Corona-virus.
Re: Corona-virus.
Ondertussen, buiten Antwerpen:
Weet je, Haelewyn, toevallig stap ik zelf altijd exact mee in al die fratsen die de horeca - in casu een paar van mijn vaste, favoriete plaatsen - oplegt.
We're in it together. Zij ondergaan dat ook maar. Sterker nog: als ik 1 van die zotte regeltjes overtreed worden zij gesloten.
We're in it together. Zij ondergaan dat ook maar. Sterker nog: als ik 1 van die zotte regeltjes overtreed worden zij gesloten.
Ik geef het enkel mee omdat ik uit ervaring weet dat je daar mee moet oppassen. Als mensen graag als kippen zonder kop achter klinkklare onzin van niet-verkozenen en zelfverklaarde experts aanlopen, moeten ze dat zelf weten. Anderen willen zich misschien informeren of zelf hun goedwerkend brein gebruiken.haelewyn schreef: ↑7 augustus 2020, 17:38 Ik zei al eerder : wees niet te zuinig en vervang het regelmatig. Ik voeg er voor mezelf nog aan toe : blijf gewoon in je kot zoveel als mogelijk of redelijk is. Dan heb je er ook minder vaak last van.
En zo kom je weer minder zeikerds tegen overal. Ook altijd meegenomen.
Aan het begin van deze hoax zei ik het al, voor mij speelt dat allemaal zozeer niet. Ik zit het gros van de tijd toch in mijn schuur, met of zonder corona waanzin. Maar dat wil niet zeggen dat dit voor anderen geen serieus probleem kan worden, en daar bedoel ik zowel mondmasker mee, als de isolatie en het economische.
Jij hoorde trouwens niet bij die zeikerds mocht je dat gedacht hebben, ik kan me wel vinden in wat je zegt. Behalve dat regelmatig vervangen, theoretisch werkt dat (en in ziekenhuizen waar ze die dingen sowieso op een professionele manier gebruiken) maar vergeet dat maar in de praktijk, om de meest uiteenlopende redenen.
The tree of liberty must be refreshed from time to time with the blood of patriots and tyrants. Thomas Jefferson.
Freedom is not free.
Freedom is not free.
Hoe groot kan een soep-pot zijn? De-niet-handhaving van BDW gaat enkel over de stad en niet over de provincie. Logisch wat BDW betreft, maar Cathy'ke had dit toch gewoon moeten overnemen.
Mondmaskerplicht in heel de provincie Antwerpen ( toch in de publieke domeinen). >>>
Uitzondering voor intensieve sporters. >>>
Ook een uitzondering voor mensen met medische beweegredenen. >>>
Ook niet nodig als je op een onverlaten weg met de hond wandelt. >>>
Mondmasker enkel nog verplicht op drukke plaatsen ( stad Antwerpen).
Bijna elke dag wordt er aan de regeltjes geprutst. Ordehandhavers moeten, voor ze een shift beginnen, 45 minuten achter de pc om hun mails-update door te nemen. Kafka is still in da houzz.
Een extreme vorm van inconsistente regulitis is een veel voorkomende bijwerking van dit corona virus, en het strafste is dat vooral niet geïnfecteerden er erg aan toe zijn
Nee, een zelfverklaarde pussy.
Daar sta je dan met je AK-47 en je geweldige verhouding BMI/FM-index. Gevoelig voor een onzichtbaar beestje.
Dan liever een dramaqueen handlanger met een goed werkend imuunsysteem en een lagere BMI.
Is dat zo ? Kijk, ik kom uit een beschaafd land en daar moeten de handhavers 'in het veld' weten wat er wordt gedoogd of niet gehandhaafd. Zelfs tussen die twee zit een juridisch verschil ! Ingewikkeld, maar het werkt wel. Als de individuele fluoboef dan de kolder in zijn kop krijgt en toch een PV schrijft, dan haalt dat PV zelfs de rechter niet. De OvJ maakt er wel gehakt van - met een reprimande aan de fluoboef als bonus.pukkie007 schreef: ↑7 augustus 2020, 18:02Hoe groot kan een soep-pot zijn? De-niet-handhaving van BDW gaat enkel over de stad en niet over de provincie. Logisch wat BDW betreft, maar Cathy'ke had dit toch gewoon moeten overnemen.
Mondmaskerplicht in heel de provincie Antwerpen ( toch in de publieke domeinen). >>>
Uitzondering voor intensieve sporters. >>>
Ook een uitzondering voor mensen met medische beweegredenen. >>>
Ook niet nodig als je op een onverlaten weg met de hond wandelt. >>>
Mondmasker enkel nog verplicht op drukke plaatsen ( stad Antwerpen).
Bijna elke dag wordt er aan de regeltjes geprutst. Ordehandhavers moeten, voor ze een shift beginnen, 45 minuten achter de pc om hun mails-update door te nemen. Kafka is still in da houzz.
Maar nu België. Hoe zit dat precies als de Governator en de Grote Lijder van alles beloven ? Kan je je daarop beroepen ? Of kan de eerste de beste fluoboef alsnog een pukkieboete uitschrijven ?
Ik heb mij zelfs laten vertellen door een vlaamse juriste, dat de wereldbekende elementen redelijkheid, billijkheid, hardheidsbeginsel en proportionaliteit niet eens tot het verplichte toetsingsraam van een Belgische politierechter behoren. Als de politierechter er zin in heeft, dan krijgt pukkie zijn gelijk. Als de politierechter er geen zin in heeft, dan hangt pukkie. En dat ondanks de immanente onrechtvaardigheid van de hele affaire.
Enfin, jij gaat het uitproberen !
Deze draad gaat echt wel razendsnel. Even een blokje om gaan wandelen en er staan weer 5 pagina's reacties bij.
Het virus gaat misschien nog sneller
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Inderdaad, we zijn veel te braaf. Wat wij allemaal aanvaarden van die bende onnozelaars grenst aan het absurde.
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Ik vind dat het tijd is dat we nog eens een samenzweringstheorie onder de loep nemen.
Een bericht uit 2018 over Cathy Berx:
Bron: https://businessam.be/3-belgen-vanaf-va ... nferentie/
Zou daar de kiem gelegd zijn over het Corona-virus?
Een bericht uit 2018 over Cathy Berx:
Bron: https://businessam.be/3-belgen-vanaf-va ... nferentie/
Zou daar de kiem gelegd zijn over het Corona-virus?
https://www.volkskrant.nl/nieuws-achter ... ~b34c58e3/
De Volkskrant vergeleek zes andere landen en hun aantal besmettingen..
België staat gelukkig niet in het lijstje.
We nemen ergens te weinig of verkeerde maatregelen want goed doen we het niet.
Meer maatregelen zijn nodig maar ze moeten wel zinvol zijn.
Zie Schotland. Ze treden veel harder op. Hun resultaten zijn een pak beter.
De Volkskrant vergeleek zes andere landen en hun aantal besmettingen..
België staat gelukkig niet in het lijstje.
We nemen ergens te weinig of verkeerde maatregelen want goed doen we het niet.
Meer maatregelen zijn nodig maar ze moeten wel zinvol zijn.
Zie Schotland. Ze treden veel harder op. Hun resultaten zijn een pak beter.