Corona-virus.
Re: Corona-virus.
De werkdruk bij de contactopspoorders stijgt, maar ze kunnen het nog aan:
"Begin deze maand voerden de Vlaamse contactopspoorders gemiddeld 267 telefoons uit per dag, vandaag zijn het er al 935.
De stijging is logisch omdat het aantal coronabesmettingen de voorbije weken sterk is toegenomen. Volgens topambtenaar Karine Moykens kunnen de 700 medewerkers de werkdruk nog aan."
935 / 700 = 1,34 telefoontje per dag.
Ik ga er dan van uit dat dit telefoontjes van 4 à 6 uur lang zijn
"Begin deze maand voerden de Vlaamse contactopspoorders gemiddeld 267 telefoons uit per dag, vandaag zijn het er al 935.
De stijging is logisch omdat het aantal coronabesmettingen de voorbije weken sterk is toegenomen. Volgens topambtenaar Karine Moykens kunnen de 700 medewerkers de werkdruk nog aan."
935 / 700 = 1,34 telefoontje per dag.
Ik ga er dan van uit dat dit telefoontjes van 4 à 6 uur lang zijn
Zouden die daar beschaamd voor zijn?
Portefeuille: Aedifica - Ageas - Alfen - Alibaba - AMG - Barco - Bpost - Cofinimmo - ING - KBC - KBC Ancora - Montea - Nvidia - Shell - Shurgard - Solvay - Syensqo - Umicore - VGP - Xior
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Bijna aan het einde van de schooldag vraagt de juf aan haar jonge leerlingen: "Wie wil er vertellen welk beroep je vader uitoefent?
Tommetje, vertel eens... Wat doet jouw vader voor werk?" Tommetje zegt: "Mijn vader is brandweerman." "En Pietje, wat doet jouw vader voor werk?"
Pietje zegt: "Mijn vader is dokter."
"En Jantje, welk beroep beoefent jouw vader?", vraagt de juf. Jantje zegt: "Mijn vader is paaldanser in een homoclub." De hele klas begint te giechelen en te lachen, maar Jantje trekt zich hier niets van aan. Bloedserieus blijft hij de juf aankijken. "Jantje, dit is niet het moment op grappig te zijn", zegt ze. "Blijf jij maar na om je leugens te overdenken." Na school vraagt de juf: "Jantje, waarom heb je niet gewoon verteld wat het echte beroep van je vader is?" Jantje zegt: "Mijn vader is contacttracer voor de Belgische regering, maar ik schaam me dood om dat te vertellen."
Tommetje, vertel eens... Wat doet jouw vader voor werk?" Tommetje zegt: "Mijn vader is brandweerman." "En Pietje, wat doet jouw vader voor werk?"
Pietje zegt: "Mijn vader is dokter."
"En Jantje, welk beroep beoefent jouw vader?", vraagt de juf. Jantje zegt: "Mijn vader is paaldanser in een homoclub." De hele klas begint te giechelen en te lachen, maar Jantje trekt zich hier niets van aan. Bloedserieus blijft hij de juf aankijken. "Jantje, dit is niet het moment op grappig te zijn", zegt ze. "Blijf jij maar na om je leugens te overdenken." Na school vraagt de juf: "Jantje, waarom heb je niet gewoon verteld wat het echte beroep van je vader is?" Jantje zegt: "Mijn vader is contacttracer voor de Belgische regering, maar ik schaam me dood om dat te vertellen."
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
België kennende moeten ze voor- en nadien nog een veelvoud aan die tijd aan het invullen van papierwerk spenderen. Hoogstwaarschijnlijk letterlijk te nemen, met pen en papier en een lijvig dossier voor elk telefoontje.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
En daarna de formulieren inscannen
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
En in 4-voud afdrukken
Allee, het is al zo ver. De 'coronasterbadges'.
Weer een nieuw symbool om groepsidentiteit te verwerven. Maar geen -immuniteit.
Tijd voor een nieuwe pol.
Weer een nieuw symbool om groepsidentiteit te verwerven. Maar geen -immuniteit.
Tijd voor een nieuwe pol.
Meuh non...
De juiste procedure hangt af van de kleurcode. Dat weet toch iedereen ?
Iedereen verplicht een coronabadge en als er iemand binnen de 1,5 meter van je komt (die niet in je bubbel zit) krijgt de "overtreder" een stroomstoot ... wat denk je daarvan ?
Iets met een stroomstoot had ik al in maart in gedachten, maar ja, de mensenrechten hé
België staat op de vijfde plaats in Europe qua oversterfte voor de periode van week 9 tem week 30 in 2020:
1. Spanje 1057 extra doden/1M inwoners
2. Engeland & Wales: 996
3. Schotland: 915
4. Italië: 838
5. België 777
Onze buurlanden doen het veel beter dan wij:
Nederland: 572
Frankrijk: 448
Duitsland: 147
Dit zijn cijfers die de oversterfte berekenen t.o.v. de normale sterftecijfers van de laatste 5 jaar dus zonder al die verschillende meetmethodes om de "Coronadoden" te bepalen in de verschillende landen.
Bron: https://voxeu.org/article/us-excess-mor ... e-europe-s
1. Spanje 1057 extra doden/1M inwoners
2. Engeland & Wales: 996
3. Schotland: 915
4. Italië: 838
5. België 777
Onze buurlanden doen het veel beter dan wij:
Nederland: 572
Frankrijk: 448
Duitsland: 147
Dit zijn cijfers die de oversterfte berekenen t.o.v. de normale sterftecijfers van de laatste 5 jaar dus zonder al die verschillende meetmethodes om de "Coronadoden" te bepalen in de verschillende landen.
