Flossbach von Storck Multiple Opportunities II
TIP
- JulusCesar
- VIP member
- Contacteer:
Re: Flossbach von Storck Multiple Opportunities II
Deel van het succes van dit fonds is het edelmetaal.
Dus andere beheerders van fondsen hebben de trein gemist volgens uw mening.
Estate Guru believer.
Dat is echt maar een deel van de verklaring hoor. Hoeveel % houdt dit fonds in goud aan?
Ik zie net dat dit fonds bij Morningstar sinds kort een nieuwe rating heeft van Brons met 5 sterren.
Ik heb dit fonds en heb de indruk dat het waarde weet toe te voegen.
Ik heb dit fonds en heb de indruk dat het waarde weet toe te voegen.
Welke fondsen in dezelfde categorie kunnen er nog aan tippen. Suggesties ![Huh? ???](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/huh.gif)
![Huh? ???](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/huh.gif)
Morningstar plaatst dit fonds in de categorie van de flexfondsen.
Die categorie heeft als index voor deze fondsen 50% aandelen en 50% Euro obligaties (Cat 50%Barclays EurAgg TR&50%FTSE Wld TR)
Hier is de M* tabel met de rendementen van het fonds en het verschil van de rendementen van de index.
Er zijn een paar periodes waar het fonds beter was. Er zijn meer periodes waar de index beter was.
Niemand weet wat de toekomst zal brengen.
Die categorie heeft als index voor deze fondsen 50% aandelen en 50% Euro obligaties (Cat 50%Barclays EurAgg TR&50%FTSE Wld TR)
Hier is de M* tabel met de rendementen van het fonds en het verschil van de rendementen van de index.
Code: Selecteer alles
fonds tov index
1 Dag -0,60 -0,37
1 Week 0,16 -1,11
1 Maand -0,58 -2,81
3 Maand 2,88 -0,74
6 Maand 6,97 -3,07
YTD 3,16 +0,86
1 Jaar 7,20 +2,15
3 Jaar 6,10 -0,16
5 Jaar 6,12 -0,47
10 Jaar 8,45 +0,74
Niemand weet wat de toekomst zal brengen.
Passief lange-termijn belegger in breed-gediversifieerde indexfondsen, geïnspireerd door Bogleheads.org.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.