Op wie stem je in de volgende verkiezingen
-
- VIP member
- Contacteer:
Re: Op wie stem je in de volgende verkiezingen
En zoals altijd, ligt de waarheid in het midden...
Ik denk dat je echt beter eens met de politie psycholoog gaat spreken als je immigranten gaat vergelijken met de nazi’s.
Ach kijk de typische rechtse reflex als iemand hen een concrete vraag durft stellen hoe ze het dan wel zien met ultrarechts aan de macht. Als ik het dus goed begrijp is het enige wat je wil en verwacht van vb dat het "bruin volk" verdwijnt uit onze maatschappij en wonder boven wonder zullen alle "problemen" smelten als sneeuw voor de zon, we zullen in een luilekkerland leven en alles en iedereen zal gelukkig en al dansend en zingend verder leven ... reality-check : keep on dreaming ! Met of zonder je "bruin volk" zal ons wereldje er net zo uit zien als het er nu uitziet ... van mij mag je gerust dromen van je ideale wereldje maar met of zonder je geliefde, alle-problemen-oplossende vb-partij het zal er niet van komen ... is dit nu ook weer een typisch linkse reflex of eerder de reflex van iemand die partijloos is en niet gelooft in zalig-makende-oneliners ?vortex schreef: ↑9 augustus 2020, 11:51Ach kijk de typische linkse reflex, meteen wordt je als VB aanhanger ingedeeld wanneer je ook maar enige opmerking maakt over het beleid ten aanzien van allochtonen. Moeten ze bij links vooral blijven volhouden, zo gaan er nog meer mensen met een genuanceerde visie naar rechts verschuiven. Nu goed om op je vraag te antwoorden; ik verwacht van het VB op sociaal en economisch gebied niks meer dan wat de huidige klunzen politiek ons bieden, op gebied van straffeloosheid, handhaving en het negeren / dood zwijgen van de problemen verwacht ik wel wat. Met andere woorden de kans dat ze het slechter doen lijkt mij eerder klein.
Ik zat erop te wachten. Ik wou hem vanmorgen nog een PB sturen dat hij beter wat gematigder post, want als de linkse media er lucht van krijgt is het weer koren op de molen van de ´de politie is racistisch´-beweging.
Feit is: die man staat met z´n beide voeten in de dagdagelijkse realiteit. Ik zou zeggen: tot aan z´n lippen in de bagger. Hij durft gewoon het probleem benoemen. Dat maakt hem blijkbaar een racist.
Al 80 jaar wordt iedereen die problemen durft aankaarten met ´andere volken´ direct bestempeld als racist of fascist. Velen trekken dan hun kak in uit angst. Een probleem gaat niet weg door je hoofd om te draaien en de andere kant op te kijken.
-
- Hero Member
- Contacteer:
In spe kan je misschien de partij VB racistisch beschouwen maar zeker niet alle mensen van die partij. Er zitten echt gematigden die echt wel een fors migratiebeleid willen maar die wel nog menselijk zijn.
En is ons al verdeeld volkje verdedigen opeens racistisch? Ik sta niet volledig achter Vlaams Belang maar veel maatregelen van hun 70 puntenplan heb ik afgelopen jaren zien actief worden zonder dat zij in de regering zitten.
En is ons al verdeeld volkje verdedigen opeens racistisch? Ik sta niet volledig achter Vlaams Belang maar veel maatregelen van hun 70 puntenplan heb ik afgelopen jaren zien actief worden zonder dat zij in de regering zitten.
Nee, Sebastiaan, dat is een typische linkse reflex ... als je niet rechts bent ben je automatisch links ... rechts kan alleen zwart-wit denken ... iemand die niet telkens links-rechts, zwart-wit denkt maar iedere situatie kritisch durft bekijken is in hun ogen een linkse rat. Binair is het eenvoudigst, 0 of 1 ... tussenstapjes als 0,46 of 0,62 zijn te moeilijk, enkel afronden wordt begrepen
Ik ben bang dat als we nu niet reageren we Amerikaanse toestanden gaan krijgen.
