Corona-virus.
Re: Corona-virus.
Dit forum is blijkbaar de uitzondering op de regel. Iedereen die ik ken die besmet is geraakt is minstens 1 ander lid in de bubbel/gezin ook besmet geraakt. Meestal zelfs het gehele gezin.
Altijd al geweten dat forum-mensen uit een ander, speciaal soort hout gesneden zijn
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Ik geef grif toe dat ik mentaal heel diep heb gezeten. Zolang ik koorts had was ik zo ziek als een hond. Op mijn afdeling ook geen bezoek toegelaten. Mijn kamer had een sas waar ik niet door mocht. De verpleegsters kwamen precies uit een Alien-film, en moest ik taxeren aan hun ogen en hier een daar een haarlokjeDNE2018 schreef: ↑15 oktober 2020, 12:42 Ik zie dat je er vrij luchtig over schrijft, maar ik denk dat er toch wel wat meer ongerustheid aanwezig was. Als je vrouw (en kinderen) te horen kreeg dat je opgenomen werd op spoed en zuurstof toegediend moest krijgen, kan mij niet voorstellen dat zij daar heel kalm op reageerden. En ik denk jijzelf ook niet.
De laatste dagen mocht ik een uur per dag de kamer verlaten voor ergotherapie met ander COVID-patiënten. Stel je er niet teveel bij voor, ik was de jongste patiënt...
Je persiste et je signe.
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Dit forum zit dan ook vol rijke mensen. ;-)DNE2018 schreef: ↑15 oktober 2020, 12:50
Dit forum is blijkbaar de uitzondering op de regel. Iedereen die ik ken die besmet is geraakt is minstens 1 ander lid in de bubbel/gezin ook besmet geraakt. Meestal zelfs het gehele gezin.
Altijd al geweten dat forum-mensen uit een ander, speciaal soort hout gesneden zijn
https://www.knack.be/nieuws/belgie/covi ... 52557.html
Daarom dat ik het vraag. De enkele besmettingen waar ik weet van heb, zijn geïsoleerde gevallen ( enkel zij testten positief in hun gezin/bubbel). Blijkbaar kan je vandaag negatief testen, morgen positief en overmorgen weer negatief. Het blijft een absurde boel dat testen, beter gewoon de zieke mensen opvangen en proberen te genezen. Wat baat het dat een gemeente als Mol 150 tests per dag uitvoert? Test een zorgcentrum of een kantoor maar toch niet random 150 personen.
Ja, er zijn gradaties van positief.
Zie printscreen van CarpeNoctem. Hij was ´sterk positief´. Je kan ook ´zwak positief´ zijn en 2 dagen later negatief testen. Don´t ask me why, just stating facts. Ik heb zo´n medewerker die opeens veel sneller terug mocht komen dan verwacht na een positieve test en vervolgens 2 negatieve.
Zie printscreen van CarpeNoctem. Hij was ´sterk positief´. Je kan ook ´zwak positief´ zijn en 2 dagen later negatief testen. Don´t ask me why, just stating facts. Ik heb zo´n medewerker die opeens veel sneller terug mocht komen dan verwacht na een positieve test en vervolgens 2 negatieve.
Opperclown Weyts heeft al in juni "beslist" dat de scholen ten allen tijde open zullen blijven ... wat ook de cijfers ... ik zou ook niet direct de al of niet onschuldige kinderen aanwijzen, zij doen ook maar wat ze gevraagd wordt, nl. naar school gaan, in de klas met een mondmasker opzitten (ik spreek over het secundair), in de pauzes mondmasker af en een beetje aan elkaar plakken en dan op een overvolle bus naar huis, daarna gaan ze met nog eens andere kinderen sporten of naar de jeugdbeweging, het mag allemaal ... want nee, meneer, kinderen/jongeren dragen geen virus over ... de curves zijn overduidelijk maar men wil het niet zien of niet gezegd hebben ... ik zie ons nog overgaan naar een lockdown met één uitzondering : open scholen ... nutteloos ...
Is toch geweldig hoe de politiek er mee wegkomt?
"laten we kleurcodes voor het onderwijs invoeren" zegt Weyts, en éénmaal ingevoerd weigert hij de kleurcode aan te passen. Scholen, directies, ouders, op hun achterste poten. Maar hij buigt niet.
"laten we kleurcodes voor het onderwijs invoeren" zegt Weyts, en éénmaal ingevoerd weigert hij de kleurcode aan te passen. Scholen, directies, ouders, op hun achterste poten. Maar hij buigt niet.
Laatst nog gelezen dat 80 procent niemand besmet, 10 procent besmet één persoon en de andere tien procent besmetten er meerdere en de rest.
Mag ik een voorstel doen?
Zou het niet beter zijn voor jullie nachtrust als jullie stoppen met lezen en tv kijken daarover? ^^
Serieus, dat weegt toch op jullie gemoed als je er altijd zo mee bezig bent?
Lees eens een boek over iets anders of kijk naar wat ontspannende tv of speel wat met je vrouw ofzo
Dat is beter voor iedereen lijkt me
Zou het niet beter zijn voor jullie nachtrust als jullie stoppen met lezen en tv kijken daarover? ^^
Serieus, dat weegt toch op jullie gemoed als je er altijd zo mee bezig bent?
Lees eens een boek over iets anders of kijk naar wat ontspannende tv of speel wat met je vrouw ofzo
Dat is beter voor iedereen lijkt me
De rector van UGent steekt in ieder geval zijn welgemeende fuck you vinger op naar Weyts.
Die kunnen dat omdat ze niet afhankelijk zijn van het Departement Onderwijs ... vraag me niet naar de details maar universiteiten en hogescholen kunnen daar zelfstandig over oordelen ... diegenen die daar de leiding hebben zijn net iets intelligenter dan opperclown Weyts (ik moet er wellicht niemand aan herinneren hoe lang hij over zijn diploma heeft gedaan) en die nemen beslissen die wel in de lijn liggen van wat er gaande is in de maatschappij.
welcome back carpe
en goed te zien dat je nog steeds rationeel bent over covid, er zijn al genoeg mensen die deelnemen aan de hysterie.
en goed te zien dat je nog steeds rationeel bent over covid, er zijn al genoeg mensen die deelnemen aan de hysterie.