Op wie stem je in de volgende verkiezingen
- miljonairtje
- Full Member
- Contacteer:
Re: Op wie stem je in de volgende verkiezingen
Helemaal waar wat u hier schrijft, Vortex! Veel van het crapuul lacht je gewoon uit als je hen aanspreekt omdat ze toch weten dat ze niet aangepakt worden.vortex schreef: ↑11 augustus 2020, 17:22 Ga straks weer verweten worden voor racist en ultra rechts maar als men al eens zou beginnen om de straffeloosheid in dit land aan te pakken... De politie pakt op en justitie zet ze terug op straat met een vermanend vingertje, maakt echt geen indruk op die gasten.
Als we volgende week horen dat de 3 'mannen, uhum' die opgepakt werden in Blankenbergen weer vrij zijn gelaten gaan er alleen maar meer Vlamingen naar rechts leunen, wat ik toejuich. Er mag wel eens paal en perk aan dit soort toestanden gesteld worden.
Geen idee of de Belgische gevangenis, lekker samen met de vriendjes powertrainen en cursus diepere indoctrinatie voor gevorderden volgen, een afschrikking is voor die gasten.
Eerder misschien een statussymbool.
Als ge niet binnen gezeten hebt voor een aantal maanden zijt ge genen echte.
Eerder misschien een statussymbool.
Als ge niet binnen gezeten hebt voor een aantal maanden zijt ge genen echte.
Dat kan ik alleen maar beamen.
Maar dit probleem kan echt niet in de schoenen geschoven worden van welke gekleurde migrant ook.
Justitie is nog altijd overwegend een star wit bastion.
En de politieke klasse is nog steeds overwegend van autochtone oorsprong. Zeker de nationale politiek welke bevoegd is voor de federale justitie en het gevangeniswezen. Het is al jaren een oudere blanke superman (dat vermoed ik toch gezien hij minstens 11 functies kan combineren).
De politie zelf is ook nog steeds niet overgenomen door allochtonen.
Gezien de aangeduide huidige Vlaams minister van Justitie en Handhaving (in bijberoep), eminent lid van een niet zo linkse partij, weet ik wel niet of zij of haar partij, als ze de boel overnemen, het beter gaan doen en de rechten van de witte naar verandering smachtende Vlaming beter zullen verdedigen.
Ik zal je dus al zeker niet voor racist uitschelden voor deze terechte opmerking. De reden lees je hiervoor.
Zulke uitspraken kunnen alleen maar komen van mensen die nog nooit voor meerdere dagen een gevangenis van binnen gezien hebben.
En ik ben niet ingegaan als een 'echte'. En ben er ook zo niet uitgekomen.
Alleen, zal het met die anderen op dit niveau zoveel beter zijn?miljonairtje schreef: ↑11 augustus 2020, 17:33 Helemaal waar wat u hier schrijft, Vortex! Veel van het crapuul lacht je gewoon uit als je hen aanspreekt omdat ze toch weten dat ze niet aangepakt worden.
Als we volgende week horen dat de 3 'mannen, uhum' die opgepakt werden in Blankenbergen weer vrij zijn gelaten gaan er alleen maar meer Vlamingen naar rechts leunen, wat ik toejuich. Er mag wel eens paal en perk aan dit soort toestanden gesteld worden.
Je moet weten de justitiemolen maalt wel zeer langzaam.
Tegen dat er mogelijks nieuwe wetten zijn gemaakt is de regeerperiode van die heren afgelopen en wordt alles teruggeschroefd.
Het is een uitspraak van iemand die met (bijna) jeugdige delinquenten gewerkt heeft en ze de gevangenis zien binnen- (en na het buitengaan) heeft.
Er zijn er met een grote smoel die smeken om hun moeder en tranen met tuiten bleiten.
Er zijn er die helemaal niet onder de indruk zijn en er met alle plezier naartoe gaan. Er zitten genoeg vriendjes en ze maken er snel nieuwe.
Er zijn er die feiten plegen (ander allooi van mensen) om toch maar terug te mogen 'binnen zitten'.
