De Beurs vandaag
TIP
Re: De Beurs vandaag
Ik snap niet dat spr aandelen zakken terwijl die van airbus en boeing stijgen.
De laatste cijfers zijn dan wel niet schitterend en er vallen veel ontslagen en sluitingen.
Maar dit is dan toch ook weer kosten besparen om het bedrijf gezond te houden.
De laatste cijfers zijn dan wel niet schitterend en er vallen veel ontslagen en sluitingen.
Maar dit is dan toch ook weer kosten besparen om het bedrijf gezond te houden.
Ja België heeft een dubbelbelastingsakkoord met 80% van de wereld, maar dat maakt het nog niet zinvol om erachter aan te gaan. Ik moet al naar de 10.000 aandelen gaan vooraleer het qua tijd en moeite zinvol is. Dus hanteer ik maar het standaardtarief.
Canada is de enige waar het gemakkelijk gaat (buiten de automatisch toegepaste natuurlijk), daar is het enkel een verklaring op eer invullen die drie jaar geldig blijft. Overige landen zijn een gigantische rompslomp.
Canada is de enige waar het gemakkelijk gaat (buiten de automatisch toegepaste natuurlijk), daar is het enkel een verklaring op eer invullen die drie jaar geldig blijft. Overige landen zijn een gigantische rompslomp.
Blijkbaar zijn er geen lopende draadjes meer over de valuta's, daarom hier maar posten: Waarom doet de euro het de laatste maanden zo goed tov vrijwel elke andere valuta?
Is het nu een goed idee om wat barco aandelen te kopen?Ik ben geen daytrader maar koop regelmatig is wat aandelen wanneer iets laag staat en na een paar maanden of meer dan 1jaar verkoop ik het terug als ik winst heb.Heb zo vorig jaar bijvoorbeeld aandelen van recticel gekocht voor 5,45€ het stuk en afgelopen week verkocht voor 8,50€.
Barco is relatief gevoelig aan de gevolgen van de coronacrisis.
Het belangrijke product Clickshare verliest mogelijk aan belang met de opkomst van teleconferencing.
De hernieuwingscyclus van projectoren voor cinema’s loopt met corona wellicht een vertraging op.
Het eventueel niet tijdig ontwikkelen van nieuwe succesvolle producten om de vorige producten te vervangen is een risico.
Eventuele logistieke onderbrekingen door epidemie.
Eventuele druk op het dividend in uitzonderlijke omstandigheden.
Het belangrijke product Clickshare verliest mogelijk aan belang met de opkomst van teleconferencing.
De hernieuwingscyclus van projectoren voor cinema’s loopt met corona wellicht een vertraging op.
Het eventueel niet tijdig ontwikkelen van nieuwe succesvolle producten om de vorige producten te vervangen is een risico.
Eventuele logistieke onderbrekingen door epidemie.
Eventuele druk op het dividend in uitzonderlijke omstandigheden.
https://www.bbc.com/news/world-us-canada-53702762
"Last-ditch talks on new aid package for US economy fail"
"Last-ditch talks on new aid package for US economy fail"
Ja, en de Senaat is vanaf maandag vier weken in reces.
Trump signs 4 coronavirus relief executive orders
https://abcnews.go.com/Politics/trump-s ... d=72257640
https://abcnews.go.com/Politics/trump-s ... d=72257640
S&P bijna opnieuw op recordhoogte wie lacht er nu met mijn voorspellingen die ik deed in maart ?
Ik weet in elk geval 1 iemand die lacht IK .
Ik weet in elk geval 1 iemand die lacht IK .
Ik lach daarmee.
Iemand die voorspellingen doet op de beurs op een tijdsspanne van slechts 5 maanden is niet ernstig bezig.
Dat is puur gokken.
Wie er mee lachte gokte dan wel zeker verkeerdMoreOrLess schreef: ↑10 augustus 2020, 20:59Ik lach daarmee.
Iemand die voorspellingen doet op de beurs op een tijdsspanne van slechts 5 maanden is niet ernstig bezig.
Dat is puur gokken.
75% aandelen, 16% obligaties, 9% cash
Ik voel mij niet aangesproken.reteiP schreef: ↑10 augustus 2020, 21:45Wie er mee lachte gokte dan wel zeker verkeerdMoreOrLess schreef: ↑10 augustus 2020, 20:59
Ik lach daarmee.
Dat is puur gokken.
Behalve in mijn pensioenspaarfonds heb ik geen aandelen meer.
Het is puur nog een hobby.
Ik ben wel +30 jaar belegd geweest in aandelen.
Zelfs de crash van 1987 meegemaakt.
Aan de zijlijn staan is meestal ook verliezen. Al is het voor velen een aantrekkelijke en ogenschijnlijk slimme keuze.
Je hebt gelijk.
Maar ik ben al wat ouder en heb de keuze gemaakt om een deel van mijn spaargeld te steken in een appartement dat ik verhuur.
Hiermee neem ik in mijn ogen al voldoende risico.
Maar ik ben al wat ouder en heb de keuze gemaakt om een deel van mijn spaargeld te steken in een appartement dat ik verhuur.
Hiermee neem ik in mijn ogen al voldoende risico.
Als je omwille van leeftijd of een ander risicoprofiel de aandelen vaarwel zegt is dat natuurlijk een hele goeie reden.