Op wie stem je in de volgende verkiezingen
Re: Op wie stem je in de volgende verkiezingen
Iedereen die problemen aankaart meteen een racist noemen stopt elke discussie en verhindert dat er oplossingen voor de problemen komen. Wie de problemen veroorzaakt kan dan ongemoeid verder doen.
Iemand die "problemen" aankaart is geen racist zolang hij niet een hele bevolkingsgroep stigmatiseert ... dat is meestal het probleem.
Die bendes uit Brussel mogen voor mijn part voor jaren weggestoken worden, nationaliteit afgepakt, eens goed op geklopt worden ... no problem ... maar daarvoor iedere Mohammed of Abdul scheef bekijken en "terug willen zenden naar hun land van herkomst" is wel racistisch ... je ziet toch wel het verschil neem ik aan.
Of moet je ook iedere blanke man uit Tielt met een janettekapsel en een baggerbroek scheef gaan bekijken omdat één onnozelaar eens wilde tonen hoe stoer hij wel niet was tegen een flik in Roeselare ?
Wie het over Marokkanen heeft die aan de kust amok maken wenst niet dat alle Marokkanen het land uitgezet worden maar wordt daar wel van verdacht door de progressieven en politiek correcten. “Racist”, einde discussie.
-
- VIP member
- Contacteer:
Ik ga eens met een opblaasbare krokodil/haai de Middellandse zee over dobberen. Eens zien hoe snel ik terug gestuurd word zonder geldig (toeristen) visum....
-
- Newbie
- Contacteer:
Ik bekijk iedere man met janettekapsel en baggerbroek scheef, of hij nu uit Tielt komt of niet.
Misschien je er eens attent op maken dat het geen Marokkanen zijn maar in België geboren jongeren van de derde (vierde ?) generatie ... met andere woorden landgenoten van jou, als je het nu leuk vindt of niet ... En naar welk land moeten ze uitgezet worden : hun ouders zijn hier geboren, zij zijn hier geboren ... net zoals jij ... het is een probleem dat hier gecreërd werd en dat hier zal opgelost moeten worden. Laat het heel duidelijk zijn dat ik het probleem niet ontken maar dat er geen simpele oplossingen voor dergelijke problemen in tegenstelling tot wat bepaalde politici ook mogen beweren.
Einde discussie is inderdaad een gemakkelijke reactie als je geen wederwoord kan verzinnen !
Ik denk niet dat er een werkbare oplossing voor is.
Het probleem is zo onststaan.. Het gaat generaties duren eer er een afvlakking komt.
Klopt.evita schreef: ↑10 augustus 2020, 23:15 In Brussel wisten ze goed genoeg welke groep met de trein naar Blankenberge ging komen. Dit hadden ze moeten verhinderen.
https://www.standaard.be/cnt/dmf20200810_96886738
Maar zou de Antwerpse politie (als ze het niet te druk hebben met bankjeszitters) dan ook niet beter al in Antwerpen-centraal de dagjestoeristen van die oranjerode zone verhinderen op de trein richting kust te stappen?
Laatst gewijzigd door Jefdewit op 11 augustus 2020, 10:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Of ze worden misschien de heftigste flaminganten?
Denk aan al die fanatieke Walen die nu de kop van jut zijn van NVA & Co. De heftigste francofonen zijn bijna allemaal 'afstammelingen' van destijds uitgeweken 'Vlaamsche lompe arme boerenzonen'.
Wiens recente voorouders ook maar in de lokale mijnbouw of de seizoenspluk begonnen zijn en over de schreve zijn blijven 'hangen'. L'histoire se répète.
En dat moet heus geen generaties meer duren. Zelfs NVA telt nu al een paar hevige verdedigers van de Vlaamse zaak in hun rangen met een duidelijke achtergrond van de 'verkeerde kant' van de middellandse zee. Tot ex-Afrikanen toe die eerst langs de Waalse MR gepasseerd zijn voordat ze het licht in Bartje zijn ogen zagen.
Kortom: echt alles is mogelijk.
Laatst gewijzigd door Jefdewit op 11 augustus 2020, 10:41, 3 keer totaal gewijzigd.
Het enige wat je nu nog kan doen is een echt zerotollerance beleid.
Van wikipedia:
"Een nultolerantiebeleid is een beleid waarbij zelfs het kleinste vergrijp bestraft wordt. Men bedoelt hier met name overheidsbeleid mee, waarbij zonder pardon hard wordt opgetreden tegen zelfs de kleinste uiting van criminaliteit en overlast."
