Corona-virus.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Re: Corona-virus.
Je verandert de premisse ("Niemand hier kent immers de ware aard van de omstandigheden."), maar dat weet je zelf wel. En dan is het kwaadwillendheid, of je weet het niet en dan is het een probleem met begrijpend lezen.
Ik hou het op het eerste, jij?
Als je met CD mij bedoelt en met intelligenie intelligentie kan ik je gerust stellen. Ik buig nederig het hoofd voor jouw supreme intelligentie.
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Van onze hoogdoorluchtige Gouverneur:
Wat is de definitie van 'bos' ? Misschien moet je die andere CD&V-mevrouw meenemen naar de rechtbank ?
Go get'em, pukkie.Om het extreme voorbeeld te geven: iemand die alleen, of met zijn gezin, wandelt in een bos op een moment dat er in de wijde omtrek niemand te bespeuren valt, zal niet worden gesanctioneerd. Het zou een hoogst onoordeelkundige inzet zijn van de schaarse handhavingscapaciteit. Helaas is dat nagenoeg niet in rechtsregels te vatten.
Wat is de definitie van 'bos' ? Misschien moet je die andere CD&V-mevrouw meenemen naar de rechtbank ?
Op mijn werk is dat ook exact zo
Maar In Brussel zie je de politie wel zonder rondrijden enzo
Maar bon, geen probleem, dat mag van mij ^^
Bodycam als burger, magda?DNE2018 schreef: ↑4 augustus 2020, 12:40Zwanst toch niet zo.pukkie007 schreef: ↑4 augustus 2020, 12:37 Laat me het nog een beetje ridiculer ( maar wel 100% waar) maken:
- de twee agenten droegen zelf geen mondmasker in hun voertuig. Toen de ene naar mij toe stapte moest de andere hem nog toefluisteren 'mondmasker, mondmasker!'. Maar ik ga dit zeker niet als argument gebruiken om aan een eventuele boete te ontsnappen. Zo zit ik niet in elkaar.
- de agent maakte er ook een probleem van dat ik een lege bushalte ben gepasseerd. Daar zou ik sowieso mijn maskertje moeten dragen. Ook deze domme opmerking zal ik niet oprakelen mocht ik ooit voor de rechter verschijnen.
Je moet echt wat meer buiten komen, FTP. Je zou je ook achter de oren beginnen te krabben.
Gouden raad aan jou Pukkie007: vanaf nu een bodycam dragen, zodat je altijd over beeldmateriaal beschikt.
bankiers + politici + accountants + juristen = 20.000 miljard euro in belastingparadijzen
Valse bescheidenheid siert je ook niet.CarpeNoctem schreef: ↑4 augustus 2020, 14:11 Ik buig nederig het hoofd voor jouw supreme intelligentie.
(Ik zou typo's natuurlijk kunnen aanpassen maar dan beginnen er weer anderen te zwijmelen. Moeilijk, moeilijk allemaal).
Zolang je in je eigen kot blijft kraait er geen haan naar.
Pak gewoon je smartphone en film de interventie. Veel goedkoper en je bent gelijktijdig mee met de nieuwe trend.
Daarna wat knippen en plakken om je eigen standpunt te benadrukken en klaar.
edit: typo
Laatst gewijzigd door Jefdewit op 4 augustus 2020, 16:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Vanuit semantisch uitgangspunt: point taken.CarpeNoctem schreef: ↑4 augustus 2020, 14:11 Je verandert de premisse ("Niemand hier kent immers de ware aard van de omstandigheden."), maar dat weet je zelf wel. En dan is het kwaadwillendheid, of je weet het niet en dan is het een probleem met begrijpend lezen.
Ik hou het op het eerste, jij?
Correctie: buiten Pukkie 007 is er, tot nu toe*, niemand op het forum die de ware omstandigheden van het verhaal kent vanuit het oogpunt van Pukkie 007. Is het een waar verhaal is er nog een andere invalshoek (eigenlijk drie want de oppositie waren met 2) die zelfs Pukkie niet kan weergeven.
