Corona-virus.
Re: Corona-virus.
Ah, bedankt, dat wist deze lompe boer natuurlijk niet. Heb het aangepast met een copietje van jouw link.CarpeNoctem schreef: ↑4 augustus 2020, 11:43 Tip ivm het posten van afbeeldingen: enkel afbeeldingen van een secure url worden op Spaargids weergegeven (https wel http niet).
Ik werk hier op nogal wat mensen hun zenuwen met mijn afbeeldingen
Ik werk hier nogal wat mensen gewoon op hun zenuwen. Geen afbeeldingen voor nodig, verontschuldigingen ook nergens voor nodig. De rondborstige directrice hier is me daarvoor trouwens uit mijn schuur komen halen. Vieruurtje en de hint van “ga maar een beetje achter dat PC-tje zitten en wat politiek correcte spaargidsers op stang jagen”. Ze is natuurlijk bang dat ik weer geobsedeerd raak door mijn machientjes, anderzijds heeft die obsessie indertijd wel gezorgd voor mijn financiële onafhankelijkheid nu. Maar dat is misschien voer voor een ander topic?
Onze eigenste SG dramaqueen zit waarschijnlijk met zijn matrakske in zijn hand te kloppen achter dat pc-ke, “wacht maar, ongehoorzamen, wacht maar tot ik terug mag gaan werken, dan zal ik het er wel in knuppelen”, ongehinderd natuurlijk door enig democratisch besef. Dat lijkt een beetje op: “wacht maar, ongelovigen, wacht maar tot we jullie aan onze janbiyas rijgen”. Maar dat zal wel weer vooral aan mij liggen volgens de politiek correcten hier.CarpeNoctem schreef: ↑4 augustus 2020, 12:47 Da's natuurlijk het gemakkelijkste, beweren dat pukkies wedervaren een broodje aap is
Carpe Noctem verwarren met GreenDean? Dat ben ik die hier met de regelmaat van de klok afgeeft op bepaalde beroepen. Advocaten zaten er nog niet bij.
OOOh . De rondborstige heeft haar aandacht op wat anders gevestigd. Tijd om me stilletjes en in sluipmodus terug naar mijn schuur te begeven. Mouhahaha.
The tree of liberty must be refreshed from time to time with the blood of patriots and tyrants. Thomas Jefferson.
Freedom is not free.
Freedom is not free.
In Gent dragen ze een soort bandana rond hun hals en nek. Als ze uit de combi komen trekken ze die omhoog. Er was immers heel wat heisa omdat de politie daar beweerde hun taken niet naar behoren te kunnen doen met een mondmasker.
Alleen voor even.
Ik vrees toch dat wij die show uiteindelijk dan toch moeten gaan betalen.
Als ik dan toch moet betalen kies ik liever voor beter amusement.
Nu ja, met anderen zullen we de rekening ook gepresenteerd krijgen.
Dan kan je maar beter er wat gratis amusement bijkrijgen.
Nu ja, van het laatste live optreden van WB in TZ kreeg ik ook de slappe lach.
Gelukkig zit ik niet in een WZC. Anders was ik er waarschijnlijk letterlijk ingebleven.
Zeker weten !!pukkie007 schreef: ↑9 april 2020, 21:09Kloppt 100% + het feit dat de maatregel nul effect heeft voor Jan Met De Pet. Is ook altijd gemakkelijk om te bashen als je maar een deel van het verhaal leest/begrijpt.contextbinder schreef: ↑9 april 2020, 20:15
Mooi voorbeeld van framing door de media, de supermarkten hebben hun prijzen veel scherper verhoogt en dan leek het alsof we blij moesten zijn dat we nog iets konden kopen.
https://www.hln.be/geld/economie/pakjes ... ~a244bae5/
Pukkie beweerde dat bpost er verlies aan deed, aan de aanzienlijke omzetstijging. Ik zei 'winst'.
Tja... Als je er niets van begrijpt, kan je er ook niet veel aan doen he.
Uiteraard is dat winst voor Bpost. Wat had je gedacht !
12:20
Mondneusmaskerplicht in Antwerpen
"Er is veel te doen over de mondneusmaskers. Het is een thema dat de samenleving in twee scheurt", zegt Berx. "Veel mensen dringen aan op een duidelijke regelgeving. Wie alleen de hond uitlaat in een verlaten straat, kan nooit iemand besmetten. Mensen met een beperking sturen sterk aan op een aanpassing. Voor mensen die om medische redenen geen masker kunnen verdragen komt er een bijsturing. Voor het overige blijft de regeling zoals ze was", zegt Antwerps gouverneur Cathy Berx tijdens de persconferentie.
