Corona-virus.
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Re: Corona-virus.
Haelewyn leek mij nogal een vrouwelijke naam. Niet dus.
Irony is wasted on the dumb. Oscar Wilde.
Ik blijf prepaid klant maatje. Zoals in de telecom.CarpeNoctem schreef: ↑17 augustus 2020, 21:48
Hopelijk voor jou is de Coronahysterie dan al wat gaan liggen, of anders jouw smetvrees. Of het wordt zoiets ...
Niet bellen = niet betalen.
Ik raad iedereen hetzelfde aan.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Precies in een vrolijke bui?
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
De vraag van 250€: Waarom draag je een maskertje?
Enkel Carpe mag antwoorden met een cartoon. My game, my rules.
Enkel Carpe mag antwoorden met een cartoon. My game, my rules.
Denk je dat ik daar 12 minuten heb naar zitten kijken ? Televisie is achtergrond voor mij ... fyi : ik was de afwas aan het doen en had de eerste minuut van het nieuws gezien en hoorde dat het over voetbal ging ... voor mij is dat een teken om iets anders te doen : afwassen dus ... toen mijn vrouw om 19:12 passeerde zag ze dat het nog altijd over voetbal ging.CarpeNoctem schreef: ↑17 augustus 2020, 20:13En ik begrijp met de beste wil van de wereld niet hoe iemand 12 minuten van zijn leven verspilt door naar iets te kijken waar hij zich aan ergert?
Voila, nu weet je alles ... tevreden ?
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Just average....
Regels zonder draagvlak ... IK heb het niet over de maskertjes dan.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Laatst gewijzigd door haelewyn op 18 augustus 2020, 10:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Toen ik nog telenet keek was dat meestal opgenomen en tegen dubbele snelheid. Nu met proximus (goedkoper) gaat dat spijtig genoeg niet tegen dubbele snelheid.
bankiers + politici + accountants + juristen = 20.000 miljard euro in belastingparadijzen
Heb je al de knop fast forward geprobeerd ?
Die met >> erop....
Soms werkt dat .. soms zegt het dat je een ander abonnement moet hebben om te mogen doorspoelen. Ik weet zelf niet wat de voorwaarden zijn.
Die met >> erop....
Soms werkt dat .. soms zegt het dat je een ander abonnement moet hebben om te mogen doorspoelen. Ik weet zelf niet wat de voorwaarden zijn.
Inwoners van Opwijk hier? Best niet meer op café gaan.
https://m.hln.be/in-de-buurt/opwijk/tro ... ~acc3069b/
https://m.hln.be/in-de-buurt/opwijk/tro ... ~acc3069b/
Misschien allemaal van elkaars glas gedronken?
En dan nog zitten hier mensen op het forum die de besmettelijkheid van het virus in vraag stellen.
Nog eentje.
Besmette man op Duits verjaardagsfeest: 120 mensen in quarantaine
Een man die ten onrechte dacht dat hij negatief had getest op het coronavirus, heeft in Duitsland voor grote overlast gezorgd. Zo'n 120 mensen moeten in zelfisolatie nadat hij een verjaardagsfeest had bezocht.
De man uit Bodenwöhr (Beieren) had zich laten testen na een vakantie in Italië. Hij kreeg de uitslag volgens plaatselijke media pas na het feest. Zo'n 100 feestgangers en 20 andere contacten van de man moeten nu in quarantaine.
De man zou de gastheer hebben verzekerd dat hij binnen 24 uur iets zou horen als hij besmet was. Toen dat niet gebeurde, nam hij aan dat hij gerust naar het feest kon gaan. Dat bleek tegen te vallen.
De autoriteiten in Beieren moesten vorige week toegeven dat zeker 900 besmette mensen niet tijdig waren geïnformeerd over hun testuitslag.
Besmette man op Duits verjaardagsfeest: 120 mensen in quarantaine
Een man die ten onrechte dacht dat hij negatief had getest op het coronavirus, heeft in Duitsland voor grote overlast gezorgd. Zo'n 120 mensen moeten in zelfisolatie nadat hij een verjaardagsfeest had bezocht.
De man uit Bodenwöhr (Beieren) had zich laten testen na een vakantie in Italië. Hij kreeg de uitslag volgens plaatselijke media pas na het feest. Zo'n 100 feestgangers en 20 andere contacten van de man moeten nu in quarantaine.
De man zou de gastheer hebben verzekerd dat hij binnen 24 uur iets zou horen als hij besmet was. Toen dat niet gebeurde, nam hij aan dat hij gerust naar het feest kon gaan. Dat bleek tegen te vallen.
De autoriteiten in Beieren moesten vorige week toegeven dat zeker 900 besmette mensen niet tijdig waren geïnformeerd over hun testuitslag.
Een voorbeeldje wat ons mogelijk te wachten staat bij opening van de hogescholen en universiteiten.
https://www.unc.edu/posts/2020/08/17/sh ... remote-cm/
https://www.unc.edu/posts/2020/08/17/sh ... remote-cm/
Over zoons die hun ouders bezoeken en waar WEL iets aan de hand is. Het kan alle kanten immers op.
https://www.hln.be/nieuws/buitenland/ee ... ~a09af121/
https://www.hln.be/nieuws/buitenland/ee ... ~a09af121/
Volgens Kevva is het allemaal zo erg niet en is Covid helemaal niet zo besmettelijk. Tot het plots voor je deur staat natuurlijk en jij of iemand van je familie bij de slachtoffers is. Dat waren ook allemaal mensen die dachten dat het hen niet zou overkomen. Better safe than sorry.