Openen maandspaarrekening
-
- Jr. Member
Openen maandspaarrekening
Beste, dat openen lukt niet. Er wordt daar een optionele vraag gesteld "financieringsrekening?"
Als ik daar niéts op antwoord (het is toch een optionele vraag) of als ik daar iéts op 'probeer' te antwoorden -wat niet lukt, want er komt geen keuze- dan stopt de aanvraag met als rode foutmelding dat die vraag moét beantwoord worden.
uw oplossing : ?
Als ik daar niéts op antwoord (het is toch een optionele vraag) of als ik daar iéts op 'probeer' te antwoorden -wat niet lukt, want er komt geen keuze- dan stopt de aanvraag met als rode foutmelding dat die vraag moét beantwoord worden.
Re: Openen maandspaarrekening
Hallo,
Deze financieringsrekening is optioneel en mag U gewoon overslaan.
Deze financieringsrekening is optioneel en mag U gewoon overslaan.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Oplossing :
“Vraag het aan MeDirect”
“Vraag het aan MeDirect”
-
- Jr. Member
ludo je moet leren begrijpend lezen
ik heb deze vraag gesteld in 'vraag het aan me direct' dus je moet er geen negatieve reactie op geven
o........r
ik heb deze vraag gesteld in 'vraag het aan me direct' dus je moet er geen negatieve reactie op geven
o........r
-
- Jr. Member
Beste, indien u het veld 'Financieringsrekening' open laat, dan dient u ook niets in te vullen bij het veld 'te storten bedrag'. Daarna kunt u wel verder met het openen van de rekening. Eens de rekening geopend is, kunt u daarna zelf een bedrag overschrijven van een andere bank naar MeDirect of u stelt een doorlopende opdracht in zodat u elke maand automatisch een bedrag spaart.YelitBiros schreef: ↑2 januari 2020, 07:30 Beste, dat openen lukt niet. Er wordt daar een optionele vraag gesteld "financieringsrekening?"
De optionele velden 'Financieringsrekening' en 'Te storten bedrag' hangen samen en zijn enkel van toepassing wanneer u de nieuwe rekening wenst te financieren via een bestaande rekening bij MeDirect. We begrijpen dat dit misschien niet helemaal duidelijk is en bekijken intern of dit nog verduidelijkt kan worden.
9 maand later, nog steeds hetzelfde probleem. Een google search bracht me hier, bedankt voor de vraag YelitBiros.