Waterstof
TIP
Re: Waterstof
Van de Noren weet ik het niet (al is het winterklimaat daar niet in het voordeel van een BEV) maar zijn Vlamingen dan plots gieriger dan Nederlanders? Of kan de eerste categorie niet op termijn rekenen?
Onze all in ROI is gemaakt hoor. En als realistische spaargidser wist ik dan wel wat kiezen.

Ipv de ID3 zou ik dan eerder de Skoda Enyak IV overwegen. Staat op hetzelfde MEB platform maar heeft meer weg van een Audi Etron tegen een aanvaardbare prijs (zeker voor een auto van die omvang) en vooral een veel grotere range.
Ik heb niet meer het leeftijdsperspectief om op wat dan ook te wachten. Het is nog meepakken wat je kan krijgen voor het niet meer hoeft.

Volledig mee eens.Om terug te komen op waterstof... Ik geloof er niet in voor licht transport. & ook voor zwaar transport zakt mijn geloof eigenlijk. Ik geloof wel in het opslaan van bvb teveel aan wind-energie naar waterstof.
Onze tochtgat aan de noordzee zou daar zelfs een mooi voordeel hebben. Grote windparken op het water en omzetten en opslaan op voormalige boorplatformen.
Iemand ?quinten76 schreef: ↑11 september 2020, 13:04 Iemand met aandelen nel asa in bezit , die gaat intekenen op de kapitaalsverhoging tegen 18,45 NOK ?
Aandelen NEL ASA zijn reeds fel omhoog gegaan laatste jaar ,ik sta op 170% in de plus.
Er is een beetje een waterstof hype , de vraag is of die bevestigd gaat worden ?
Wie gaat intekenen ?
Nel asa reeds +205,04 %
Ga gewoon mijn rechten (0,00832) uitoefenen aan 18,45 NOK... wat natuurlijk niet echt een groot bedrag is ...
Verkopen is alvast zeker niet aan de orde...
Ga gewoon mijn rechten (0,00832) uitoefenen aan 18,45 NOK... wat natuurlijk niet echt een groot bedrag is ...

Verkopen is alvast zeker niet aan de orde...
Warren Buffet: "Rule No. 1: Never lose money. Rule No. 2: Never forget rule No. 1. "
Von der Leyen trekt klimaatambities voor 2030 fors op
https://www.tijd.be/dossier/europa/von- ... 51247.html
Aan het Vlaamse tempo gaan we er inderdaad niet komen, de geel/zwarte politieke beschermengel van VOKA, doet alles om de oude Vlaamse (Antwerpse) (nucleaire) investeringen van Electrabel, nu in het Franse Suez te beschermen.Umi schreef: ↑14 september 2020, 02:00 Von der Leyen trekt klimaatambities voor 2030 fors op

Terwijl de Waalse gemeenten, de winst opstrijken van de windmolens (+/- 35%) in de Noordzee. (bijna gratis gekregen van de Vlamingen), waardoor de Vlaamse Co² uitstoot normen nog moeilijker zakken…

Warren Buffet: "Rule No. 1: Never lose money. Rule No. 2: Never forget rule No. 1. "
Als ik het zo lees zijn aandelen in de alternatieve energie sector van de Scandinavische landen wel een 'duurzame' investering
Ik ga denk ik die NEL ASA en Powercell Sweden eens wat meer uitspitten. Lijken me zowel betaalbaar te zijn als potentieel te hebben.

Ik ga denk ik die NEL ASA en Powercell Sweden eens wat meer uitspitten. Lijken me zowel betaalbaar te zijn als potentieel te hebben.