Corona-virus.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Re: Corona-virus.
Ja, echt?
Da's pas adding insult to injury. We lieten onze ouderlingen gewoon sterven in de instellingen, 't was niet moeilijk dat we geen overrompeling hadden in de ziekenhuizen. Hier weer over gekeken zeker?
En waarom zou ik dat niet graag zien? Hoe meer cijfers hoe liever. Dan kan jij ze proberen te ontkennen...
En hopla, daar ben je al.
Ik heb je nochtans al eens uitgelegd dat de slechte cijfers in die meestal door Democraten gerunde staten Trump niet noodzakelijk slecht uitkomen. Je leest te veel HLN
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Gidsland Nederland en Frankrijk hadden dezelfde taktiek. In Spanje werden zelfs een keer mensen gewoon achtergelaten en teruggevonden door het leger. In Italië lijken de rusthuizen enorme mortaliteitscijfers gehad te hebben (ook geen plaats in ziekenhuizen). Van de anderen weet ik het niet.CarpeNoctem schreef: ↑17 augustus 2020, 11:55Da's pas adding insult to injury. We lieten onze ouderlingen gewoon sterven in de instellingen, 't was niet moeilijk dat we geen overrompeling hadden in de ziekenhuizen. Hier weer over gekeken zeker?En hopla, daar ben je al.
Ik heb je nochtans al eens uitgelegd dat de slechte cijfers in die meestal door Democraten gerunde staten Trump niet noodzakelijk slecht uitkomen. Je leest te veel HLN
Van China, die minst tijd hadden om zich voor te bereiden, is geweten dat al gauw niemand(!) nog in de ziekenhuizen terecht kon. Tot ze er een aantal nieuwe gebouwd hebben in recordtijd.
Het is inderdaad voor België niet iets om fier op te zijn dat mensen gewoon moesten uitzieken zonder veel behandeling in een rusthuis. Ik vraag me af of daar veel autopsie gedaan is en of bloedklonters vaak de oorzaak waren van het overlijden.
Dat van Trump : leg me dat ooit nog eens uit. Wetende dat Trump goeverneurs kleineerde en tegenwerkte die voor meer maatregelen waren..
Of leg het niet uit, want ik ben van plan om op HLN een abonnement te nemen van 6 euro per maand (online artikelen). Daar lees ik ook veel
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
En hopla.
Citaat: "Ik ga je iets vertellen: die geposte grafiek komt uit een pro-Trump-kamp. Je lijkt niet te beseffen dat de gezondheidszorg in de VS veel minder federaal georganiseerd is dan hier. 3 van de 4 staten hebben een Democratische gouverneur, en vooral Cuomo heeft enkele bedenkelijke beslissingen genomen, dat wordt dankbaar uitgemolken door het Trump-kamp. Dus als Trump verkiezingsgewijs voordeel haalt uit lagere cijfers is nog maar de vraag. Feit is wel dat de sterfgevallen bovengemiddeld uit zijn electoraat komen ( blanke ouderen)."
Laatst gewijzigd door CarpeNoctem op 17 augustus 2020, 20:04, 1 keer totaal gewijzigd.
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Hopla ...
https://www.nbcnews.com/politics/meet-t ... g-n1212796
https://www.scientificamerican.com/arti ... o-quickly/
NBC News en nog een paar anderen denken er omgekeerd over. Het zijn wel vaak opinies uit de periode rond mei.
Ik ben geen Amerikaan en de kennis van hun politieke systeem zal niet optimaal zijn voor mij.
We zullen zien ..
https://www.nbcnews.com/politics/meet-t ... g-n1212796
https://www.scientificamerican.com/arti ... o-quickly/
NBC News en nog een paar anderen denken er omgekeerd over. Het zijn wel vaak opinies uit de periode rond mei.
Ik ben geen Amerikaan en de kennis van hun politieke systeem zal niet optimaal zijn voor mij.
We zullen zien ..