Bron: https://voxeu.org/article/us-excess-mor ... e-europe-s
Geen enkele immuniteit is "blijvend". De voorraad opgeslagen virusherkenningsdeeltjes raakt onbruikbaar / op, afhankelijk van virus tot virus. Daarom die inentingen om (het) (de zoveel) jaar.Jefdewit schreef: ↑27 september 2020, 13:34Er is geen enkel bewijs dat eenmaal je besmet werd en je volledig recupereerde je een blijvende immuniteit hebt opgebouwd.Owlus schreef: ↑27 september 2020, 09:28 Bij de eerste golf werd een slordige 10% van de bevolking besmet. Dat is de mate waarin "we" beter gewapend zijn.
Zolang er nog mensen ziek zijn, en groepsimmuniteit (dat verspreiding doet "uitdoven") niet bereikt is, kan normaal samen leven niet. Een "abnormaal" samen leven beschadigt (tot en met hongerdood) de samenleving zodanig dat die enkel duurzaam kan zijn onder botte dwang (bvb door "overheid").
De 10% die tijdens de eerste golf besmet werd is voor hetzelfde geld nu, 6 maanden later, terug ontvankelijk voor het virus en kan het terug doorgeven.
Vooralsnog zien we in eerste instantie mensen die ziek worden door het virus. Ik weet niet waar jij woont maar een om zich heen grijpende hogerdood heb ik hier nog nergens gezien.
En die 'botte dwang' van de overheid valt in werkelijkheid ook nogal mee. Ik zie rondom mij vooral mensen die de meest eenvoudige regels met de voeten treden. Het enige wat ze van overheidswege riskeren is een geldboete. En dan moet je al vree pech hebben of een gediplomeerde dwarsligger zijn die graag uitdaagt.
Wel veel misbruik van technische werkloosheid en opportunisme bij bedrijven. Volledig vrijwillig, dwang was daar niet voor nodig.
Elke besmetting is een "training", is een opslag, voor een bepaalde tijd.
Hoe meer je besmetting tegenhoudt, hoe meer je training tegenhoudt, voordeel teniet gedaan door nadeel, netto resultaat (medisch) ronde nul. Netto resultaat (globaal) dik negatief - de aangerichte schade aan samenleving / economie.
https://www.wfp.org/news/covid-19-will- ... tion-taken
https://www.thelancet.com/journals/lanc ... 0/fulltext
https://www.imf.org/en/Publications/WEO ... teJune2020
Dacht je dat iedereen de "gemiddelde" kenmerken heeft?
De dwang "meevallen"?
Productie van veel bedrijven wereldwijd, heeft maandenlang stil gelegen. Onderdelen onbeschikbaar. Machines die langer buiten dienst blijven. Had ik in het verleden niet vooruitziend voorraad reserve onderdelen van wat ik gebruik en verslijt gekocht, ik had strop gezeten en genoopt geweest tot stallen en andere / tweede vinden.
Google eens "lockdown shortages production".
Ken je de corona dodencijfer samenstelling van Belgie?
Een ruwe 10000 doden.
Een ruwe 80% besmet in WZC.
Een ruwe 7% besmet in ziekenhuizen.
Een ruwe 10% besmet thuis door thuisverpleging / thuishulp.
De habbekrats rest daarbuiten.
Hele maatschappij > "lockdown".
Hoe extreem is dat?
http://achterdesamenleving.nl/wp-content/uploads/2014/09/Het-meest-gevaarlijke-bijgeloof-11.pdf
Groepsimmuniteit is ONVERMIJDELIJK.
Op 1 "tenzij" na: dat je de groep doet ophouden te bestaan.
Bijvoorbeeld als je iedereen in een isoleercel stopt en vergeet, dan zal het virus zich niet meer propageren. Maar er zal ook geen groep meer zijn, enkel een massagraf hongerdoden.
Quasi precies als een kernreactor met de regelstaven er volledig ingeschoven om de reactie tot stilstand te brengen. Je kan die er nooit meer uittrekken zonder de reactie weer te starten. Dat kan enkel als het allerlaatste neutron verdwenen is, wat niet kan, en er zijn extern binnenkomende, zoals kosmische straling. Je kunt dus de beperkingsmaatregelen nooit opheffen zonder openlijk te zeggen dat je de epidemie terug laat groeien.
En vandaar dat einde van de rit: de hongerdood.
De overheden en hun gekochte aanhang zijn dus in 2020 waanzinnige kwakzalvers geworden - ze hadden toen alle informatie beschikbaar om de nutteloosheid in te zien, maar dreven toch door.
Dus als je stelt dat horeca een epidemisch risico vormt, dan dien je die permanent te verbieden, op dezelfde manier als dat je rookreklame verbiedt. Als je stelt dat bezoek aan ouderen in WZC een epidemisch risico
vormt, dan moet je gepensioneerden vanaf hun dag van pensioen tot aan hun dood eenzaam op te sluiten.
Deze maatschappelijke keuzes dienen dan ook ingevoerd te worden op voorhand, pre-epidemie, en maatschappelijk geaccepteerd.
Dus tja, hoe extreem wil je het?
http://achterdesamenleving.nl/wp-content/uploads/2014/09/Het-meest-gevaarlijke-bijgeloof-11.pdf