Ja Jef.. ge hebt al op een aantal plaatsen gezeten ook precies he :-)
Zelf wil ik me daar ook buiten houden maar wij zijn niet van hetzelfde soort dan die die ik beschreef zeker ?
Uit de tweede hand dus en niet uit eigen ervaring?
Uiteraard gaan veel van die jongeren (en ouderen) buiten niet aan de grote klok hangen wat ze echt ervaren hebben.
En uiteraard zijn er altijd uitzonderingen die zich overal thuisvoelen.
Maar de situatie die je eerder beschreef leek me eerder uit een film te komen dan uit het dagelijkse leven binnen een Belgische gevangenis.
Inderdaad en soms dik tegen mijn goesting.
Welk soort?Zelf wil ik me daar ook buiten houden maar wij zijn niet van hetzelfde soort dan die die ik beschreef zeker ?
Ik ben nog nooit in een gevangenis binnen geweest omdat ik daar geplaatst werd .. ik mocht altijd vrij weer vertrekken.
De soort die hier uitgebreid werd beschreven. Die we hebben zien voorleiden op blote voeten.
Of die in Brussel bv de stad een pak minder veilig maken in groepsverband.
Ja, zonen van rechters, notarissen, gouverneurs, deurwaarders, ... mogen onder het mom van een studentendoop hun medestudenten doodmartelen.miljonairtje schreef: ↑11 augustus 2020, 17:33Helemaal waar wat u hier schrijft, Vortex! Veel van het crapuul lacht je gewoon uit als je hen aanspreekt omdat ze toch weten dat ze niet aangepakt worden.vortex schreef: ↑11 augustus 2020, 17:22 Ga straks weer verweten worden voor racist en ultra rechts maar als men al eens zou beginnen om de straffeloosheid in dit land aan te pakken... De politie pakt op en justitie zet ze terug op straat met een vermanend vingertje, maakt echt geen indruk op die gasten.
Onder Leopold II mochten de ubermensch Vlamingen schouder aan schouder met de blanke Brusselaars en Walen een groot land leegplunderen. En duizenden handen en voeten afkappen van de lokale bevolking, omdat ze niet respectvol genoeg naar de ubermensch Vlamingen opkeken.
Tijdens de tweede wereldoorlog deden vele duizenden ubermensch Vlamingen enthousiast mee met het vergassen, ophangen, folteren, doodschieten van gewone Vlamingen die minder enthousiast waren over de nazi doctrine van een psychopatische dwerg die lange blonde mannen met blauwe ogen het recht gaf om miljoenen te vergassen.
En diezelfde soort ubermensch Vlamingen vindt het nu nog altijd jammer dat de nazi's niet gewonnen hebben. De ubermensch Vlamingen zouden weliswaar tien treden lager gestaan hebben dan de Duitse ubermenschen, maar ze zouden misschien een trapje hoger hebben gestaan dan andere untermenschen.
-
- VIP member
- Contacteer:
Twee keer hetzelfde bericht zetten... waar is de tijd dat hier nog vol gierige pinnen met een geldobsessie zat en dat er gemodereerd werd....
Toen ging het tenminste nog over sparen en besparen
Toen ging het tenminste nog over sparen en besparen
Jonge jonge. Leer eerst uw geschiedenis.Calco schreef: ↑11 augustus 2020, 20:18Ja, zonen van rechters, notarissen, gouverneurs, deurwaarders, ... mogen onder het mom van een studentendoop hun medestudenten doodmartelen.miljonairtje schreef: ↑11 augustus 2020, 17:33
Helemaal waar wat u hier schrijft, Vortex! Veel van het crapuul lacht je gewoon uit als je hen aanspreekt omdat ze toch weten dat ze niet aangepakt worden.
Onder Leopold II mochten de ubermensch Vlamingen schouder aan schouder met de blanke Brusselaars en Walen een groot land leegplunderen. En duizenden handen en voeten afkappen van de lokale bevolking, omdat ze niet respectvol genoeg naar de ubermensch Vlamingen opkeken.
Tijdens de tweede wereldoorlog deden vele duizenden ubermensch Vlamingen enthousiast mee met het vergassen, ophangen, folteren, doodschieten van gewone Vlamingen die minder enthousiast waren over de nazi doctrine van een psychopatische dwerg die lange blonde mannen met blauwe ogen het recht gaf om miljoenen te vergassen.
