nieuwe federale regering
Re: nieuwe federale regering
Toch al gehoord van die mannen ? Welke media volg je dan ?MoreOrLess schreef: ↑16 augustus 2020, 19:22 Misschien eens schrijven waarom deze heren als externe adviseurs moeten gehoord worden? In de media die ik volg komt hun visie niet aan bod.
Ik heb zeker al van hen gehoord.
Ik lees dagelijks De Standaard, VRT NWS en HLN.
Op papier lees ik zelfs De Morgen, maar ik betaal niet voor dat abonnement.
De Tijd lees ik ook geregeld, als ik het ervoor over heb mijn cookies nog eens te kuisen.
Via het abonnement van een vriend lees ik ook geregeld Knack.
Twitter is aan mij niet besteed.
Ik lees dagelijks De Standaard, VRT NWS en HLN.
Op papier lees ik zelfs De Morgen, maar ik betaal niet voor dat abonnement.
De Tijd lees ik ook geregeld, als ik het ervoor over heb mijn cookies nog eens te kuisen.
Via het abonnement van een vriend lees ik ook geregeld Knack.
Twitter is aan mij niet besteed.
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Ik moet zeggen dat ik al fan was van Lachaert voor hij voorzitter werd.
Ik ben nogal centrumrechts qua profiel, en niet links-liberaal zoals Gwendolyn Rutten, aan wie ik mij geweldig kon ergeren.
Maar nu is hij veel krediet aan het verspelen, door per se zijn wagonnetje aan Bouchez te willen vastklinken.
Bouchez heeft er alle belang bij de regeringsvorming zo lang mogelijk te laten aanmodderen, zijn partij heeft nu veel meer ministerposten dan op basis van hun grootte verantwoord is.
En Lachaert laat zich dat voor karretje spannen.
Ik ben nogal centrumrechts qua profiel, en niet links-liberaal zoals Gwendolyn Rutten, aan wie ik mij geweldig kon ergeren.
Maar nu is hij veel krediet aan het verspelen, door per se zijn wagonnetje aan Bouchez te willen vastklinken.
Bouchez heeft er alle belang bij de regeringsvorming zo lang mogelijk te laten aanmodderen, zijn partij heeft nu veel meer ministerposten dan op basis van hun grootte verantwoord is.
En Lachaert laat zich dat voor karretje spannen.
Irony is wasted on the dumb. Oscar Wilde.
+1
Het krediet dat ie sinds de voorzittersverkiezingen gewonnen had is ie ondertussen dubbel en dik kwijt. Heeft Ampe al van zich laten horen?
Het wordt nog een tijd voor een peiling. Die kiesdrempel moet toch al serieus beginnen jeuken bij Open VLD.
Het krediet dat ie sinds de voorzittersverkiezingen gewonnen had is ie ondertussen dubbel en dik kwijt. Heeft Ampe al van zich laten horen?

Het wordt nog een tijd voor een peiling. Die kiesdrempel moet toch al serieus beginnen jeuken bij Open VLD.
Portefeuille: Aedifica - Ageas - Alfen - Alibaba - AMG - Barco - Bpost - Cofinimmo - ING - KBC Ancora - Montea - Shell - Shurgard - Syensqo - Umicore - VGP - Xior
-
- Hero Member
- Contacteer:
Waar ik me vooral ook aan erger is dat die ministers in lopende zaken evenveel verdienen als een echte regering. Waarom wordt daar ook niet wat aan gesleuteld? Of ben ik weer te links voor hahha
Dat is de reden waarom Bouchez alles boycot, véél postjes nu, véél geld voor de MR.
Misschien hebben ze in de US, na de nog komende verkiezingen, misschien eerder een federale regering dan wij na reeds lang verlopen verkiezingen?
ps. Er is hier geen regeringsvorming bezig. Zo ver zijn ze nog niet eens geraakt. Ze zijn nog aan het uitzoeken wie of welke partijen dat gaan moeten of willen doen.
Die politieke huurling neemt toch niemand meer serieus?anonymous schreef: ↑16 augustus 2020, 18:17 Nieuw proza van JM.
https://www.knack.be/nieuws/belgie/het- ... 30013.html
Die is al bijna op alle karren meegelift.
Kan nog altijd aansluiten bij Vlaams Belang en onmiddellijk de naam wijzigen in JMBelang.
Misschien zelf wat adviseurs voorstellen?MoreOrLess schreef: ↑16 augustus 2020, 19:22 Misschien eens schrijven waarom deze heren als externe adviseurs moeten gehoord worden? In de media die ik volg komt hun visie niet aan bod.

Welke adviseurs zou je, o.a. als volger van het 'Spaargidsmedia' dan voorstellen?
edit: typo en om shrek van straat te houden.
Laatst gewijzigd door Jefdewit op 17 augustus 2020, 11:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Tja, ik was ook fan van BDW toen hij nog een olijke dikkerd was.Charlesvdw schreef: ↑16 augustus 2020, 20:36 Ik moet zeggen dat ik al fan was van Lachaert voor hij voorzitter werd.
Tot ik, nadat hij de macht tijdelijk greep, zijn daaropvolgende daden ging vergelijken met zijn vroegere woorden.
Jij bent vermoedelijk niet standvastig links, niet rechts noch in het midden te vinden.Timoootjex schreef: ↑17 augustus 2020, 04:22 Waar ik me vooral ook aan erger is dat die ministers in lopende zaken evenveel verdienen als een echte regering. Waarom wordt daar ook niet wat aan gesleuteld? Of ben ik weer te links voor hahha

Wie is 'hahha'? Is dat de voorzittrer van een moslimpartij? Nooit van gehoord.
Laatst gewijzigd door Jefdewit op 17 augustus 2020, 11:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Is al ergens geopperd en ik ben er helemaal voorstander van: Indien er geen regering gevormd is binnen een bepaalde termijn, dan automatisch nieuwe verkiezingen!