Is zijn verhaal kwaadwillig van opzet (broodje aap) is er natuurlijk maar één kant van het verhaal meer.
Tot het tegendeel bewezen is geef ik hem hierin het voordeel van de twijfel want het maakt, voor mij, niet echt uit.
* Geen idee of hij een betrouwbare vrijwilliger, met kennis van zaken, al de nodige bewijsstukken heeft voorgelegd om zijn verhaal te staven.
Ben echt blij om op dit forum te zitten. Alle allesweters die dit land telt samen. Misschien eens een kampioenschap houden tussen Jefdewit, haelewijn, geebee.
Zal hoog niveau zijn die de minder begaafden zeker niet kunnen volgen. Nee serieus dat je meer denkt te weten geen probleem maar telkens de anderen denigreren echt triestig. En blijkbaar ken je Filip De Winter persoonlijk? Ik denk dat jij zijn lijfwachten niet voorbij geraakt. Trouwens erg dat het uiten van je (rechtse)mening hier niet kan zonder doodsbedreigingen. Calvo en consoorten zullen daar geen last van hebben.
Voor de rest geloof ik flattwintower in deze. Ik hoop alleen dat niet enkel de gemakkelijken worden beboet. Ik vraag me af wat er geschreven is tijdens het suikerfeest want dat was veel erger dan de voetballers die hier de wind van voor krijgen.
Zal hoog niveau zijn die de minder begaafden zeker niet kunnen volgen. Nee serieus dat je meer denkt te weten geen probleem maar telkens de anderen denigreren echt triestig. En blijkbaar ken je Filip De Winter persoonlijk? Ik denk dat jij zijn lijfwachten niet voorbij geraakt. Trouwens erg dat het uiten van je (rechtse)mening hier niet kan zonder doodsbedreigingen. Calvo en consoorten zullen daar geen last van hebben.
Voor de rest geloof ik flattwintower in deze. Ik hoop alleen dat niet enkel de gemakkelijken worden beboet. Ik vraag me af wat er geschreven is tijdens het suikerfeest want dat was veel erger dan de voetballers die hier de wind van voor krijgen.
Yep.
Goed dat er deelnemers zijn zoals jij die als tegengewicht kunnen dienen.
Nope. Louter beroepshalve. En dat was al lang genoeg en geen vrijwillige keuze.
Wat jij denkt maakt in deze geen verschil uit.Ik denk dat jij zijn lijfwachten niet voorbij geraakt.
Ik deel je hoop.Ik hoop alleen dat niet enkel de gemakkelijken worden beboet.
Nu verras je me.Ik vraag me af wat er geschreven is tijdens het suikerfeest want dat was veel erger dan de voetballers die hier de wind van voor krijgen.
Was je aanwezig op een suikerfeest?
Gezien je er nog niets over gelezen hebt maar wel weet wat er daar allemaal gebeurd is was je getuige? Of wat bedoel je?
Nu heb je me nieuwsgierig gemaakt. Deel je avonturen.want dat was veel erger
Wie, wat, waar, wanneer?Trouwens erg dat het uiten van je (rechtse)mening hier niet kan zonder doodsbedreigingen.
Zoals je weet (of niet, dan verneem je het nu) overweeg ik bij de volgende verkieziingen op het VB te stemmen. Ik heb dat op dit forum ook al meermaals geschreven. Nog geen doodsbedreigingen ontvangen. Of ik moest ze gemist hebben.
edit: aanvullingen
Laatst gewijzigd door Jefdewit op 4 augustus 2020, 16:36, 5 keer totaal gewijzigd.