En diezelfde soort ubermensch Vlamingen vindt het nu nog altijd jammer dat de nazi's niet gewonnen hebben. De ubermensch Vlamingen zouden weliswaar tien treden lager gestaan hebben dan de Duitse ubermenschen, maar ze zouden misschien een trapje hoger hebben gestaan dan andere untermenschen.
We moeten opletten (eigenlijk: jij, maar je bent ongetwijfeld het slachtoffer van jouw radicaal links milieu; ik neem het jou dan ook niet kwalijk) om het woord "racistisch" te gebruiken om een bevolkingsgroep i.c. de Vlamingen, te karakteriseren.
Er mogen dan wel 10.000'en Vlamingen geweest zijn die onder Leopold II bij een paar 100.000 lokale bewoners handen en voeten afgehakt hebben, of opgehangen hebben, als ontspanning tijdens het plunderen van een land dat 200 keer groter was dan Vlaanderen, en 100.000'en Vlamingen mogen dan wel de untermensch Vlamingen vervolgd, gefolterd, naar de vernietigingskampen gestuurd hebben omdat ze de nazigroet niet wilden brengen ...
En zonen van burgemeesters, rechters, deurwaarders, gouverneurs,... mogen dan wel medestudenten doodgefolterd hebben die een "kleurtje" hebben.... onder het mom van een studentendoop ...
Het is niet daarom dat we zomaar mogen besluiten dat "de Vlaming" racistisch is.
Wat een donkere bocht heeft deze discussie over stemgedrag toch gemaakt. Alsof een partij de kruimeldieven uit de wereld zal helpen. Lees je even in over het falen van de "broken windows theorie".
Een rentenier, een arbeider en een werkloze zitten rond een tafel met 10 koekjes op.
De rentenier eet 9 koekjes op.
Daarna stoot hij de arbeider aan en zegt: let op, die werkloze gaat uw koekje opeten.
Herinner u toen luxleaks of de panama papers uitkwamen en daar dan helemaal niks mee gebeurde?
Herinner u dat bekend werd dat multinationals jaarlijks 172 miljard Euro van België naar belastingsparadijzen versluizen.
Herinner u dat Albert Frere stierf en de totale erfbelasting 0 euro bedroeg?
Dat zijn privileges waar iedere persoon op dit forum niet van kan genieten.
Zijn jullie hier niet meer kwaad over dan over zaken die toch de wereld niet uit te helpen zijn? Waarom zou je zoiets je stemgedrag laten beïnvloeden? Ik zeg niet dat deze zaken niet belangrijk zijn, maar is het niet wat naief om te denken dat dit met repressie ons land uit gaat geraken?
Ik ben nog steeds op zoek naar een partij die dit zal vastpakken zonder succes.
En dan denk ik niet aan een verse belasting die iedereen die voldoende vermogen heeft via een construct kan ontwijken.
Een rentenier, een arbeider en een werkloze zitten rond een tafel met 10 koekjes op.
De rentenier eet 9 koekjes op.
Daarna stoot hij de arbeider aan en zegt: let op, die werkloze gaat uw koekje opeten.
Herinner u toen luxleaks of de panama papers uitkwamen en daar dan helemaal niks mee gebeurde?
Herinner u dat bekend werd dat multinationals jaarlijks 172 miljard Euro van België naar belastingsparadijzen versluizen.
Herinner u dat Albert Frere stierf en de totale erfbelasting 0 euro bedroeg?
Dat zijn privileges waar iedere persoon op dit forum niet van kan genieten.
Zijn jullie hier niet meer kwaad over dan over zaken die toch de wereld niet uit te helpen zijn? Waarom zou je zoiets je stemgedrag laten beïnvloeden? Ik zeg niet dat deze zaken niet belangrijk zijn, maar is het niet wat naief om te denken dat dit met repressie ons land uit gaat geraken?
Ik ben nog steeds op zoek naar een partij die dit zal vastpakken zonder succes.
En dan denk ik niet aan een verse belasting die iedereen die voldoende vermogen heeft via een construct kan ontwijken.