Portfolio performance tracker
TIP
-
MichaelDeBoey
- Newbie

- Contacteer:
Portfolio performance tracker
Hey iedereen! 
Welke manier gebruiken jullie om de performance van jullie investment portfolio te tracken?
Ik ben op zoek naar een website zoals de portfolio-functie van Morningstar/De Tijd/Financial Times/..., maar waar je ook echt een grafiek kan bekijken van de performance van je volledige portfolio (of per positie) en andere nuttige insights zoals allocation per land/sector/positie, totaal rendement, rendement per positie, totaal gemaakte kosten, ...
Ik weet dat heel veel mensen dit via een Excel-sheet doen, maar ben op zoek naar een webplatform om dit te kunnen bekijken.
Alvast bedankt voor de tips!
Welke manier gebruiken jullie om de performance van jullie investment portfolio te tracken?
Ik ben op zoek naar een website zoals de portfolio-functie van Morningstar/De Tijd/Financial Times/..., maar waar je ook echt een grafiek kan bekijken van de performance van je volledige portfolio (of per positie) en andere nuttige insights zoals allocation per land/sector/positie, totaal rendement, rendement per positie, totaal gemaakte kosten, ...
Ik weet dat heel veel mensen dit via een Excel-sheet doen, maar ben op zoek naar een webplatform om dit te kunnen bekijken.
Alvast bedankt voor de tips!
Re: Portfolio performance tracker
Geen website, maar ook geen excel sheet: https://www.portfolio-performance.info/en/
Op dit forum zijn er ook wel wat topics te vinden met meer uitleg over dit programma.
Op dit forum zijn er ook wel wat topics te vinden met meer uitleg over dit programma.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
-
MichaelDeBoey
- Newbie

- Contacteer:
- troglodytes
- Hero Member

- Contacteer:
Re: Portfolio performance tracker
Hey! Ik heb het topic over Portfolio Performance nog eens naar boven gehaald op het forum. Stel daar gerust je vragen.