Als er gisteren 1ne gek was die dit schouwspel aanziet vanuit zijn appartementje en denkt 'ik zal het hier eens gaan oplossen' en met een machinegeweer begint te schieten dan is dat krapuul van gisteren het slachtoffer.
En niet enkel die vuiligheids maar dan vallen er nog slachtoffers.
Het is nu dat er iets moet gebeuren!
Nog maar eens langer wachten is geen oplossing meer.
Burgerinitiatieven vanuit extreem rechtse hoek zie ik niets snel gebeuren maar nog een paar keer van deze fratsen en er komt amok amok amok
Als er gisteren 1ne gek was die dit schouwspel aanziet vanuit zijn appartementje en denkt 'ik zal het hier eens gaan oplossen' en met een machinegeweer begint te schieten dan is dat krapuul van gisteren het slachtoffer.
En niet enkel die vuiligheids maar dan vallen er nog slachtoffers.
Het is nu dat er iets moet gebeuren!
Nog maar eens langer wachten is geen oplossing meer.
Burgerinitiatieven vanuit extreem rechtse hoek zie ik niets snel gebeuren maar nog een paar keer van deze fratsen en er komt amok amok amok
Merci Fakkel. Iedereen die het probleem benoemt is idd blijkbaar een racist. Het grappige is dat ik beroepshalve al jaren een Irakese familie help om hier hun weg te vinden. Niet slecht voor een racist denk ik dan.Fakkel schreef: ↑9 augustus 2020, 13:12 Feit is: die man staat met z´n beide voeten in de dagdagelijkse realiteit. Ik zou zeggen: tot aan z´n lippen in de bagger. Hij durft gewoon het probleem benoemen. Dat maakt hem blijkbaar een racist.
Al 80 jaar wordt iedereen die problemen durft aankaarten met ´andere volken´ direct bestempeld als racist of fascist. Velen trekken dan hun kak in uit angst. Een probleem gaat niet weg door je hoofd om te draaien en de andere kant op te kijken.
En wat doet links? Iemand die kritiek heeft op de huidige samenlevering wordt direct vergeleken met een aanhanger van een totalitair regime van >80 jaar terug...geebee schreef: ↑9 augustus 2020, 13:17
rechts kan alleen zwart-wit denken ... iemand die niet telkens links-rechts, zwart-wit denkt maar iedere situatie kritisch durft bekijken is in hun ogen een linkse rat. Binair is het eenvoudigst, 0 of 1 ... tussenstapjes als 0,46 of 0,62 zijn te moeilijk, enkel afronden wordt begrepen
Als ik NIET op het VB stem, is dat hierom:
- Ze zijn nog te braaf aangaande migratie.
- Ze zijn economisch links terwijl ik rechts ben.
- Ze zoeken alle heil in het afbouwen van transfers richting de Walen maar blijven vervolgens met het uitgespaarde geld Sinterklaas spelen voor de eigen niksnutten.
Een kat een kat noemen: de ENIGE reden waarom Sp.a edm de vreemdelingen pamperen, is omdat ze hun kiesvee vormen. Mochten vreemdelingen geen stemrecht hebben, dan zou Sp.a een gans andere toon aanslaan.
VB is min of meer Sp.A, maar met een anti-migratie-sausje. Da's te weinig om mij over de streep te trekken.
Ik hoop naar het OCMW om hun hand op te houden?anonymous schreef: ↑9 augustus 2020, 13:32Merci Fakkel. Iedereen die het probleem benoemt is idd blijkbaar een racist. Het grappige is dat ik beroepshalve al jaren een Irakese familie help om hier hun weg te vinden. Niet slecht voor een racist denk ik dan.Fakkel schreef: ↑9 augustus 2020, 13:12 Feit is: die man staat met z´n beide voeten in de dagdagelijkse realiteit. Ik zou zeggen: tot aan z´n lippen in de bagger. Hij durft gewoon het probleem benoemen. Dat maakt hem blijkbaar een racist.
