Op wie stem je in de volgende verkiezingen
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Re: Op wie stem je in de volgende verkiezingen
Je hebt "zoals zich niet zo gewillig door de overheid laten bestelen als de gemiddelde Vlaamse loonslaaf" misspeld.mbbs schreef: ↑10 augustus 2020, 00:31Die diamanthandelaars en CEO's doen andere dingen die wat minder zichtbaar zijn, zoals de overheid (ons allemaall dus) voor miljoenen bestelenanonymous schreef: ↑8 augustus 2020, 23:23 Ik heb nog nooit geweten dat bloeddiamanthandelaars de normale mensen op het strand lastig vallen, bankCEO"s of politici die politieagenten bekogelen met strandstoelen heb ik ook nog niet gezien. Hell's Angels laten de gewone mens die op het strand zit ook met rust en hooligans slaan enkel elkaar de kop in.
En wanneer verwacht je dat het rapaille geïntegreerd zal zijn? Als het is om met het handje omhoog geld te ontvangen kennen ze plots wel de wet maar als het is om de regels te volgen is het omdat ze geen kansen krijgen.
Fixed that for you.
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Amaai, hier is op een dag tijd het één en ander gepost. Vooral door die gefrustreerde die blijkbaar dagdagelijks tot aan zijn lippen in de bagger zit. Als ik zijn posts goed begrepen heb zit die meer thuis dan op zijn 'werk'. Dat 'dagdagelijkse' moet dan met een big-bag zout genomen worden?
Meer wetten voor nog meer vrij spel voor de 'hulpdiensten' lijdt enkel tot nog meer tirannie voor de autochtone Euriginal. Er zijn meer dan wetten genoeg die alles wat we al hebben zien passeren strafbaar stellen. Meer wetten gaan aan het niet sanctioneren van inbreuken op die bestaande wetten niets veranderen. Meer wetten ontnemen een welbepaalde groep op eigen bodem enkel de laatste schaarse vrijheden.
Is het niet vreemd dat wanneer iemand die, nota bene, een psychose doormaakt en met een mes staat te zwaaien, doorzeefd wordt? Maar wanneer onze blauwe 'trots' door een bende criminelen met alles wat maar als wapen kan dienen aangevallen wordt, hun schietijzer mooi in het holster blijft. Laat staan dat ze hun vuisten zouden gebruiken of die speciale close-combat technieken, die ze volgens hun vertegenwoordiger hier op SG tot in de perfectie aangeleerd krijgen.
Hier eentje om het geheugen op te frissen:
https://www.demorgen.be/nieuws/politie- ... ~b716e027/
In dit topic kwam een ander geval aan bod. Het totalitaire waarmee de burger op een openbaar forum verteld wordt dat hij vooral zijn mond moet houden en al zeker het doen en laten van de 'hulpdiensten' niet in vraag mag stellen, spreekt boekdelen.
Uiteraard mogen die wel in elkaar geslagen worden (daar twijfelt ondertussen toch niemand meer aan?), behalve als het allahtonen zijn want dan gelden opeens andere regels.
Meer wetten voor nog meer vrij spel voor de 'hulpdiensten' lijdt enkel tot nog meer tirannie voor de autochtone Euriginal. Er zijn meer dan wetten genoeg die alles wat we al hebben zien passeren strafbaar stellen. Meer wetten gaan aan het niet sanctioneren van inbreuken op die bestaande wetten niets veranderen. Meer wetten ontnemen een welbepaalde groep op eigen bodem enkel de laatste schaarse vrijheden.
Is het niet vreemd dat wanneer iemand die, nota bene, een psychose doormaakt en met een mes staat te zwaaien, doorzeefd wordt? Maar wanneer onze blauwe 'trots' door een bende criminelen met alles wat maar als wapen kan dienen aangevallen wordt, hun schietijzer mooi in het holster blijft. Laat staan dat ze hun vuisten zouden gebruiken of die speciale close-combat technieken, die ze volgens hun vertegenwoordiger hier op SG tot in de perfectie aangeleerd krijgen.
Hier eentje om het geheugen op te frissen:
https://www.demorgen.be/nieuws/politie- ... ~b716e027/
In dit topic kwam een ander geval aan bod. Het totalitaire waarmee de burger op een openbaar forum verteld wordt dat hij vooral zijn mond moet houden en al zeker het doen en laten van de 'hulpdiensten' niet in vraag mag stellen, spreekt boekdelen.
The tree of liberty must be refreshed from time to time with the blood of patriots and tyrants. Thomas Jefferson.
Freedom is not free.
Freedom is not free.
Akkoord, maar om heel andere redenen vermoed dat jij dat doet?
Om die reden dus al niet.
Of het moest zijn dat we een totaal uiteenlopende visie en verlangen hebben voor hun toekomst.
Dat vind ik dan weer een heel goede reden op op het VB te stemmen.
Net zoals de kracht van verandering een teleurstelling was, komt er dan wel iets soortgelijks. Veel aanhangers zullen meer dan die vier jaar tot de volgende verkiezingen nodig hebben om het falen van het alternatief na het falen van het systeem te aanvaarden.
Is er wel een alternatief op dit moment.. ?
Eens de Titanic onder water ging ... was er niet veel stoppen met zinken meer aan.
Is er wel een alternatief op dit moment.. ?
Eens de Titanic onder water ging ... was er niet veel stoppen met zinken meer aan.
Trek die redenering dan ook door.
Gooi iedereen die niet 'van eigen volk' is onmiddellijk buiten en geef alle jobs terug aan het 'eigen volk'.