Dusja iedereen die onnozel en belachelijk doet een GAS-boete geven van 350,00 euro: onmiddellijk en direct te innen. Niet betaald, vasthouden. Maar dat gaat wettelijk waarschijnlijk niet en de gevangenissen zijn te beperkt waarschijnlijk.
En je mag niet gaan viseren en discrimineren.
Je gaat dan wel enorm veel politie moeten hebben. Die verdienen hun eigen wel terug, maar toch.
Van wikipedia:
"Een nultolerantiebeleid is een beleid waarbij zelfs het kleinste vergrijp bestraft wordt. Men bedoelt hier met name overheidsbeleid mee, waarbij zonder pardon hard wordt opgetreden tegen zelfs de kleinste uiting van criminaliteit en overlast."
Dusja iedereen die onnozel en belachelijk doet een GAS-boete geven van 350,00 euro: onmiddellijk en direct te innen. Niet betaald, vasthouden. Maar dat gaat wettelijk waarschijnlijk niet en de gevangenissen zijn te beperkt waarschijnlijk.
En je mag niet gaan viseren en discrimineren.
Je gaat dan wel enorm veel politie moeten hebben. Die verdienen hun eigen wel terug, maar toch.
De bevolking zal dan toch eerst een consensus moeten bereiken wat ze nu willen.
Kijk alleen al naar deze beperkte kring (waarvan men zelf pretendeert dat de polls representatief zijn voor het Vlaamse kiesgedrag). Dat gaat van 'bankjespolizei' en 'politiestaat' (over niet voor herhaling vatbare benamingen zullen we het even niet hebben) tot 'meer politie met een zerotolerancebeleid'.
Tja, wat zal het zijn?
Alleen een politie tegen de 'anderen' die weer anderen niet lastig mogen vallen?
Waarschijnlijk heb je geen flauw idee hoe die gastjes in elkaar zitten. Die hebben lak aan alle regeltjes. Die hebben ook lak aan jullie, grote verdedigers van de multicul. Ze slaan net zo goed uw kop in als je toevallig hun pad kruist en ze hebben zin om op uw bakkes te slaan.geebee schreef: ↑11 augustus 2020, 10:09Misschien je er eens attent op maken dat het geen Marokkanen zijn maar in België geboren jongeren van de derde (vierde ?) generatie ... met andere woorden landgenoten van jou, als je het nu leuk vindt of niet ... En naar welk land moeten ze uitgezet worden : hun ouders zijn hier geboren, zij zijn hier geboren ... net zoals jij ... het is een probleem dat hier gecreërd werd en dat hier zal opgelost moeten worden. Laat het heel duidelijk zijn dat ik het probleem niet ontken maar dat er geen simpele oplossingen voor dergelijke problemen in tegenstelling tot wat bepaalde politici ook mogen beweren.
Einde discussie is inderdaad een gemakkelijke reactie als je geen wederwoord kan verzinnen !
Het begint op 12 met een kruimeldiefstalletje waarna ze tot hun 18e gepamperd worden. Dan gaat het over in het zwaardere werk en vraagt iedereen zich af hoe het zo ver is kunnen komen.
Ik maak me weinig illusies dat ze volgende week worden gelost en dan kunnen ze terugkeren naar Brussel met een streepje bij op hun palmares. Kunnen ze wat stijgen in de pikorde want ze hebben binnen gezeten. Hopelijk laten ze deze week eens een stuk zeep vallen in de douche. Ze houden daar wel van jonge gastjes.
By the way, ze hebben meestal de dubbele nationaliteit. Met een beetje politieke moed kan de Belgische gerust afgenomen worden en kunnen ze een enkeltje naar het land van Ali Baba krijgen.
Ginds wordt dergelijk crapuul tenminste aangepakt zoals het hoort.
https://youtu.be/i145mv-mYiA
Laatst gewijzigd door anonymous op 11 augustus 2020, 11:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Heeft weinig te maken met voor- of tegenstander van 'multicul' maar met realiteitsbesef.
Ze zijn er en je zal er mee moeten leven. Graag of niet.
Net zoals je met de Italianen, Grieken, Turken, Chinezen, Polen, Roemenen, white scum, melkwitte hooligans, werklozen, langdurig zieken, politici, witte boordcriminelen,.... hebt leren leven of zal moeten leren leven.
Alle andere 'oplossingen' zijn dromen die nooit realiteit zullen worden. Je kan er dus maar best je tijd niet aan verpillen want het is een fantasie.
