Corona-virus.
Re: Corona-virus.
Als jij geloof hecht aan broodje aap verhalen be my guest.
Als er iets ridicuul is dan is het wel je vergelijking met WO II.
Als het toch zo'n probleem voor je is om dat mondmasker op te zetten, neem een advocaat en vecht het aan. Het zou je meer sieren dan hier de ganse dag door wat lopen klagen en zagen.
Als er iets ridicuul is dan is het wel je vergelijking met WO II.
Als het toch zo'n probleem voor je is om dat mondmasker op te zetten, neem een advocaat en vecht het aan. Het zou je meer sieren dan hier de ganse dag door wat lopen klagen en zagen.
HAALTERT - In Kerksken, een deelgemeente van Haaltert, zijn zondag de coronamaatregelen nog maar eens flagrant overtreden. Zaterdagavond werd daar al een feestje van 50 personen stilgelegd. Maar zondagavond moest de politie opnieuw ingrijpen op dat adres, voor een feestje van 20 personen. Burgemeester Baeyens geeft de familie nu nog één kans. Als er nog een inbreuk wordt vastgesteld wil ze het gezin in lockdown zetten of arresteren.
No comment.
No comment.
Om het aan te vechten : Hoeyberghs en 200 andere roeptoeters met een steek los vanboven vechten het al aan in groep.
Misschien kan er nog iemand bij.
Misschien kan er nog iemand bij.
Laat me het nog een beetje ridiculer ( maar wel 100% waar) maken:
- de twee agenten droegen zelf geen mondmasker in hun voertuig. Toen de ene naar mij toe stapte moest de andere hem nog toefluisteren 'mondmasker, mondmasker!'. Maar ik ga dit zeker niet als argument gebruiken om aan een eventuele boete te ontsnappen. Zo zit ik niet in elkaar.
- de agent maakte er ook een probleem van dat ik een lege bushalte ben gepasseerd. Daar zou ik sowieso mijn maskertje moeten dragen. Ook deze domme opmerking zal ik niet oprakelen mocht ik ooit voor de rechter verschijnen.
Je moet echt wat meer buiten komen, FTP. Je zou je ook achter de oren beginnen te krabben.
- de twee agenten droegen zelf geen mondmasker in hun voertuig. Toen de ene naar mij toe stapte moest de andere hem nog toefluisteren 'mondmasker, mondmasker!'. Maar ik ga dit zeker niet als argument gebruiken om aan een eventuele boete te ontsnappen. Zo zit ik niet in elkaar.
- de agent maakte er ook een probleem van dat ik een lege bushalte ben gepasseerd. Daar zou ik sowieso mijn maskertje moeten dragen. Ook deze domme opmerking zal ik niet oprakelen mocht ik ooit voor de rechter verschijnen.
Je moet echt wat meer buiten komen, FTP. Je zou je ook achter de oren beginnen te krabben.
Zwanst toch niet zo.pukkie007 schreef: ↑4 augustus 2020, 12:37 Laat me het nog een beetje ridiculer ( maar wel 100% waar) maken:
Gouden raad aan jou Pukkie007: vanaf nu een bodycam dragen, zodat je altijd over beeldmateriaal beschikt.
Ik kan het met een eenvoudig telefoontje checken of het klopt wat je zegt maar dan moet je natuurlijk wel je anonimiteit prijsgeven want ik veronderstel niet dat er mijnheer pukkie op je identiteitskaart staat.pukkie007 schreef: ↑4 augustus 2020, 12:37 Laat me het nog een beetje ridiculer ( maar wel 100% waar) maken:
Moet ik deze zwaarwichtige feiten in verhouding stellen met mijn wandeling? Al is het alleen maar de volharding in de boosheid?DNE2018 schreef: ↑4 augustus 2020, 12:28 HAALTERT - In Kerksken, een deelgemeente van Haaltert, zijn zondag de coronamaatregelen nog maar eens flagrant overtreden. Zaterdagavond werd daar al een feestje van 50 personen stilgelegd. Maar zondagavond moest de politie opnieuw ingrijpen op dat adres, voor een feestje van 20 personen. Burgemeester Baeyens geeft de familie nu nog één kans. Als er nog een inbreuk wordt vastgesteld wil ze het gezin in lockdown zetten of arresteren.