Dus jij kan wellicht uit eerste hand vaststellen dat niet iedere vreemdeling, inwijkeling, bruine, zwarte ... een krapuul, kinderverkrachter, blanke-vrouwen-verkrachter, ... is ? Het probleem met het vb is net dat ze wel iedereen die niet "eigen volk" is zo categoriseren ... daar heb ik het moeilijk mee ... nogmaals : zwart-wit, links-rechts is zo eenvoudig, de oplossing zal en moet van genuanceerd beleid komen anders zullen er nog veel meer vodden van komen !anonymous schreef: ↑9 augustus 2020, 13:32Merci Fakkel. Iedereen die het probleem benoemt is idd blijkbaar een racist. Het grappige is dat ik beroepshalve al jaren een Irakese familie help om hier hun weg te vinden. Niet slecht voor een racist denk ik dan.Fakkel schreef: ↑9 augustus 2020, 13:12 Feit is: die man staat met z´n beide voeten in de dagdagelijkse realiteit. Ik zou zeggen: tot aan z´n lippen in de bagger. Hij durft gewoon het probleem benoemen. Dat maakt hem blijkbaar een racist.
-
- Hero Member
- Contacteer:
VB wilt dat ja maar willen alle mensen in VB hun partij dat?
Er zijn echt mensen in VB die niet zo zwart wit denken hoor tzijn de brulkikkers in de media maar de meeste in de achtergrond denken niet zo zwart wit.
Er zijn echt mensen in VB die niet zo zwart wit denken hoor tzijn de brulkikkers in de media maar de meeste in de achtergrond denken niet zo zwart wit.
Probleem is dat de balans hier is doorgeslagen naar negatieve migratie. Wat komt hier binnen? Voor 80 procent alleenstaande mannen tussen 18 en 30. Ik zie het elke dag. Ik sta er middenin. Wat komen die hier doen? Parasiteren. We moeten naar een positieve migratie. Enkel diegene binnen laten die iets voor ons kunnen betekenen en niet omgekeerd. De traditionele politieke partijen zijn de oorzaak van dit probleem. De traditionele partijen slagen er ook niet in om een wet te maken die politie en hulpdiensten beschermd tegen geweld met zware straffen en effectieve gevangenisstraf voor iedereen die het minste geweld gebruikt tegen een hulpverlener. Dus stem ik VB. Ik wil wel eens zien of zij er in slagen het tij te doen keren.
Parasiteren? Die komen hier om een kans te vinden, ik zou u wel eens in hun plaats willen zien.
En even een reality check voor u gegooglet:
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2019/11/26 ... enstaande/
En die immigranten met nazi's vergelijken is niet wat bij mij onder de noemer 'de problemen benoemen' valt.
Ik ben niet mals voor de brassende medemens, maar wat gij doet is er los over.
Ik begrijp dat ge wat gefrustreerd zijt af en toe maar ge maakt veralgemeningen en vergelijkingen die niet op hun plaats zijn.
En even een reality check voor u gegooglet:
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2019/11/26 ... enstaande/
En die immigranten met nazi's vergelijken is niet wat bij mij onder de noemer 'de problemen benoemen' valt.
Ik ben niet mals voor de brassende medemens, maar wat gij doet is er los over.
Ik begrijp dat ge wat gefrustreerd zijt af en toe maar ge maakt veralgemeningen en vergelijkingen die niet op hun plaats zijn.
-
- Hero Member
- Contacteer:
De problemen gisteren op het strand:
Ze maakten allen deel uit van een Afrikaanse jeugdbende uit Brussel en waren gekend bij het gerecht.
Ze maakten allen deel uit van een Afrikaanse jeugdbende uit Brussel en waren gekend bij het gerecht.