Corona-virus.
Re: Corona-virus.
Akkoord mits toevoeging :Dixit schreef: ↑9 augustus 2020, 08:48 - Man, vrouw, frigobox, 2 blonde kindertjes => geen probleem
- Bruine man, bruine vrouw, frigobox, 2 bruine kindertjes => ook geen probleem
- Vier bruine mannen in joggingpak met handtasje. Kapsel modelletje "dode rat op zijn kop". => Wel probleem.
Misschien zijn er wel brave bruine mannen met joggingpak, handtasje en een dode rat op hun kop. Die hebben vandaag dan pech. Advies: doe wat aan je haar- en kledingkeuze.
- Vier witte mannen in joggingpak en omgekeerd petje op het hoofd, kapsel : afgeschoren (meestal in combinatie met een paar meegereisde Marina's) -> Ook probleem.
Dat wordt wel eens vergeten ... die zijn (minstens) even erg als die vier bruine mannen ... en dan vooral de combinatie van die beide groepen ... dom en marginaal tegen dom en marginaal ...
Dat zal meegespeeld hebben. Deel van dat rapaille trekt anders in de zomer voor een paar weken terug naar afzender. Nu zal dat moeilijker zijn wegens verbod op reizen buiten Europa. Die komen dan nu in groep naar de kust afgezakt. Da´s nog zoiets, dat zijn echt kuddebeesten. ´Wij´ gaan met ons gezin op uitstap. ´Zij´ met een ganse horde.vortex schreef: ↑9 augustus 2020, 10:37 Reizen naar het buitenland wordt ontmoedigt, geen festivals en andere evenementen, sluitingsuur en social distancing horeca, kustgemeenten dicht voor dagjes toeristen, diverse parken dicht, reserveren voor zwem en andere recreatie, samenscholing verboden, een stormvloed aan idiote regulitis enz... Kortom er valt niet veel te beleven deze zomer, gooi daar nog een hittegolf op en je hebt het ideale recept voor onrust en andere ellende. Vrees dat dit nog maar het begin gaat zijn![]()
https://m.hln.be/nieuws/binnenland/vrij ... ~a237f0af/
Ze zouden het eigenlijk beter laten liggen, dan kunnen ze de dag nadien in hun eigen vuiligheid gaan zitten
Los van Corona denk ik dat het hoog tijd wordt dat er een globaal plan voor de kust komt. Het is nu al een paar jaar aan de gang dat telkens bij mooi weer de kust overrompeld wordt. Op termijn wordt dit onhoudbaar. Er zijn grenzen aan hoeveel volk een stad/ gemeente kan ontvangen. De inwoners hebben ook hun rechten en worden op dergelijke dagen gegijzeld. De ziekenhuizen, stadsdiensten en de politie zijn niet voorzien op dergelijke overrompelingen en al zeker niet nu steeds meer rapaille mee afzakt.
Ze zouden het eigenlijk beter laten liggen, dan kunnen ze de dag nadien in hun eigen vuiligheid gaan zitten
Los van Corona denk ik dat het hoog tijd wordt dat er een globaal plan voor de kust komt. Het is nu al een paar jaar aan de gang dat telkens bij mooi weer de kust overrompeld wordt. Op termijn wordt dit onhoudbaar. Er zijn grenzen aan hoeveel volk een stad/ gemeente kan ontvangen. De inwoners hebben ook hun rechten en worden op dergelijke dagen gegijzeld. De ziekenhuizen, stadsdiensten en de politie zijn niet voorzien op dergelijke overrompelingen en al zeker niet nu steeds meer rapaille mee afzakt.
Ik snap je toevoeging en persoonsomschrijving, maar ik ben het er toch niet mee eens. Onze eigen arbeidersklasse ziet er wel ruig uit, maar is over het algemeen braaf. Als het al fout gaat, dan is dat na 23h00 als er na een warme stranddag ietsje te veel Jups binnen zijn gegaan.geebee schreef: ↑9 augustus 2020, 10:54Akkoord mits toevoeging :Dixit schreef: ↑9 augustus 2020, 08:48 - Man, vrouw, frigobox, 2 blonde kindertjes => geen probleem
- Bruine man, bruine vrouw, frigobox, 2 bruine kindertjes => ook geen probleem
- Vier bruine mannen in joggingpak met handtasje. Kapsel modelletje "dode rat op zijn kop". => Wel probleem.
Misschien zijn er wel brave bruine mannen met joggingpak, handtasje en een dode rat op hun kop. Die hebben vandaag dan pech. Advies: doe wat aan je haar- en kledingkeuze.
- Vier witte mannen in joggingpak en omgekeerd petje op het hoofd, kapsel : afgeschoren (meestal in combinatie met een paar meegereisde Marina's) -> Ook probleem.
Dat wordt wel eens vergeten ... die zijn (minstens) even erg als die vier bruine mannen ... en dan vooral de combinatie van die beide groepen ... dom en marginaal tegen dom en marginaal ...
Kijk maar naar de Engelse versie daarvan: ook heel braaf, totdat er te veel lagers in zitten. Die drinken dat per pint (568 ml) dus helaas is dat punt bij hen bereikt om 4 PM.
