Corona-virus.
Re: Corona-virus.
Jullie zijn anders wel de eersten die staan te roeptoeteren dat wie de regels overtreedt dan maar een blad moet ondertekenen dat hij niet geholpen moet worden.
Wel, nieuwsflash, dit zal 99% zeker iemand zijn die een regel overtreden heeft. Anders krijg je het niet.
Oh jeetje Fakkel toch, alweer de essentie voorbij.
Het gaat niet over het woordje lakken, ik weet wel dat het een typefout was.
Het gaat over wat er in je bericht staat.
Maar goed, je hebt genoeg aandacht gekregen nu, tijd voor andere zaken.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Btw ook iets heel interessant omtrent de verschillen in de gezondheidszorg.
http://ose.be/files/publication/health/ ... ort_EN.pdf
http://ose.be/files/publication/health/ ... ort_EN.pdf
Sorry, maar dat bericht is geen gezicht geven aan Covid-19, dat is puur op de emotie spelen van wie zich daaraan laten vangen.
Wat dat besmet geraken betreft. Ik weet het ondertussen niet meer, er is zoveel op en af ge(viro)logen. Wat ik wel weet is dat je bij een verminderde immuunwerking gemakkelijker besmet raakt met allerhande beestjes, niet alleen Covid-19. Dat is ervaring, ik heb in die toestand de meest vreemde en zeldzame infecties opgelopen. Ervoor en erna in dezelfde omstandigheden geen dag ziek geweest. En nu de wereldverbeteraars? Dat was misschien de fout van de mensen die zo'n beestjes daar achterlieten?
The tree of liberty must be refreshed from time to time with the blood of patriots and tyrants. Thomas Jefferson.
Freedom is not free.
Freedom is not free.
Alléé, ik ben weeral links. Empathie tonen met iemand is dus links ... jawadde ... jij bent wellicht ook de leukste thuis
Ik zou je natuurlijk ook bepaalde zaken kunnen toewensen en eens willen zien wat je reactie dan zou zijn maar zo ben ik niet, ik gun je nog altijd het voordeel van de twijfel.
En ik zou liever niet aan je kont roesten, ik wil niet weten in welke linkse of rechtse hoeken die al heeft gezeten, ik ben hygiënischer ingesteld.
Doordenkertje!
The tree of liberty must be refreshed from time to time with the blood of patriots and tyrants. Thomas Jefferson.
Freedom is not free.
Freedom is not free.
Het punt is dat velen de preventieve maatregelen niet toepassen, en dus hun verantwoordelijkheid niet nemen,
waardoor de overheid verplicht wordt om strengere maatregelen te nemen dan nodig ten opzichte van een toestand waarbij mensen wel hun verantwoordelijkheid zouden nemen.
En het zullen waarschijnlijk diegenen zijn die het vertikken van hun verantwoordelijkheid te nemen, die het hardst roepen tegen deze maatregelen waar ze zelf de oorzaak van zijn.
Justitie begint nu ook corona als excuus te gebruiken voor hun trage werking (of doofpot operaties), terwijl ze altijd al zo traag gewerkt hebben.
Of waart het virus al jaaaaaren verborgen rond in onze justitiepaleizen, en is het er dit jaar uit ontsnapt.
Misschien moeten de virologen de justitiepaleizen eens grondig onderzoeken of daar soms nog van die verborgen virussen rondsluipen.
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20200819_94871416
Of waart het virus al jaaaaaren verborgen rond in onze justitiepaleizen, en is het er dit jaar uit ontsnapt.
Misschien moeten de virologen de justitiepaleizen eens grondig onderzoeken of daar soms nog van die verborgen virussen rondsluipen.
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20200819_94871416
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
De Franstalige virologen hebben het moeten afleggen tegen de TV-virologen. Deze unieke Belgische uitvinding blijft bestaan ...CarpeNoctem schreef: ↑19 augustus 2020, 11:55Jean-Luc Gala, hoofd van het universitair ziekenhuis Saint-Luc, is nog veel scherper: "Dit heeft geen enkele waarde, behalve mensen ambeteren. Het is niet toepasbaar, wordt niet toegepast, en niet controleerbaar. Het is per definitie een maatregel die tot niets leidt, behalve mensen lastigvallen."
Gala zet zich daarbij dus fel af tegen Van Ranst: "Ik vrees helaas dat daar bepaalde experts, zeker in het noorden van het land, een extreem gewicht krijgen, dat niet het geheel van de adviezen van de experten reflecteert".
Niet dat er zich daar veel volk iets van aantrekt maar allee, ze hebben toch maar weer hun daadkracht getoond.
Laatst gewijzigd door CarpeNoctem op 20 augustus 2020, 14:06, 1 keer totaal gewijzigd.
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
-
- Hero Member
- Contacteer:
Maar even zonder zeveren dat is toch onnozel hoe ze die bubbel uitleggen. Je kan er alles mee doen als je wilt.
De retoriek in het zuiden is inderdaad (waarschijnlijk terecht) volkomen anders dan in Vlaanderen
Het zijn veel meer gematigde meningen...
Zo was er laatst op LN24 Bernard Rentier, ex-rector van de ULG (en tevens viroloog, maar dat is iedereen tegenwoordig)
Hij vermelde onder andere dat het foutenpercentage (eindelijk iemand) op die cijfers toch 25% was en dat de media maar de cijfers maar eens moest lezen en begrijpen in plaats van ze gewoon te copy-pasten.
https://www.ln24.be/index.php/2020-08-1 ... rd-rentier
Het zijn veel meer gematigde meningen...
Zo was er laatst op LN24 Bernard Rentier, ex-rector van de ULG (en tevens viroloog, maar dat is iedereen tegenwoordig)
Hij vermelde onder andere dat het foutenpercentage (eindelijk iemand) op die cijfers toch 25% was en dat de media maar de cijfers maar eens moest lezen en begrijpen in plaats van ze gewoon te copy-pasten.
https://www.ln24.be/index.php/2020-08-1 ... rd-rentier
-
- VIP member
- Contacteer:
Ik ben voor het eerst sinds lang nog eens gaan shoppen tijdens de werkuren (verlof!). Wat toch opvalt is toch dat vooral niet blanken problemen hebben met een beetje verantwoordelijkheidsgevoel en hun maskers niet correct of zelfs niet dragen in de winkelstraten, waar het nochtans verplicht is. Ik moet wel toegeven, alle zwarte mensen die ik gezien heb, droegen er één en correct!
Ik heb één iemand er op gewezen. Hij lachte eens goed, dat is alles.
Ik heb één iemand er op gewezen. Hij lachte eens goed, dat is alles.