Corona-virus.
-
- VIP member
- Contacteer:
Re: Corona-virus.
Niet leuk om te horen maar diegene die corona minimaliseren gaan zeggen dat ze waarschijnlijk een onderliggende aandoening had of dat ze pech heeft, er liggen ook twintigers in coma door een verkeersongeval in recht....
Dit kut virus moet er aan! Maar gaat op lange termijn hopelijk niet meer dan een vermelding in de geschiedenisboeken zijn, zoals de Spaanse griep eigenlijk ook was... mij moet je alleszins niet meer overtuigen van de ernst van het virus, Het is een zeer vies beestje. Alle longaandoeningen zijn dat in mijn ogen
Zegt misschien veel over wat uw vrouw allemaal moet doorstaan.CarpeNoctem schreef: ↑20 oktober 2020, 10:16
* Ik moet toegeven dat mijn vrouw zegt dat ik een "trunte" ben, zij vond die neuswissertest een wandeling in 't park
Groepsimmuniteit ...
Ook het onderstaande zal de fans van "Groepsimmuniteit!" niet van gedacht doen veranderen. Ik post het dan ook voor de twijfelaars
Gaviria (UAE) test 2e keer positief op Giro-rustdag, net als 1 AG2R-staflid
De coronaresultaten van de 2e rustdag in de Giro vallen mee: organisator RCS maakte bekend dat 1 renner van UAE Team Emirates (Fernando Gaviria) en 1 staflid van AG2R positief testte.
UAE Team Emirates bevestigde dat het om Fernando Gaviria gaat. Voor de Colombiaanse sprinter is het de 2e keer dat hij het coronavirus oploopt. In maart testte hij ook al positief in de Ronde van de Emiraten. De 26-jarige coureur vertoont geen symptomen en voelt zich goed.
Ook het onderstaande zal de fans van "Groepsimmuniteit!" niet van gedacht doen veranderen. Ik post het dan ook voor de twijfelaars
Gaviria (UAE) test 2e keer positief op Giro-rustdag, net als 1 AG2R-staflid
De coronaresultaten van de 2e rustdag in de Giro vallen mee: organisator RCS maakte bekend dat 1 renner van UAE Team Emirates (Fernando Gaviria) en 1 staflid van AG2R positief testte.
UAE Team Emirates bevestigde dat het om Fernando Gaviria gaat. Voor de Colombiaanse sprinter is het de 2e keer dat hij het coronavirus oploopt. In maart testte hij ook al positief in de Ronde van de Emiraten. De 26-jarige coureur vertoont geen symptomen en voelt zich goed.
Het is een beetje alsof je je wedt op de mogelijkheid / zekerheid dat we binnen 100 jaar op een andere planeet kunnen gaan leven en een massale exodus kunnen organiseren.
Het is totaal niet zeker dat dat er komt ..en op tijd.
Inderdaad. Er zijn er teveel die 'groepsimmuniteit' raaskallen en niet van hun gedacht te brengen zijn.
Laat maar betijen.
Het is totaal niet zeker dat dat er komt ..en op tijd.
Inderdaad. Er zijn er teveel die 'groepsimmuniteit' raaskallen en niet van hun gedacht te brengen zijn.
Laat maar betijen.
Het is mss zoals bij een profwielrenner: gisteren kerngezond en vandaag gestorven op training aan hartfalen. Geneeskunde is geen wiskunde. Dat één gezonde mens op ic terecht komt wil niet zeggen dat alle gezonde mensen op ic terecht gaan komen.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Hela hela, is het niet de bedoeling dat wij mannen aan één zeel trekken? Ik ben niet zeker of jij mijn man cave in komt
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Ah een man cave ten huize Carpe. Daar zullen al wat gasten gepasseerd zijn de laatste maanden. Daar ligt dan de bron van uw besmetting. 100% zeker !
Laatst gewijzigd door pukkie007 op 20 oktober 2020, 12:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Ben geen verdediger van goepsimmuniteit, maar is het momenteel niet onze best guess?
Het is niet omdat er uitzonderlijk iemand het een tweede maal oploopt dat groepsimmuniteit niet zou werken, misschien gaat het om een miniem deel van de bevolking.
