GVV - Gereglementeerde Vastgoedvennootschap
TIP
Re: GVV - Gereglementeerde Vastgoedvennootschap
Niet wereldwijd, geen ETF en geen REIT: TRY (Thames River Property) een Investment Trust (=Holding)
Europees vastgoed: 40% UK, 60% Europe (waaronder 4% België)
Goede dividend betaler, Minstens 25 jaar gelijk of stijgend.
Afgestraft door Corona, ferme (volgens UK normen) discount (Maar dat mag niet uw eerste keuze criterium zijn)
cfr: www.trproperty.com
Bedankt Belca, ziet er niet slecht uit. Alleen in gbp en nogal sterke concentratie in uk (1/3 ongeveer). Ik ga hem in overweging nemen. Kga hem naast ishares european property leggen en dan beslissen. Weet jij wat de beheerskosten zijn bij TR?
Idd Belca, da’s dan wel weer interessant. Wat doe jij met het dividend? In euro’s omzetten (kosten) of nieuwe stukken bijkopen? Ook nog heel belangrijk altijd voor mij: wat als de beheerder failliet gaat? Want het is geen tracker maar een trust. Word je dan toch ook aandeelhouder van stukken die erin staken? Ik vermoed van wel omdat er zeer veel geld in steekt. Die kosten vind ik trouwens zeer goed. Zouden ze bij meer fondsen zo moeten doen. Ongeveer de kosten aanrekenen van een etf en als je beter doet krijg je daar een vergoeding voor. Misschien gaat de markt wel in die richting evolueren, zou goed zijn.
Bovendien: ik denk dat iedere senior geleerd heeft hoe het eraan toe kan gaan in de rusthuizen en dat ze achteraan in de rij geplaatst worden als puntje bij paaltje komt. De afkeer om naar een rusthuis te gaan zal alleen maar groter worden.DeZatteNonkel schreef: ↑3 augustus 2020, 07:59 Nog beter lezen. Die vergoedingen worden op korte termijn al afgebouwd en op het eind van dit jaar volledig geschrapt. Je moet trouwens niet blij zijn met zo'n dingen.
interessant! ik overweeg aan te kopenBelca2 schreef: ↑4 augustus 2020, 16:45Niet wereldwijd, geen ETF en geen REIT: TRY (Thames River Property) een Investment Trust (=Holding)
Europees vastgoed: 40% UK, 60% Europe (waaronder 4% België)
Goede dividend betaler, Minstens 25 jaar gelijk of stijgend.
Afgestraft door Corona, ferme (volgens UK normen) discount (Maar dat mag niet uw eerste keuze criterium zijn)
cfr: www.trproperty.com
Ondertussen kruipt WDP richting 30
maand geleden nog iets van 27!
iemand een idee wat hier de reden voor is?
maand geleden nog iets van 27!
iemand een idee wat hier de reden voor is?
ik gok dingen als:
Kepler Cheuvreux verhoogt koersdoel WDP naar 30€ en de algemene positieve vibe die rond wdp blijft hangen. Soms is het meer een gevoel
Kepler Cheuvreux verhoogt koersdoel WDP naar 30€ en de algemene positieve vibe die rond wdp blijft hangen. Soms is het meer een gevoel
Stockportfolio is: 59% WDP, 41% Deutsche Bank
Iemand een idee waarom Care Property Invest zo hard blijft dalen?
Of was het sinds vorig jaar toch wel overgewaardeerd?
Of was het sinds vorig jaar toch wel overgewaardeerd?
Voor de leute, een Canadese commercial REIT. Merendeel van de tenants zijn kwalitatief, een groot stuk van de ruimte wordt verhuurd aan bijvoorbeeld Loblaws en Shoppers Drug Mart (Tier-1 supermarkten, beetje vergelijkbaar als een REIT die een Carrefour of een Colruyt als tenant zou hebben). Spijtig van de 15% Canadese belasting, maar dat zorgt ervoor dat de belastingsdruk hetzelfde is als bijvoorbeeld voor een Nederlandse REIT; 40,5%.
https://seekingalpha.com/article/437123 ... ction-rate
https://seekingalpha.com/article/437123 ... ction-rate
Voor de geïnteresseerden, een blik op Intervest Offices. Ik hoop mijn long positie uit te breiden op zwakke marktdagen.
https://seekingalpha.com/article/437246 ... yout-ratio
https://seekingalpha.com/article/437246 ... yout-ratio
Heb jij die artikels geschreven Poldermol? De sterke inhoudelijke analyse, vlot geschreven, dan nog in foutloos Engels... Ik doe daar mijn pet voor af. Hulde!