Laat mijn eigendom, waar ik maar een paar meter vandaan wandelde, nu net gedeeltelijk in waardevol agrarisch gebied en gedeeltelijk in bosgebied liggen. Al is het niet zeker of ik zal kunnen blijven lachen.Dixit schreef: ↑4 augustus 2020, 14:28 Van onze hoogdoorluchtige Gouverneur:
Go get'em, pukkie.Om het extreme voorbeeld te geven: iemand die alleen, of met zijn gezin, wandelt in een bos op een moment dat er in de wijde omtrek niemand te bespeuren valt, zal niet worden gesanctioneerd. Het zou een hoogst onoordeelkundige inzet zijn van de schaarse handhavingscapaciteit. Helaas is dat nagenoeg niet in rechtsregels te vatten.
Dan heb je toch wel erg pech gehad.
Ik zie hier in de straat nooit flikken. Hooguit een of twee keer per jaar eens op de hoofdweg naar het dorp maar zeker niet in de buitenwijken. Laat staan in de landelijke en bosrijke gebieden.
Dan kan je je inderdaad terecht afvragen of ze op een ogenblik als dit niets beter te doen hadden en dit op een plaats waar meer volk samenkomt.
Toch een mens die gelukkig is maar het tegengestelde uitstraalt.
Ik doe niet mee met het kampioenschap en ik neem vrijwillig met de derde plaats genoegen bij de betweters.
Dave.... Ge zijt toch ook wel redelijk fanatiek in al je ideeën en het is al lang afgezaagd he. En onlangs waren we het zelfs eens over iets. Stel je voor.
Nu val je Jef en geebee ook al aan. Ik moet een stuk van je aandacht delen. Ocharme die mensen he... Dat zei Pukkie toch nog toen Dave een veeg uit de pan kreeg.
Ik heb overigens helemaal niets tegen FDW.
Het is niet omdat ik nu verder van die partij sta dan voorheen dat ik ineens al zijn leden idioten moet vinden.
Hoogstens een roeptoeter ... Maar nog redelijk plezant in zijn discours. Stop die voor mijn part gerust met BDW in een coalitie. Ik ga veel lachen en den bleiter gaat veel bleiten.
@Jef : hij heeft het niet getroffen.
In verlaten gebied tijdens een korte wandeling komen daar ('s avonds) ineens de flikken aan op wat bijna een landweg is. En meer nog : ze besluiten te stoppen .. en daarna zelfs te verbaliseren. Maar dat kan uitlokking geweest zijn zeker he ? Het was zijn dagje niet !
Laatst gewijzigd door haelewyn op 4 augustus 2020, 16:40, 1 keer totaal gewijzigd.
En de verhoging van het aantal covid ziekenhuisopnames, is dat ook omdat er meer getest wordt dan ?pukkie007 schreef: ↑4 augustus 2020, 00:07 Kijk, een rood en een groen licht vind ik nuttig en handig. Ik stop ten allen tijde bij rood. Een mondmasker dragen op een verlaten weg is absurd. Die regel is enkel makkelijk te controleren: gewoon altijd dragen in het openbaar. Totaal overbodige regel, daarom dat er uitzonderingen worden toegestaan, urologen er een andere visie op nahouden en onderzoeken ook geen heil zien in die verplichting. Zal straks extra mijn best doen om die 2 nieuwe huizen onder 1 kap verkocht te krijgen.
Geen andere Spaargidsers die iets gelijkaardigs meemaakten of een verhoging optekenen van besmettingen in familiale kring?
Zoveel besmettingen maar weinig concrete personen, is er een taboesfeer of stijgen de besmettingen omdat men meer en gerichter aan het testen is geslagen?
FDW is alleen 'plezant' voor de camera's. Privé heeft hij een heel ander gezicht.haelewyn schreef: ↑4 augustus 2020, 16:38 Ik heb overigens helemaal niets tegen FDW.
Het is niet omdat ik nu verder van die partij sta dan voorheen dat ik ineens al zijn leden idioten moet vinden.
Hoogstens een roeptoeter ... Maar nog redelijk plezant in zijn discours. Stop die voor mijn part gerust met BDW in een coalitie. Ik ga veel lachen en den bleiter gaat veel bleiten.
BDW is privé even spitant en ad rem als BDW 1.0 destijds was.
Die twee gaan het nooit met elkaar kunnen vinden.