No comment.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Da's natuurlijk het gemakkelijkste, beweren dat pukkies wedervaren een broodje aap is
Ik overdrijf (een beetje) om je de groteskheid van je stellingen ( dan moeten ze maar binnenblijven) te doen inzien. Als je de gelijkenissen met befehl is befehl niet merkt dan ben je ziende blind.
Euh, een advocaat vind ik zowat de laagste levensvorm op aarde dus nein danke.
En wie is er de zager en klager? Voor mij doe jij wat je wil, maar jij wil per se de rest van de bevolking je wetten opleggen. Er is daar beslist een meer wetenschappelijke term voor ...
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Ik wist dat je het weer persoonlijk zou oppakken, terwijl ik gewoon een artikel uit de krant post.
Maar ik geef toe, het was een beetje uitlokking. De wereld draait niet rond Pukkie007. Ook niet op dit forum
Allez hop, ook advocaten zijn niet goed.CarpeNoctem schreef: ↑4 augustus 2020, 12:47Da's natuurlijk het gemakkelijkste, beweren dat pukkies wedervaren een broodje aap isIk overdrijf (een beetje) om je de groteskheid van je stellingen ( dan moeten ze maar binnenblijven) te doen inzien. Als je de gelijkenissen met befehl is befehl niet merkt dan ben je ziende blind.Euh, een advocaat vind ik zowat de laagste levensvorm op aarde dus nein danke.
En wie is er de zager en klager? Voor mij doe jij wat je wil, maar jij wil per se de rest van de bevolking je wetten opleggen. Er is daar beslist een meer wetenschappelijke term voor ...
Uw stapeltje wordt groter en groter met frustraties blijkbaar. Tijd voor een bezoekje bij de psycholoog denk ik dan.
Of tijd voor een wandelingske, met of zonder mondmasker
Ik heb echt nog nooit aan agent gezien met een mondmasker...anonymous schreef: ↑4 augustus 2020, 11:57 Agenten, verplegers en dokters moeten trouwens hun ganse shift een mondmasker dragen en dan ook nog eens wanneer ze na hun shift naar de winkel gaan. Denk je dat die dat zo leuk vinden? En jullie moeten een halfuurtje per dag eentje dragen en het is het einde van de wereld.
Maar ik denk dat het sterk afhangt van het korps, alleszins in Brussel is het zonder mondmasker te doen
Ik onthoud: uitlokking.
Post gerust meer verhalen van de straat, ik wil me gerust enkele weken afzijdig houden. No problem.
Post gerust meer verhalen van de straat, ik wil me gerust enkele weken afzijdig houden. No problem.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Ook? Welke andere beroepscategorie heb ik hier al over de hekel gehaald? Behalve politici dan
Maar dat zijn voor het merendeel ook advocaten. Ik ben niet zeker of er een oorzakelijk verband is
Wandelingen met mondmasker zijn hier out of the question. Ik denk dat de West-Vlamingen er iets rationeler mee omgaan, want hier in het bos heb ik eigenlijk bitter weinig mondmaskers zien opduiken.
Laatst gewijzigd door CarpeNoctem op 4 augustus 2020, 13:43, 2 keer totaal gewijzigd.
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Tijd om wat rust terug te laten keren:
Ah, verkeerd begrepen. Dacht dat hij de mogelijkheden van zijn 'beroep' moest gebruiken.
Je gebruikte term verkeerd ingeschat. Hij kan zijn verweer indienen. Tegen wie of wat weet ik niet want ik ken de aard van de opgelegde sanctie niet.
Beroep kan hij pas aantekenen als hij al een veroordeling heeft gekregen.
Wat, als ik het goed heb begrepen, Pukkie zijn initieel plan is ("CU in court" of iets in die aard).
De laatste mogelijkheid die je aanhaalt gaat al zeker niet gebeuren.
Laatst gewijzigd door Jefdewit op 4 augustus 2020, 13:19, 1 keer totaal gewijzigd.