Zou dat preventief testen van sportprofs nog toegestaan zijn in België als enkel mensen met symptomen getest mogen worden? Gewoon quarantaine voor hen? Of krijgen die toch tests, ook al wil dat zeggen dat er dan minder tests zijn voor iemand anders, bvb. iemand in de zorgsector die mogelijk besmet is die dan maar in quarantaine moet (of gewoon zo verder kan besmetten)?
Het is niet omdat er uitzonderlijk iemand het een tweede maal oploopt dat groepsimmuniteit niet zou werken, misschien gaat het om een miniem deel van de bevolking.
Zou dat preventief testen van sportprofs nog toegestaan zijn in België als enkel mensen met symptomen getest mogen worden? Gewoon quarantaine voor hen? Of krijgen die toch tests, ook al wil dat zeggen dat er dan minder tests zijn voor iemand anders, bvb. iemand in de zorgsector die mogelijk besmet is die dan maar in quarantaine moet (of gewoon zo verder kan besmetten)?
Al goed dat ik vanop de grens met de westvlaanders afkomstig ben, ´k zou me anders beginnen afvragen aan wat ge wilt dat ik kom trekken. Ik pas, hoor.CarpeNoctem schreef: ↑20 oktober 2020, 10:58Hela hela, is het niet de bedoeling dat wij mannen aan één zeel trekken? Ik ben niet zeker of jij mijn man cave in komt
Ook bij mij ´n mancave, dus we kunnen forumfeestjes beginnen organiseren. Zonder hypochonders.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Spijtig genoeg blijft het (voorlopig?) bij dromen. Mijn vrouwmens staat niet te springen om hier het zootje ongeregeld dat ik mijn vrienden noem op geregelde tijdstippen Bacchus en Dionysos te zien aanbidden.
Te meer daar er een goede vriend er wel ene ter beschikking heeft. Laat hem maar de kastanjes uit het vuur halen
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Misschien wel. Maar als je je afvraagt of groepsimminiteit gaat werken moet je je afvragen of dat voor griep en verkoudheid ooit gewerkt heeft.
Of die immuniteit per persoon langer blijft duren dan 6 maanden. Anders zijn die van de eerste golf hun immuniteit nu al kwijt.
En ondertussen overbelasten we de ziekenhuizen, sterven er mensen terwijl je uitstel kan kopen tot er vaccins zijn en de methoden om het te genezen nog meer aangescherpt zijn.
Voor mijn part is de beste manier : Afstel proberen te bekomen als je bij de laatste 30 procent kan zijn want eens 70 procent bereikt dooft het mogelijk uit of tijd winnen tot er een vaccin is.
En ondertussen : hopen voor het beste.
In Nederland beseffen ze wel dat de scholen problematisch zijn.
De onafhankelijke corona-experts van RedTeam slaan alarm en pleiten voor een onmiddellijke sluiting van de scholen. Scholieren vormen een groeiende groep die het virus oploopt. Sinds de zomer neemt het aandeel middelbare scholieren onder de mensen die besmet zijn met het coronavirus toe.
Bijna een op de tien van alle in de tweede week van oktober positief geteste personen, heeft de middelbare schoolleeftijd, blijkt uit een analyse van de RIVM-cijfers. In de week van 5 tot 11 oktober viel 8 procent van de positieve tests in de leeftijdsgroep 12 tot en met 17 jaar. Met de 18-jarigen erbij komt het besmettingspercentage op ruim 10
De onafhankelijke corona-experts van RedTeam slaan alarm en pleiten voor een onmiddellijke sluiting van de scholen. Scholieren vormen een groeiende groep die het virus oploopt. Sinds de zomer neemt het aandeel middelbare scholieren onder de mensen die besmet zijn met het coronavirus toe.
Bijna een op de tien van alle in de tweede week van oktober positief geteste personen, heeft de middelbare schoolleeftijd, blijkt uit een analyse van de RIVM-cijfers. In de week van 5 tot 11 oktober viel 8 procent van de positieve tests in de leeftijdsgroep 12 tot en met 17 jaar. Met de 18-jarigen erbij komt het besmettingspercentage op ruim 10
Ik niet. Ik ben sedert gisteren verkouden. Mijn quarantaine wordt dan alleen maar meer absoluut.
Ik wil ook komen! :3
Ik zal wel corona meebrengen
(het bier he..)
Ik zal wel corona meebrengen
(het bier he..)