Benieuwd wie al die klussen dan gaat klaren waar wij al jaren onze neus voor ophalen of te min vinden.
Gaat al die autochtone intelligentia dan plots terug vuilnisman, kelner, poetshulp, bouwvakker, zorgkundige, bandwerker, fruitplukker, aspergetrekkker, kassier, ..... worden?
Dat wordt lachen. Voor een groot deel eerder zuur.
Oh ja, internetbestellingen aan huis geleverd zit er voor jou dan ook niet in? Of bel je dan ook eerst naar bol.com en aanverwanten met de eis dat er alleen een autochtone Nederlandssprekende Belg met je pakketje mag aanbellen?
Laatst gewijzigd door Jefdewit op 10 augustus 2020, 11:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Inherent aan oud worden.
Zelfs de echt Oude-Grieken dachten daar al zo over.
Tenslotte wordt ieder 'duizendjarig' rijk vroeg of laat onder de voet gelopen door 'barbaren' en 'ongelovigen'.
Ik heb hier al tig keer gepost dat ik zo weinig mogelijk online bestel. Nog niet eens om wie het levert, maar de ganse keten van uitbuiting die eraan vooraf gaat én de impact op de lokale handelaars én het drip down effect op het lokale verenigingsleven.Jefdewit schreef:
Oh ja, internetbestellingen aan huis geleverd zit er voor jou dan ook niet in?
Dat is dan ok.
Maar toch respect als je die redenering over je woning en transport kan doortrekken naar je gehele leefomgeving.
Ik vrees dat je vroeg of laat toch wel ergens iets tekort gaat komen.
Mij maakt het echt niet uit wie er achter de kassa zit, wie mijn vuilbak komt ophalen, wie mijn verbouwingen doet, wie mijn taxi bestuurt, wie mij om het even wat verkoopt. Zolang ze hun job maar naar behoren uitvoeren.
Er zitten slimmen en hufters in alle beroepscategoriën en ze zijn dan nog meestal van alle kleurschakeringen en van allerlei kunde.
Toegegeven sommige blinken meer uit in het ene dan het andere. Net zoals anderen weer meer teleurstellen in het ene dan de andere. Een goede mix lijkt me dan tot een beter werkbaar geheel te leiden dat een absolute segregatie.
Ik heb overigens net zo'n hekel aan Ali Baba en zijn 40 rovers dan aan de bende van Jan de Lichte.
Maar toch respect als je die redenering over je woning en transport kan doortrekken naar je gehele leefomgeving.
Ik vrees dat je vroeg of laat toch wel ergens iets tekort gaat komen.
Mij maakt het echt niet uit wie er achter de kassa zit, wie mijn vuilbak komt ophalen, wie mijn verbouwingen doet, wie mijn taxi bestuurt, wie mij om het even wat verkoopt. Zolang ze hun job maar naar behoren uitvoeren.
Er zitten slimmen en hufters in alle beroepscategoriën en ze zijn dan nog meestal van alle kleurschakeringen en van allerlei kunde.
Toegegeven sommige blinken meer uit in het ene dan het andere. Net zoals anderen weer meer teleurstellen in het ene dan de andere. Een goede mix lijkt me dan tot een beter werkbaar geheel te leiden dat een absolute segregatie.
Ik heb overigens net zo'n hekel aan Ali Baba en zijn 40 rovers dan aan de bende van Jan de Lichte.
Aan alle grote rijken komt vroeg of laat een einde. Wie gaat overnemen? Dat van de 'barbaren' zal wel kloppen. De 'ongelovigen' mag je vervangen door de missionarissen van Allah....
Laatst gewijzigd door mouche op 10 augustus 2020, 13:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Het geloof van de ene is het ongeloof of zelfs de godslastering van de ander.
De godsbezielde ridder/ameer van de ene partij is de godslasterende barbaar voor de overkant.
De held en veroveraar van het ene tijdperk is gedoemd om in een ander tijdperk van zijn sokkel getrokken te worden.
Who cares? Uiteindelijk blijft het heelal gewoon verder uitdeinen volgens zijn eigen wetmatigheden.
Eén van de oorzaken die aan menig probleem voorafgaat.
De godsbezielde ridder/ameer van de ene partij is de godslasterende barbaar voor de overkant.
De held en veroveraar van het ene tijdperk is gedoemd om in een ander tijdperk van zijn sokkel getrokken te worden.
Who cares? Uiteindelijk blijft het heelal gewoon verder uitdeinen volgens zijn eigen wetmatigheden.
Inderdaad, gaat op voor de twee kanten. Betekent in oorsprong dan ook niets meer dan "wiens taal men niet verstaat".Dat van de 'barbaren' zal wel kloppen
Eén van de oorzaken die aan menig probleem voorafgaat.
Laatst gewijzigd door Jefdewit op 10 augustus 2020, 14:10, 1 keer totaal gewijzigd.
De Noord-Koreaanse nationaliteit aanvragen en volgende keer 'stemmen' op Kim Jong-un?
Schijnt dat de grenzen daar redelijk safe zijn. Zelfs in beide richtingen.
Schijnt dat de grenzen daar redelijk safe zijn. Zelfs in beide richtingen.
Zo heeft nieuwssite Politico weet van een Amerikaanse toerist die nu van de zon geniet in Spanje.anonymous schreef: ↑10 augustus 2020, 14:08 Europa, zo lek als een zeef.
https://m.hln.be/nieuws/buitenland/amer ... aefbca5cc/
Qua overdrijving kan dit wel tellen : zo lek als een zeef ... ze hebben weet van één toerist ...