Corona-virus.
Re: Corona-virus.
Als je met profiel huidskleur bedoelt, dan is dat inderdaad racistisch. Vandaar dat die mensen zo tegen de politie zijn, die voelen zich terecht geviseerd. Niemand die de politie belt voor de profvoetballers. Maar ik begrijp u. De jonge Duitsers die maar het front gestuurd werden begrijp ik ook. En natuurlijk is het verschil dat de politie aan de goede kant staat. Maar tussen de goede en de slechte kant is achteraf bekeken soms misschien maar een avondklok verschil.anonymous schreef: ↑8 augustus 2020, 23:29Als je enkel de mensen met het juiste profiel de toegang ontzegt staan morgen de rooie en groene rakkers op hun achterste poten en wordt het r-woord weer gebruikt. Dus moet de brave burger ook boeten. Maar dat is niet erg. Allemaal extra stemmen voor VB. Van mij mogen ze voor de rest van het jaar de hele kuststrook afsluiten voor dagjestoeristen.
-
- Hero Member
- Contacteer:
De gerante van de lokale proxy delhaize hier(Knokke-Heist) is die mensen van gisteren liever kwijt dan rijk en staat achter de beslissing van De burgemeester.
Laat de politiek-correcten maar verder pamperen tot onze maatschappij volledig kapot is. En ja er is een typering voor dit soort van mensen (en ja huidskleur is er spijtig genoeg een groot deel van). Onze heersende klasse zal weeral uit de lucht vallen als het VB monsterscores gaat halen.
Is zoals het volgende, veel zwerfvuil rond een openbaar vuilbakje, oplossing we verwijderen het vuilbakje![Huh? ???](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/huh.gif)
Is zoals het volgende, veel zwerfvuil rond een openbaar vuilbakje, oplossing we verwijderen het vuilbakje
![Huh? ???](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/huh.gif)
Laatst gewijzigd door eddyl op 9 augustus 2020, 09:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Ja, het is spijtig. Je kan namelijk wel degelijk op uiterlijk sorteren.
- Man, vrouw, frigobox, 2 blonde kindertjes => geen probleem
- Bruine man, bruine vrouw, frigobox, 2 bruine kindertjes => ook geen probleem
- Vier bruine mannen in joggingpak met handtasje. Kapsel modelletje "dode rat op zijn kop". => Wel probleem.
Misschien zijn er wel brave bruine mannen met joggingpak, handtasje en een dode rat op hun kop. Die hebben vandaag dan pech. Advies: doe wat aan je haar- en kledingkeuze.
Hoe moeilijk kan het zijn ? Elke Antwerpse discoportier kan u adviseren.
- Man, vrouw, frigobox, 2 blonde kindertjes => geen probleem
- Bruine man, bruine vrouw, frigobox, 2 bruine kindertjes => ook geen probleem
- Vier bruine mannen in joggingpak met handtasje. Kapsel modelletje "dode rat op zijn kop". => Wel probleem.
Misschien zijn er wel brave bruine mannen met joggingpak, handtasje en een dode rat op hun kop. Die hebben vandaag dan pech. Advies: doe wat aan je haar- en kledingkeuze.
Hoe moeilijk kan het zijn ? Elke Antwerpse discoportier kan u adviseren.
@Dixit Compleet mee eens.
In mijn jonge hippie dagen waren wij ook het doelwit van de politie, rijkswacht, BOB en de gevestigde orde. Aangezien Unia en de politiek-correctheid niet bestonden trokken we onze plan zonder klagen. Misschien moet onze maatschappij en politici het pamperen opgeven en onze rechters een bijscholingscursus geven over eerlijke rechtsspraak voor iedereen.
Wat ik me wel afvraag, vooral gezien de mening van de vertegenwoordiger van de polis op SG duidelijk is (en ik het daar voor de uitzondering mee eens ben), waarom Franky de skater traangas en vuistslagen kreeg omdat hij er terecht de grondwet bijhaalde. Maar deze amokmakers, die keer op keer de boel op de klippen drijven en de bevolking terroriseren, niet eens een draai om de oren krijgen. Hebben onze polissen dan echt niks van substantie meer (iemand die een kop kleiner, 30kg minder weegt en alleen is, is een gemakkelijke prooi natuurlijk om alle frustratie op bot te vieren) of zijn ze bang van sancties van hogerhand of zijn ze gewoon bang?
Laatst zag ik nog een 'koppeltje', dik kon je ze al niet meer noemen, ze waren gewoon obees. De dame was gewoon een 'vet wijf' maar die jongen, dat was triestig. Een homp vet op zijn heupen, een flinke homp in de buikstreek maar niets vergeleken met zijn heupen, en van die afhangende zwakke schoudertjes die geen emmertje water 10m ver krijgen. Arrogantie anders wel genoeg, vooral madam. Hebben jullie dan werkelijk geen trots en eerbied voor jullie uniform meer? Dat die twee enkel het hazenpad kunnen kiezen wanneer de schiereiland-wortels amok beginnen maken, kan ik inkomen. Maar regelmatig genoeg zie je toch ook forse, fiere en (waarschijnlijk in hun vrije tijd dan nog) goedgetrainde kerels. Wat is het probleem, jongens? Hier worden duidelijk wetten overtreden, jullie worden duidelijk fysiek bedreigd, en het is ook overduidelijk dat heel de samenleving ontwricht wordt. Maar een tikje uitdelen, ho maar, dat mag niet, we moeten ons aan de regels houden? Een heel vreemde zaak dan dat die regels niet gelden voor de Euriginal die zich verbaal verweert steunend op duidelijk geaccepteerde rechtsprincipes.
