Corona-virus.
Re: Corona-virus.
Heb ik iets gemist?
Die dingen zijn toch niet verplicht? Dat zijn toch gewoon nutteloze gadgets van Colruyt.
Dat valt tegenwoordig ook al goed mee en wordt voornamelijk aan de eigen verantwoordelijkheid overgelaten.En toch moeten we gelijk debielen onze handen ontsmetten
De winkels en zaken waar ik kom hebben al geen controle meer aan de ingang.
Sommige zaken hebben zelfs helemaal geen eigen gel meer aan de ingang staan.
Laat me gerust galant voor. Zo heb ik het het liefste.
Ten tijde van de epidemie vielen overal mensen in Wuhan op straat of in openbare gebouwen bewusteloos neer.
Tja... Dat doen ze in België elke dag ook met een bevolking van rond de 10 miljoen. Met of zonder neurologisch probleem. Met of zonder virus.
Een cva of dergelijke : het gebeurt elke dag. Of dat al dan niet door het vaccin met dood virusmateriaal komt zal nog moeten blijken.
We zullen zien...
Ik geef mezelf hier een + 2 voor trouwens ....
Ten tijde van de epidemie vielen overal mensen in Wuhan op straat of in openbare gebouwen bewusteloos neer.
Tja... Dat doen ze in België elke dag ook met een bevolking van rond de 10 miljoen. Met of zonder neurologisch probleem. Met of zonder virus.
Een cva of dergelijke : het gebeurt elke dag. Of dat al dan niet door het vaccin met dood virusmateriaal komt zal nog moeten blijken.
We zullen zien...
Ik geef mezelf hier een + 2 voor trouwens ....
Persoon schiet hier net in een kramp omdat ik buiten al een platte kar had genomen zonder clippees. Is aan de slag gegaan met wat Boni doekjes om de kar schoon te maken en heeft mij 2 clippees gegeven (gratis).
Zonet is hij dan weer in een kramp geschoten toen ik m´n koffer had ingeladen, de clippees op de bovenste bak gelegd, en de kar (zonder clippees te gebruiken) was gaan wegbrengen. Ben er niet op blijven letten, maar vermoedelijk gaat er weer een boni doekje overheen.
Weigeren om zich te laten inenten = geen recht op medische bijstand en terugbetaling door ziekenfonds wanneer je toch Corona krijgt. Lijkt me een logische maatregel. Geen medelijden met weigeraars.
-
- Hero Member
- Contacteer:
WoW echt?
Bedoel als dat Vaccin dan nog erger is dan Corona zelf en ik weiger het daarom dan moet ik alles betalen...
Dit is geen politiestaat...
Bedoel als dat Vaccin dan nog erger is dan Corona zelf en ik weiger het daarom dan moet ik alles betalen...
Dus iedereen die vanaf nu een ongeval in fout heeft, heeft geen recht op medische bijstand. ´t Is tenslotte hun eigen fout.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Brembos heeft zich hier al eerder laten kennen als een linkse totalitaire rakker. Niet te veel aandacht aan besteden.
Hij mag van mij direct zijn zeikenfonds hebben. Op voorwaarde natuurlijk dat ik mijn verplichte bijdragen terugkrijg, maar 't zal dat niet zijn dat hij bedoelt waarschijnlijk
Ik citeer mezelf:
" Ik heb hier al vaak gepleit tegen die verplichte sociale zekerheid. Maar zolang dit voor iedereen verplicht blijft moet je ook iedereen ervan laten genieten. Dit lijkt me de evidentie zelve. En ja, dat geldt ook voor rokers met longkanker, alcoholici met Korsakov en aidspatiënten met een voorliefde voor gay bareback -ahum- sauna's.
Recht op domheid quoi "
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Volledig akkoord als..... ik al mijn bijdragen aan de sociale zekerheid en de overheid dan ook mag bijhouden en besteden naar eigen goeddunken.
Geen medelijden met al die hangmatters die niet voor zichzelf kunnen zorgen.
Bedankt voor de info. Weet ik weer waarom ik ver van de Colruyt blijf.
Ken alleszins 1 Waal die zich niet zal laten inenten, maar die zal ondertussen misschien reeds naar de eeuwige jachtvelden verhuisd zijn t.g.v. een virus, opgedaan van buurman en partijgenoot Lachaert.Timoootjex schreef: ↑10 september 2020, 19:09 WoW echt?
Maar alle gekheid op een stokje: stel dat de winnaar een vaccin van Bill is ? (wat ik verwacht)
Vaccins van die gast hebben in India en Afrika reeds 700.000 kinderen kinderverlamming bezorgd en dat is geen fabeltje (google, meerdere bronnen).
Vergeet ook niet dat Bill samen met Warren voorstander is van een beperking van de wereldbevolking tot 400 miljoen zielen.
Wat heeft men hier toch een kort geheugen !
Laatst gewijzigd door SparSpaar op 10 september 2020, 20:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Nee, hoe graag geloven sommige mensen in complottheorieën. Het verbaast me dat je niet schrijft dat Bill Gates via het vaccin een microchip in de mensen wil injecteren om ze te kunnen volgen.
Als iedereen zou/zal reageren als jij Jef dan gaan we voor de rest van ons leven met muulemaskers mogen rondlopen ...Jefdewit schreef: ↑10 september 2020, 15:16 Ik zal dan wel een jaartje langer dezelfde quarantaine maatregelen aanhouden en vanop afstand bekijken hoe die miljoenen 'proefpersonen' reageren op de verschillende vaccin en welke echt goede resultaten heeft zonder al te veel bijwerkingen.
En als dat goed gaat schuif ik wel aan voor de tweede zit volgend jaar.
Veel keuze zal ik trouwens toch niet hebben want ik behoor tot geen enkele bevoorrechte groep. Tegen dat het mijn beurt is zijn we waarschijnlijk al een dik jaar verder.
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2020/04/30 ... il-misbru/SparSpaar schreef: ↑10 september 2020, 20:28 Maar alle gekheid op een stokje: stel dat de winnaar een vaccin van Bill is ? (wat ik verwacht)
Vaccins van die gast hebben in India en Afrika reeds 700.000 kinderen kinderverlamming bezorgd en dat is geen fabeltje (google, meerdere bronnen).
Vergeet ook niet dat Bill samen met Warren voorstander is van een beperking van de wereldbevolking tot 400 miljoen zielen.
Wat heeft men hier toch een kort geheugen !
... maar wellicht is dit fakenews, we kunnen de journalistiek van de vrt natuurlijk niet betrouwen, wellicht zijn ze ook deel van Gates en de rest van de lizzards die de aarde willen overnemen ... zucht !
Macho gedrag van Boucher bedoeld voor zijn kiespubliek ? Een nieuwe Happart, die ongestraft herten gingen stropen. Le muscle Walon. Vlamingen en de overheid kunnen de pot op. Hopelijk/waarschijnlijk overspeelt hij zich eens. Hoogmoed ...
Dat is typisch voor complottheorieën. De believers zijn zo overtuigd van hun gelijk dat voor hen iedereen die de theorieën probeert te ontkrachten, zelf deel uitmaakt van het complot.