Laatst gewijzigd door Dixit op 9 augustus 2020, 13:28, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Niet alleen een globaal kustplan maar ook transit gemeenten aka jabbeke, Brugge(oost en middenkust), Ieper(contact auto naar Koksijde de Panne), lichtervelde(trein knooppunt) moeten aangepakt worden dan in dit verhaal.anonymous schreef: ↑9 augustus 2020, 11:26 https://m.hln.be/nieuws/binnenland/vrij ... ~a237f0af/
Los van Corona denk ik dat het hoog tijd wordt dat er een globaal plan voor de kust komt.
Als zij met zoveel agenten kunnen ingrijpen kunnen ze met dezelfde macht controleren voor het helemaal fout gaat en het is budgettair veel goedkoper. + dit is enkel bij drukke dagen.
Ik zie elke dag foto's van vuil op het strand. 2 opmerkingen hierover.
1, het lijkt mij dat toeristen hun afval in zakken steken en deze aan de vuilbak zetten. Deze worden dan opengetrokken door de meeuwen. Maar Ja dan zeggen de inwoners dat ze het afval maar mee naar huis moeten pakken. Tja.
2. Een enkeling postte eind maart en in april ook foto's met als opmerking 'het zijn deze keer niet de toeristen ' commentaar tot en met, het was de fout van de inwijkelingen![Grin ;D](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/grin.gif)
1, het lijkt mij dat toeristen hun afval in zakken steken en deze aan de vuilbak zetten. Deze worden dan opengetrokken door de meeuwen. Maar Ja dan zeggen de inwoners dat ze het afval maar mee naar huis moeten pakken. Tja.
2. Een enkeling postte eind maart en in april ook foto's met als opmerking 'het zijn deze keer niet de toeristen ' commentaar tot en met, het was de fout van de inwijkelingen
![Grin ;D](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/grin.gif)
-
- Hero Member
- Contacteer:
Na overleg met de provinciale crisiscel en korpschefs heeft waarnemend gouverneur van West-Vlaanderen Anne Martens enkele maatregelen afgekondigd om de kust te behoeden van nieuwe incidenten. De federale politie komt de lokale politie in grote getallen versterken in de stations en er zullen strenge controles worden gehouden, vooral in Oostende, Blankenberge en Knokke.
https://www.hln.be/in-de-buurt/blankenb ... ~adfcdcc8/
Ik ga eerlijk zijn van alle zomers is die van 2020 echt zo vervelend en lastig en vooral het stopt niet de onrust.
https://www.hln.be/in-de-buurt/blankenb ... ~adfcdcc8/
Ik ga eerlijk zijn van alle zomers is die van 2020 echt zo vervelend en lastig en vooral het stopt niet de onrust.
Politievakbond vraagt dat de term ‘jongeren’ eindelijk benoemd wordt door ‘de politiek’.
“Onze politiemensen worden beschimpt, bekogeld en aangevallen door jongeren die er enkel op uit zijn om moeilijkheden te veroorzaken. Ze getuigen van een totaal gebrek aan respect voor de normen en waarden in onze rechtsstaat”, zegt politievakbond NSPV over de gebeurtenissen in Blankenberge van zaterdag. VSOA doet een nieuwe oproep tot nultolerantie voor geweld tegen politie en hulpverleners. Die nultolerantie moet in het regeerakkoord opgenomen worden, klinkt het. Er werden gisteren 20 personen gearresteerd. Ze maakten allen deel uit van een Afrikaanse jeugdbende uit Brussel en waren gekend bij het gerecht."
https://www.hln.be/in-de-buurt/blankenb ... ~a180cfef/
“Onze politiemensen worden beschimpt, bekogeld en aangevallen door jongeren die er enkel op uit zijn om moeilijkheden te veroorzaken. Ze getuigen van een totaal gebrek aan respect voor de normen en waarden in onze rechtsstaat”, zegt politievakbond NSPV over de gebeurtenissen in Blankenberge van zaterdag. VSOA doet een nieuwe oproep tot nultolerantie voor geweld tegen politie en hulpverleners. Die nultolerantie moet in het regeerakkoord opgenomen worden, klinkt het. Er werden gisteren 20 personen gearresteerd. Ze maakten allen deel uit van een Afrikaanse jeugdbende uit Brussel en waren gekend bij het gerecht."
https://www.hln.be/in-de-buurt/blankenb ... ~a180cfef/
Wat denken die agenten wel?
dat ze zich eens laten afgeslagen worden door Afrikaanse bendes #blacklivesmatter
Sebiet gaan ze nog beweren dat die bendes in fout zijn, het was de politie die in hun zonlicht stond en dan nog eens de weg naar de zee versperren.
Nee serieus, ik zeg het al langer, maar ik heb nu ook een hashtag, want dat is nodig om relevant te zijn: #policelivesmatter
Bon, wanneer past het in jullie agenda om naar Brussel te gaan demonstereren? (natuurlijk zonder mondmasker)
VSOA heeft meer dan gelijk (absolute no-brainer), maar een politieker met leiderschap zou dit meteen oplossen, jammer dat leiderschap je meteen uitsluit van elke politieke functie
dat ze zich eens laten afgeslagen worden door Afrikaanse bendes #blacklivesmatter
Sebiet gaan ze nog beweren dat die bendes in fout zijn, het was de politie die in hun zonlicht stond en dan nog eens de weg naar de zee versperren.