Als er bruine hemdjes moeten zijn, ik wil er gerust een paar duizend kosteloos leveren, want dat gaat opnieuw de enige oplossing zijn om Europa leefbaar te krijgen en ons te ontdoen van de tirannie van dat volk met hun wortel op dat schiereiland.
Laatst zag ik nog een 'koppeltje', dik kon je ze al niet meer noemen, ze waren gewoon obees. De dame was gewoon een 'vet wijf' maar die jongen, dat was triestig. Een homp vet op zijn heupen, een flinke homp in de buikstreek maar niets vergeleken met zijn heupen, en van die afhangende zwakke schoudertjes die geen emmertje water 10m ver krijgen. Arrogantie anders wel genoeg, vooral madam. Hebben jullie dan werkelijk geen trots en eerbied voor jullie uniform meer? Dat die twee enkel het hazenpad kunnen kiezen wanneer de schiereiland-wortels amok beginnen maken, kan ik inkomen. Maar regelmatig genoeg zie je toch ook forse, fiere en (waarschijnlijk in hun vrije tijd dan nog) goedgetrainde kerels. Wat is het probleem, jongens? Hier worden duidelijk wetten overtreden, jullie worden duidelijk fysiek bedreigd, en het is ook overduidelijk dat heel de samenleving ontwricht wordt. Maar een tikje uitdelen, ho maar, dat mag niet, we moeten ons aan de regels houden? Een heel vreemde zaak dan dat die regels niet gelden voor de Euriginal die zich verbaal verweert steunend op duidelijk geaccepteerde rechtsprincipes.
Als er bruine hemdjes moeten zijn, ik wil er gerust een paar duizend kosteloos leveren, want dat gaat opnieuw de enige oplossing zijn om Europa leefbaar te krijgen en ons te ontdoen van de tirannie van dat volk met hun wortel op dat schiereiland.
The tree of liberty must be refreshed from time to time with the blood of patriots and tyrants. Thomas Jefferson.
Freedom is not free.
Freedom is not free.
Ik dacht het al, goed dat je het zelf schrijft.
bankiers + politici + accountants + juristen = 20.000 miljard euro in belastingparadijzen
Bruine hemdjes?
Vuile hemdjes.
bankiers + politici + accountants + juristen = 20.000 miljard euro in belastingparadijzen
Moet GreenDean toch gelijk geven. Of het nu bruine hemdjes of een revolutie moet worden laat ik open maar er moet iets veranderen anders zullen onze kinderen en de kinderen van onze kinderen de pineut zijn.
En intussen bevestigt de politie dat het ging om Brusselse jongeren met een lang strafblad.
Ik herhaal:
Verander de wet en geef de politie meer armslag.
1e keer opgepakt = 24u opsluiting. Ongeacht welke reden.
2e keer opgepakt = 48u opsluiting.
Zo is het gedaan met de straffeloosheid EN krijgt de politie het gevoel dat ze gesteund worden. Moet voor hen wreed frustrerend zijn om nog te zitten typen als de daders al weer rondlopen.
Enige wat nodig is, is in alle steden een betonnen bunker bouwen met cellen van 3m bij 2m. Een plank om op te slapen en een emmer om in te pissen. Constante camerabewaking. Naast de emmer pissen of opzettelijk omgooien? U blijft 24u langer. En een bakker die elke dag wat oudbakken brood levert.
1p per cel, geen bezoekrecht, geen ´wandeling´. Gewoon uw tijd braaf uitzitten.
De modale Belg zal daar nooit terecht komen tenzij eens door een incident, maar eens een keer 24u in zo´n cel, dat overleef je wel.
Het rapaille zal er z´n 2e thuis hebben, maar krapuul zoals in Blankenberge zal dan tenminste voor langere tijd van de straat verdwijnen.
En uiteraard staat dit voorarrest los van eventuele verdere gevangenisstraf ten gevolge van veroordeling.
Reizen naar het buitenland wordt ontmoedigt, geen festivals en andere evenementen, sluitingsuur en social distancing horeca, kustgemeenten dicht voor dagjes toeristen, diverse parken dicht, reserveren voor zwem en andere recreatie, samenscholing verboden, een stormvloed aan idiote regulitis enz... Kortom er valt niet veel te beleven deze zomer, gooi daar nog een hittegolf op en je hebt het ideale recept voor onrust en andere ellende. Vrees dat dit nog maar het begin gaat zijn ![Sad :(](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/sad.gif)
![Sad :(](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/sad.gif)