Om iemand terug te sturen moet je om te beginnen al met twee instemmende partners zijn.
Het is niet omdat land A zijn wetten wijzigt, als dat al zo simpel zou zijn, dat land B daarin volgt om A een plezier te doen.
Zelfs den Theo had in de realiteit al lang door. Dat zijn getwitter iets anders laat uitschijnen is gewoon om bepaalde dromen in stand te houden en heeft niets met de werkelijkheid van doen.
Laatst gewijzigd door Jefdewit op 11 augustus 2020, 11:16, 2 keer totaal gewijzigd.
Ik ben geen verdediger van de "multicul" ... en als ik dergelijk krapuul zou tegenkomen zou ik ook niet op mijn gemak zijn ... laat dat aub duidelijk zijn maar dat wil je duidelijk niet zien, ik ben geen geitewollensokken-multi-blabla-en wat voor woorden je er maar wil op plakken ... het verschil met vb'ers en ultrarechtsen is dat ik zie dat er een probleem is en dat er een oplossing moet komen maar dat het niet zal komen van een paar simpele one-liners van het vb als "stuur ze terug" (naar waar ?) ... ik heb dat hier trouwens al een paar keer geantwoord maar je ontwijkt het overduidelijk, moeilijk héé als iemand niet zwart-wit, links-rechts reageert ?anonymous schreef: ↑11 augustus 2020, 10:51Waarschijnlijk heb je geen flauw idee hoe die gastjes in elkaar zitten. Die hebben lak aan alle regeltjes. Die hebben ook lak aan jullie, grote verdedigers van de multicul. Ze slaan net zo goed uw kop in als je toevallig hun pad kruist en ze hebben zin om op uw bakkes te slaan.geebee schreef: ↑11 augustus 2020, 10:09
Misschien je er eens attent op maken dat het geen Marokkanen zijn maar in België geboren jongeren van de derde (vierde ?) generatie ... met andere woorden landgenoten van jou, als je het nu leuk vindt of niet ... En naar welk land moeten ze uitgezet worden : hun ouders zijn hier geboren, zij zijn hier geboren ... net zoals jij ... het is een probleem dat hier gecreërd werd en dat hier zal opgelost moeten worden. Laat het heel duidelijk zijn dat ik het probleem niet ontken maar dat er geen simpele oplossingen voor dergelijke problemen in tegenstelling tot wat bepaalde politici ook mogen beweren.
Het begint op 12 met een kruimeldiefstalletje waarna ze tot hun 18e gepamperd worden. Dan gaat het over in het zwaardere werk en vraagt iedereen zich af hoe het zo ver is kunnen komen.
Ik maak me weinig illusies dat ze volgende week worden gelost en dan kunnen ze terugkeren naar Brussel met een streepje bij op hun palmares. Kunnen ze wat stijgen in de pikorde want ze hebben binnen gezeten. Hopelijk laten ze deze week eens een stuk zeep vallen in de douche. Ze houden daar wel van jonge gastjes.
edit : ik zie dat Jef hier zo ongeveer hetzelfde heeft neergepent een minuutje voor mij ... ik zou je reactie op zijn of mijn realistische weergave van de werkelijkheid wel eens willen horen maar dat lukt je duidelijk niet. Problemen benoemen is heel eenvoudig ... zwart-wit-oplossingen voorstellen is ook heel eenvoudig maar realistische oplossingen zijn een ander paar mouwen. Maar laat het ons maar eenvoudig houden : we gaan stemmen op het vb en die zullen het eens tonen hoe het moet ... yeah right, als het zal moeten komen van FDW- en DVL-types dan zijn we nog lang niet thuis.
Ik begrijp niet welk punt u wil maken met uw reactie. Als je uit een oranjerode zone komt, dan ben je een crimineel of wat?Jefdewit schreef: ↑11 augustus 2020, 10:26Klopt.evita schreef: ↑10 augustus 2020, 23:15 In Brussel wisten ze goed genoeg welke groep met de trein naar Blankenberge ging komen. Dit hadden ze moeten verhinderen.
https://www.standaard.be/cnt/dmf20200810_96886738
Maar zou de Antwerpse politie (als ze het niet te druk hebben met bankjeszitters) dan ook niet beter al in Antwerpen-centraal de dagjestoeristen van die oranjerode zone verhinderen op de trein richting kust te stappen?
De burgemeester van Blankenberge heeft duidelijk gezegd dat ALLE mensen, behalve criminelen, welkom zijn in haar stad.