Corona-virus.
Re: Corona-virus.
Van mij krijgt Weverke 15 Artis Historia punten, elke keer hij op de kap van BDW zit :-)
Ja, die mannen hebben tijdens deze crisis goed punten gescoord !
- Inderdaad, alcohol vergiftigt de geest. En daar krijg je brokken van.Zegt dat ketje Rudi het heeft gezegd.
- Ze weigeren vrouwen de hand te schudden. Da's al 50% van de belangrijkste Coronaregel.
- Ze waren ook trendsettend voor wat betreft gezichtsbedekkende kleding.
Ik zal de inhoud nog eens herhalen. Begrijpend lezen gaat jullie blijkbaar ook niet afinquirer schreef: ↑7 oktober 2020, 14:17 Blijven proberen, Weverke... Blijven proberen.
Echt zielig hoe jij sommigen nu echt wel stalkt op dit forum. Betalen ze u daar per interventie voor of zo?
Verdiend goed zeker? Sowieso omdat je gewoon copy-paste hoeft te gebruiken telkens...
Terug naar de inhoud nu (altijd lastig voor liberalen, ik geef het toe):
De volledige Waalse regering mag blijkbaar in quarantaine nadat minister De Bue positief testte...
Bouchez had dan toch gelijk om haar gedurende 15 minuten te hebben willen ontslaan vorige week.
Bart De Wever heeft maandenlang het Corona-virus geminimaliseerd: hij noemde het een hysterie, pure paniekzaaierij.
De NVA heeft een campagne gevoerd waarin ze de bevolking hebben opgeroepen om de Corona-maatregelen NIET op te volgen.
Dat waren 2 feiten. Dat is inhoud.
Gevolg: als de voorzitter van een partij die nog steeds 18% van de stemmen haalt, dit beweert, ondersteund door een reclame campagne van zijn partij, dan is het logisch dat een aantal mensen dit gaan geloven.
Dat is ook inhoud.
En dan vraag jij, NVA propaganda-lid, je af waarom de mensen geen vaccin tegen Corona krijgen, waarvan niet bewezen is of het werkt. Of veel erger: waarvan niet geweten is welke catastrofale gevolgen het kan hebben voor de gezondheid.
Sommige leden van jullie NVA-propaganda ploeg hebben 0.0 notie van inhoud.
Dat is ook inhoud.
Maar ik begrijp dat jullie het niet gemakkelijk hebben: jullie moeten propaganda maken, maar zelfs met heel veel fantasie is er 0.0 positiefs te melden over NVA.
Dat is geen inhoud: dat is medelijden met jullie, tijdens deze ondankbare en onmogelijke taak.
Kunnen we de politiek hier wat achterwege houden? Gelieve enkel echt politieke zaken erbij te halen als het niet anders kan.
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Vaganza je hebt 200% gelijk! Mijn vake zei vroeger altijd, zijn vermanend vingertje opstekend : " zeuneke, onthou 2 dingen : op cafe bespreek je NOOIT deze 2 onderwerpen : godsdienst en politiek"
Heeftem gelijk ofni?
Heeftem gelijk ofni?
Ook de Brusselse regering moet in quarantaine nadat Sven Gatz positief is
Ze zijn dus stilaan mijn voorstel aan het toepassen: ophokplicht voor politici en virologen.
We gaan er nog geraken ^^
Nu nog zwijgplicht invoeren voor virologen en corona is volledig voorbij en kunnen we terug op café
Ondertussen stel ik ook voor om de accijnzen op mondmaskers te verhogen met 1000000% , zodat de mensen die de crisis veroorzaken er ook voor betalen. liberalisme ten top, nu nog een liberale partij vinden in de regering
Ze zijn dus stilaan mijn voorstel aan het toepassen: ophokplicht voor politici en virologen.
We gaan er nog geraken ^^
Nu nog zwijgplicht invoeren voor virologen en corona is volledig voorbij en kunnen we terug op café
Ondertussen stel ik ook voor om de accijnzen op mondmaskers te verhogen met 1000000% , zodat de mensen die de crisis veroorzaken er ook voor betalen. liberalisme ten top, nu nog een liberale partij vinden in de regering
Zijn er accijnzen op mondmaskers?
cafebazen in brussel vragen zich af waarom de gegevens van de klanten die ze sinds 6 juni moeten bijhouden nog nooit opgevraagd zijn???
Als zij dan toch hotspots zijn waarom heeft dan NIEMAND gegevens over de klanten opgevraagd als we 700 contacttracers hebben die zich dagelijks vervelen??
Er zouden personeelsleden van horeca positief bevonden zijn maar weten wie alle aanwezige klanten waren in hun laatste dagen op het werk is niet belangrijk???
Complete flauwekul allemaal.
En ondertussen delen onze politiekers dagelijks miljoenen uit aan hun vriendjes onder de vorm van economische stimulus of maatregelen voor volksgezondheid zoals die centra voor contacttracing.
Als zij dan toch hotspots zijn waarom heeft dan NIEMAND gegevens over de klanten opgevraagd als we 700 contacttracers hebben die zich dagelijks vervelen??
Er zouden personeelsleden van horeca positief bevonden zijn maar weten wie alle aanwezige klanten waren in hun laatste dagen op het werk is niet belangrijk???
Complete flauwekul allemaal.
En ondertussen delen onze politiekers dagelijks miljoenen uit aan hun vriendjes onder de vorm van economische stimulus of maatregelen voor volksgezondheid zoals die centra voor contacttracing.
Duitsland, Italië en Frankrijk tekenen recordstijgingen op
Covid-19 blijft zijn opmars in Europa verder zetten. Verschillende landen tekenen recordcijfers op qua aantal nieuwe besmettingen en het gaat soms om opvallend snelle stijgingen. Italië, dat het coronavirus toch een hele tijd redelijk goed ‘in zijn kot’ wist te houden en Duitsland, hét succesverhaal van de corona-aanpak, zien de grootste opstoot van besmettingen in maanden. Ook in Frankrijk worden records verbroken.
Nog altijd mensen op het forum hier die in een ontkenningsfase zitten?
Covid-19 blijft zijn opmars in Europa verder zetten. Verschillende landen tekenen recordcijfers op qua aantal nieuwe besmettingen en het gaat soms om opvallend snelle stijgingen. Italië, dat het coronavirus toch een hele tijd redelijk goed ‘in zijn kot’ wist te houden en Duitsland, hét succesverhaal van de corona-aanpak, zien de grootste opstoot van besmettingen in maanden. Ook in Frankrijk worden records verbroken.
Nog altijd mensen op het forum hier die in een ontkenningsfase zitten?
die lijsten in cafés zijn totaal onbetrouwbaar, er zijn nog nooit zoveel napoleons, sinterklazen en pietsnotten geweest als nu, allemaal met telefoonnummer 123456789
Domme mensen doen nu éénmaal graag domme dingen, tot ze Covid-19 van dichtbij meemaken, dan worden deze domme mensen plotseling ambassadeur van alle maatregelen.
slimme mensen doen ook domme dingen, je kan niet slim zijn op àlle domeinen
verantwoorde cafebazen vullen dat register zélf in, stilletjes achter de toog, ze kennen hun klanten, maar dat gaat niet in alle cafes
verantwoorde cafebazen vullen dat register zélf in, stilletjes achter de toog, ze kennen hun klanten, maar dat gaat niet in alle cafes