18:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Hij vraagt enkel redelijkheid van zijn mensen, FTP. Maar misschien is dat net het probleem en zijn er manschappen die enkel de letter van de wet kunnen/willen toepassen.
Carpe komt met grafieken en beeldmateriaal, ik hou het bij het delen van ervaringen om de situatie op het veld te schetsen. Sommigen komen amper buiten en weten misschien niet wat er leeft op straat. Aan de reacties te zien hebben meerdere Gidsers wel interesse of ten minste een uitgesproken mening erover. Zo gaat dat op fora.
Misschien moet de burger dan ook wat redelijkheid tonen ipv. te beginnen schelden of er een lachertje van maken.
Het is gewoon typisch de mentaliteit van vandaag. Ikke, ikke, ikke en ik vind dit en ik vind dat. Voor dat halfuur per dag dat je een mondmasker moet opzetten. Precies of het is het grootste probleem ter wereld. Je hebt nog altijd de keuze om niet buiten te komen, om in je auto te springen en te rijden naar waar je geen mondmasker moet opzetten.
Agenten, verplegers en dokters moeten trouwens hun ganse shift een mondmasker dragen en dan ook nog eens wanneer ze na hun shift naar de winkel gaan. Denk je dat die dat zo leuk vinden? En jullie moeten een halfuurtje per dag eentje dragen en het is het einde van de wereld.
Er zijn ook altijd nog plaatsen waar het slechter is. In Melbourne mag je van 20u de straat niet meer op en ik denk niet dat je ginder op veel clementie moet rekenen als je er je voeten aan veegt.
Maar niet getreurd, als de cijfers blijven stijgen komen er nog meer maatregelen, dan hebben jullie weer iets nieuws om over te klagen.
Het is gewoon typisch de mentaliteit van vandaag. Ikke, ikke, ikke en ik vind dit en ik vind dat. Voor dat halfuur per dag dat je een mondmasker moet opzetten. Precies of het is het grootste probleem ter wereld. Je hebt nog altijd de keuze om niet buiten te komen, om in je auto te springen en te rijden naar waar je geen mondmasker moet opzetten.
Agenten, verplegers en dokters moeten trouwens hun ganse shift een mondmasker dragen en dan ook nog eens wanneer ze na hun shift naar de winkel gaan. Denk je dat die dat zo leuk vinden? En jullie moeten een halfuurtje per dag eentje dragen en het is het einde van de wereld.
Er zijn ook altijd nog plaatsen waar het slechter is. In Melbourne mag je van 20u de straat niet meer op en ik denk niet dat je ginder op veel clementie moet rekenen als je er je voeten aan veegt.
Maar niet getreurd, als de cijfers blijven stijgen komen er nog meer maatregelen, dan hebben jullie weer iets nieuws om over te klagen.
Laatst gewijzigd door anonymous op 4 augustus 2020, 12:01, 2 keer totaal gewijzigd.
Och... Een NVA fobie... Of chronisch antichauvinisme met het formaat van een fobie..CarpeNoctem schreef: ↑4 augustus 2020, 11:35Ach, ok. 't Was weer je aloude NV-A-fobie die opspeelde en je verhinderde coherente argumentatie te voeren.
Wie zou er het meest koppijn hebben ? Ik heb er al lang geen gehad.
Argumentatie : over mr en hun premier ? Kom zeg..
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Die tijdspanne doet er niet toe, al is het maar één nanoseconde. Een mondmaker verplichten op een verlaten landweg is ridicuul ongeacht de duurtijd.
Ik ben hier weer met WOII, maarre Anne Frank had ook die keuze.
Dat lijkt me niet relevant. Als die agenten, verplegers en dokters vinden dat een mondmaskerplicht voor hen ridicuul is mogen ze dat gerust ook aankaarten.