Fraude
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Fraude
Ik ben het slachtoffer van fraude geworden.
De meeste transacties zijn gebeurd via overschrijvingen (1 via Deutsche Bank en 1 via Rabobank.be). Ook zijn er transacties via mijn Deutsche Bank creditcard gebeurd.
Kan ik deze overschrijvingen laten terugtrekken? Of kan dit TOTAAL NIET door Deutsche Bank en Rabobank.be gedaan worden?
En de creditcard transacties zijn die terug te trekken?
Al deze betalingen zijn gebeurt via Alerpay (een payment processor zoals Paypal). Echter weigert Alertpay mij terug te betalen, aangezien de verkoper is gaan lopen met al het geld.
Wat kan ik nu het best doen?
De meeste transacties zijn gebeurd via overschrijvingen (1 via Deutsche Bank en 1 via Rabobank.be). Ook zijn er transacties via mijn Deutsche Bank creditcard gebeurd.
Kan ik deze overschrijvingen laten terugtrekken? Of kan dit TOTAAL NIET door Deutsche Bank en Rabobank.be gedaan worden?
En de creditcard transacties zijn die terug te trekken?
Al deze betalingen zijn gebeurt via Alerpay (een payment processor zoals Paypal). Echter weigert Alertpay mij terug te betalen, aangezien de verkoper is gaan lopen met al het geld.
Wat kan ik nu het best doen?
Re: Fraude
In eerste instantie uw bank raadplegen.
Voor de creditcard verrichtingen kan u bij BCC bezwaar aantekenen
Voor de creditcard verrichtingen kan u bij BCC bezwaar aantekenen
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
- relativity
- Hero Member
- Contacteer:
Re: Fraude
En dan hopen dat, je na opleg van de gebruikelijke franchise, zonder teveel zever uw geld terugkrijgt.