Net afgestemd op het VRT Nieuws om op de hoogte te blijven over de regeringsvorming en de evolutie van de Corona besmettingen in ons land en nu blijkt dat ze openen met een item over een uitgebluste voetballer die trainer wordt bij een Brussels voetbalploegje en daar bijna een kwartier over zitten te lullen. Prioriteiten stellen is hun sterkste kant niet....
komkommertijd hé mannen
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Bremos, je hebt gelijk. Maar corona gaat beter en kan je meer dan een jaar over de regeringsvorming bezig blijven ? Ze hadden Kompany’s einde als voetballer wel achteraan kunnen plaatsen.
Wat die 80-plussers in de rusthuizen betreft, het is soms het humane ding om te doen om een verzwakte ouderling die sowieso aan zijn laatste of voorlaatste levensjaar bezig is NIET meer op te nemen op Intensieve Zorgen en de persoon in kwestie in een vertrouwde omgeving te begeleiden in zijn laatste dagen.
Wat die 80-plussers in de rusthuizen betreft, het is soms het humane ding om te doen om een verzwakte ouderling die sowieso aan zijn laatste of voorlaatste levensjaar bezig is NIET meer op te nemen op Intensieve Zorgen en de persoon in kwestie in een vertrouwde omgeving te begeleiden in zijn laatste dagen.
Irony is wasted on the dumb. Oscar Wilde.
Ik krijg het vierkant schijt van al die aandacht voor het voetbalspelleke ... zijn ze nu nog altijd bezig over diene voetballer zei mijn vrouw, ik keek op de horloge en het was 19:12 ... voor het voetbalspelleke zal die gast wel een zekere betekenis gehad hebben maar het nieuws moet beginnen met zaken die alles en iedereen aanbelangen ... ja maar, voetbal is zo populair ... sorry, ze MAKEN voetbal populair ... er zijn vele mooie sporten (die we dan één keer in de 4 jaar voor 35 seconden zien) die aandacht verdienen.
x aantal jaar geleden kreeg ik van verschillende nieuwssites plots mails met "breaking news", ik dacht wat is er nu gebeurd in de wereld : het ging erover dat de rode duivels zopas vertrokken waren naar (als ik het me goed herinner) Brazilië - gelijktijdig was er een extra journaal waarop je het vliegtuig zal vertrekken in Zaventem. Ik heb onmiddellijk al mijn breaking-news-alerts verwijderd.
Soit, het is off-topic ...
x aantal jaar geleden kreeg ik van verschillende nieuwssites plots mails met "breaking news", ik dacht wat is er nu gebeurd in de wereld : het ging erover dat de rode duivels zopas vertrokken waren naar (als ik het me goed herinner) Brazilië - gelijktijdig was er een extra journaal waarop je het vliegtuig zal vertrekken in Zaventem. Ik heb onmiddellijk al mijn breaking-news-alerts verwijderd.
Soit, het is off-topic ...
100 keer meer respect voor de prestaties van mw. Nina Derwael , die voor een appel en een ei , topprestaties op internationaal niveau neerzet dan voor mr Campony en collega's .
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
En ik begrijp met de beste wil van de wereld niet hoe iemand 12 minuten van zijn leven verspilt door naar iets te kijken waar hij zich aan ergert?
Ik ben nog eens gaan kijken aan de zijkant en er zit daar toch echt wel een uit-knop aan
Het scherm van mijn TV gedurende de meeste tijd in het jaar:
Je gaat echt niets missen in je leven door niet naar TV te gapen
HLN en het journaal van 19u. Wie daar zijn tv/pc voor aanzet of de bewuste krant opent, verdient niet beter. 9 van de 10 media-kanalen deugen niet, maar iemand heeft deze deur al ingetrapt. De Vincent trainer van da champagne-voetbal-clubke !? Ha ha ha, dat wordt een ramp. The only way is down, zoals al zijn opgestarte handelszaken ... Failliet.
Ik ken meisjes (van horen zeggen) die oudere mannen gelukkig maken voor een appel en een ei.
Daar heb ik nog meer respect voor.
Later, als ik ouder ben, vermoedelijk nog een pak meer.
Om nog maar te zwijgen van de inzet en volharding van Delfine Persoon.
Dan nog een ambetantenaarke om de maand rond te komen.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Hopelijk voor jou is de Coronahysterie dan al wat gaan liggen, of anders jouw smetvrees. Of het wordt zoiets ...