Het licht een beetje gezien, of wat veel commissarissen op uw dak gehad, Cathy ? I walk on
"Er is veel te doen over de mondneusmaskers. Het is een thema dat de samenleving in twee scheurt", zegt Berx. "Veel mensen dringen aan op een duidelijke regelgeving. Wie alleen de hond uitlaat in een verlaten straat, kan nooit iemand besmetten. Mensen met een beperking sturen sterk aan op een aanpassing. Voor mensen die om medische redenen geen masker kunnen verdragen komt er een bijsturing. Voor het overige blijft de regeling zoals ze was", zegt Antwerps gouverneur Cathy Berx tijdens de persconferentie.
Het licht een beetje gezien, of wat veel commissarissen op uw dak gehad, Cathy ? I walk on
Proficiat, je hebt uw slag thuis gehaald!pukkie007 schreef: ↑5 augustus 2020, 12:39 12:20
Er zijn jouw weinigen voorgegaan die een wet kunnen ombuigen hebben.
De wet is eigenlijk niet aangepast en de politie moet ze nog steeds handhaven. Mevrouw heeft enkel 'mijn situatie' aangehaald. Ze zegt nog steeds niet of het wel of niet mag. Kafka walks on too.
Het glas moet niet altijd half leeg zijn, maar kan ook half vol zijn.
Take the victory, man! You've earned it!
Da's wel een beetje heel erg veel te vroeg.
Ik had jaren geleden een 'vergelijkbare' situatie met een fluoboef. De dag erna heb ik het met de juriste van de stad besproken: "Volkomen idioot. Daar hoor je nooit iets van !"
Anderhalf jaar later kon ik de dagvaarding ophalen...
Gewonnen natuurlijk, maar idioten zijn volhardend.
Ik had jaren geleden een 'vergelijkbare' situatie met een fluoboef. De dag erna heb ik het met de juriste van de stad besproken: "Volkomen idioot. Daar hoor je nooit iets van !"
Anderhalf jaar later kon ik de dagvaarding ophalen...
Gewonnen natuurlijk, maar idioten zijn volhardend.
Ik zal jullie dan maar bedanken, Dixit en DNE2018. Van een dagvaarding ben ik niet bang, zelf advocaat spelen ook niet. BMW en Eandis weten er alles van.
https://m.hln.be/in-de-buurt/turnhout/m ... ~ac455651/
Een illegaal dan nog. Had ie een mondmasker aan gehad ging men hem nooit gecontroleerd hebben en kon je lekker verder illegaal zijn. Komt dikwijls voor zo'n dingen. Ze staan bijvb. geseind en worden dan gecontroleerd omdat ze geen gordel dragen. Oepsie.
Conclusie. Niet opvallen als je weet dat je iets mispeuterd hebt.
Een illegaal dan nog. Had ie een mondmasker aan gehad ging men hem nooit gecontroleerd hebben en kon je lekker verder illegaal zijn. Komt dikwijls voor zo'n dingen. Ze staan bijvb. geseind en worden dan gecontroleerd omdat ze geen gordel dragen. Oepsie.
Conclusie. Niet opvallen als je weet dat je iets mispeuterd hebt.
Dagelijkse kost in Turnhout. Is er vergeven van de illegalen, daklozen, dealers, ... Zelfs met mondmasker pluk je die mensen er zo uit. Ze hebben eigenlijk niks te verliezen en dat merk je ook aan hun agressie. De procureur heeft natuurlijk ook geen ballen aan zijn lijf om die personen terug naar afkomst te sturen ( wrs is daar weer geen wet voor of heeft het geen prioriteit). Oeps, off topic.
-
- Hero Member
- Contacteer:
https://www.hln.be/nieuws/binnenland/gr ... ~a7ddea2b/
Onwettig dus we gaan binnenkort het grondwettelijk hof horen
Onwettig dus we gaan binnenkort het grondwettelijk hof horen
zelfs bart de wever heeft dat ook gezegd
zal wel Raad van State zijn ipv grondwettelijk hof
zal wel Raad van State zijn ipv grondwettelijk hof