Nee serieus, ik zeg het al langer, maar ik heb nu ook een hashtag, want dat is nodig om relevant te zijn: #policelivesmatter
Bon, wanneer past het in jullie agenda om naar Brussel te gaan demonstereren? (natuurlijk zonder mondmasker)
VSOA heeft meer dan gelijk (absolute no-brainer), maar een politieker met leiderschap zou dit meteen oplossen, jammer dat leiderschap je meteen uitsluit van elke politieke functie
Er is er ene die weigert een mondmasker te dragen, en de belgische staat wil laten veroordelen tot een
dwangsom van 50 000,00 euro per dag
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20200808_94944442
Hopelijk wint die dat niet, anders gaan ons belastingen weer al eens omhoog
op farceboek krijgt hij de wind van voren
dwangsom van 50 000,00 euro per dag
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20200808_94944442
Hopelijk wint die dat niet, anders gaan ons belastingen weer al eens omhoog
op farceboek krijgt hij de wind van voren
Die demonstratie, is dat aan het Zuidstation ?
Ik moet daar nog zijn voor een andere meeting ....
En nadien is het er gezellig eten, drinken, winkelen, wandelen.
Als het op een zondag is kunnen we dat combineren met een bezoek aan de markt van de Afrikaanse medeburgers.
Ik moet daar nog zijn voor een andere meeting ....
En nadien is het er gezellig eten, drinken, winkelen, wandelen.
Als het op een zondag is kunnen we dat combineren met een bezoek aan de markt van de Afrikaanse medeburgers.
Ik was meer aan het denken aan het uitermate racistische museum voor Midden-Afrika, maar bon
Ik hoop dat die mens dat wel wint, al kost het een miljoen, geld goed gespendeerd (liefst uit de portefeuille van degene die de mondmaskerplicht bedacht heeft, maar ok)
Normaal betalen we dwangsommen voor syrische vrouwen die willen terugkeren enzo, we hebben al zotteren dingen gedaan
Ik hoop dat die mens dat wel wint, al kost het een miljoen, geld goed gespendeerd (liefst uit de portefeuille van degene die de mondmaskerplicht bedacht heeft, maar ok)
Normaal betalen we dwangsommen voor syrische vrouwen die willen terugkeren enzo, we hebben al zotteren dingen gedaan
Kan je dat nu eens verder toelichten want ik durf toch echt niet te denken wat je nu bedoelt.
Bedoel je met schiereiland: het midden oosten, met de licht gekleurde mensen, waar de wortels liggen van het christendom? Het christendom dat bijvoorbeeld door Leopold II, de Italianen, de Fransen, de Engelsen, de Portugezen, ... gebruikt werd om een groot deel van Afrika leeg te plunderen, en wie daar niet mee akkoord ging: ophangen en handen en voeten af te kappen?
Datzelfde christendom dat als excuus gebruikt werd om honderd duizenden slaven naar Amerika te vervoeren?
Of bedoel je dat schiereiland in Azie, Indie, waar de wortels liggen van het Arische ubervolk, blond met blauwe ogen, dat naar Europa afgedwaald is om een psychopaat als Hitler voort te brengen?
Diezelfde Hitler en datzelfde christendom waar witte zoontjes van magistraten, gouverneurs, rechters, notarissen, deurwaarders, ... inspiratie vinden om medestudenten dood te folteren? Hitler heeft het hen mooi voorgetoond en Leopold II ook.
Vele Vlamingen hebben heimwee naar een leider als Hitler, want de eigen leiders bakken er niet veel van.
In het verleden werden Vlamingen overrompeld en dikwijls meerdere keren door Romeinen, gothen, noormannen, Spanjaarden, Fransen, Bourgondiers, Oostenrijkers, ...
En de Duitsers niet te vergeten. Dat waren nog eens tijden. Eindelijk een herrenvolk dat het meende om de Vlamingen eens wat trots te laten zijn.
Nu nog altijd hebben veel Vlamingen heimwee naar die tijd.
Vlamingen waren ook slaven onder de nazi's, maar slaven die toch, soms, nu en dan, met een beetje respect behandeld werden.
Of bedoel je nog een ander schiereiland?
Want je lijkt me een typische Vlaamse nazi-slaaf: niet echt goed weten van welk hout pijlen maken.
Maar wel een ubermensch Vlaming: een uberslaaf onder de slaven.
Ik kan natuurlijk niet weten wat jij denkt, maar ik denk wel dat wat ik denk dat jij denkt juist is. Als je nog twijfelt kan je een aantal van mijn andere posts lezen, dan zou het helemaal duidelijk moeten zijn.
The tree of liberty must be refreshed from time to time with the blood of patriots and tyrants. Thomas Jefferson.
Freedom is not free.
Freedom is not free.