Pensioen Argenta (update)
TIP
Gebruik onze vergelijkers pensioensparen via verzekering
- pensioensparen via fonds
Re: Pensioen Argenta (update)
Dus hetgeen mij gezegd is geweest dat ik mijn deelbewijzen van het fonds zou kunnen verkopen en zo overstappen naar een verzekering is een fabeltje ?
Er is mij ook letterlijk gemeld dat men van een fonds steeds kan overstappen naar een verzekering ,maar andersom echter niet.
Heb hier in elk geval een heel verveeld gevoel bij.
Er is mij ook letterlijk gemeld dat men van een fonds steeds kan overstappen naar een verzekering ,maar andersom echter niet.
Heb hier in elk geval een heel verveeld gevoel bij.
Laatst gewijzigd door amber op 24 april 2009, 00:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Pensioen Argenta (update)
Heb me terug geïnformeerd via mail bij argenta.
Je kan dus idd niet overstappen van een fonds naar een verzekering.
Enkel door een verzekering te openen kan je hierin ook stortingen doen.
Terwijl me 2 jaar geleden iets heeeel anders gezegd was
,maar soit ( heb zelfs spijt dat ik geen recordbandje onder den bureau heb geplakt )
Het fonds is offensief,maar eens je de pensioenleeftijd zal naderen kan je wel beslissen om het fonds over te zetten naar een fonds dat veel defensiever is.
Ze hebben een enorme boost gehad in hun ARPE's , tegen 2010 komt argenta ook op de markt met een defensief fonds om onze klanten die tegen de pensioendatum komen dit perfect kunnen regelen.
Zou dat een susserke zijn of effectief zo?
Om in regel te blijven met het fonds moet je enkel 5 stortingen doen op heel "uw loopbaan " tot je 65 ste dus en min.10 jaar in het fonds zitten.
Je kan dus idd niet overstappen van een fonds naar een verzekering.
Enkel door een verzekering te openen kan je hierin ook stortingen doen.
Terwijl me 2 jaar geleden iets heeeel anders gezegd was
![Roll Eyes ::)](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/rolleyes.gif)
Het fonds is offensief,maar eens je de pensioenleeftijd zal naderen kan je wel beslissen om het fonds over te zetten naar een fonds dat veel defensiever is.
Ze hebben een enorme boost gehad in hun ARPE's , tegen 2010 komt argenta ook op de markt met een defensief fonds om onze klanten die tegen de pensioendatum komen dit perfect kunnen regelen.
Zou dat een susserke zijn of effectief zo?
Om in regel te blijven met het fonds moet je enkel 5 stortingen doen op heel "uw loopbaan " tot je 65 ste dus en min.10 jaar in het fonds zitten.
Laatst gewijzigd door amber op 25 april 2009, 12:52, 1 keer totaal gewijzigd.