Corona-virus.
Re: Corona-virus.
Ge staat hier op Spaargids zelfs in de groep van vrienden.CarpeNoctem schreef: ↑21 oktober 2020, 13:30 Zou kunnen, ik zal ook wel op haelewyns most hated lijst staan
Hated : totaal niet.
Ik ben het niet eens met hoe je over Corona denkt (en nog wat andere dingen) en daar zou ik wel een paar krachttermen kunnen voor gebruiken maar voor de rest kunnen we door dezelfde deur.
Een mens moet niet te veel haten in het leven ... Verspilling van energie is dat.
Speciaal voor jou, en jou alleen, ‘zoek’ ik ernaar. Ik weet dat ik jou ermee veel plezier doe. Dus, stuur die uitnodiging maar, ik kom af. Heb nog wat ffp maskers liggen, zal er twee over elkaar aan doen ;-).Fakkel schreef: ↑21 oktober 2020, 13:32Dat is wat jij er van maakt terwijl je even niet op Facebook "rare verhaaltjes" aan het zoeken bent om aan te tonen hoe erg het allemaal is. Mocht dat kloppen, dan zou ik gewoon een feest geven zoals andere jaren, met een stuk of 15 gasten in één keer.
Jij denkt dat die "bubbels" die ze elke keer weer veranderen, op enige wetenschappelijke onderbouwing steunen? Dat zijn gewoon een paar pipo's die een dobbelsteen gooien en zelf schrikken van het aantal ogen dat er dit keer naar boven komt.
Verstandig omspringen met de contacten die je hebt bedoelen ze daarmee.
Ik wist begod niet wat ze nu weer van getallen uit hun botten geslagen hadden, maar kijk... Ik ben niet eens in overtreding. Dus wat loop je dan te lullen en te zagen? Ik overtreed geen enkel regeltje.
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2020/10/06 ... atregelen/
Bedankt! Dankzij jou zoek ik dit op en kan ik het groepje dus vergroten voor het feestje. Wil je ook 'n uitnodiging?
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Da's ook mijn benadering. We zitten hier al 500 pagina's te zeveren over Corona. Zou er nu al één iemand van kamp gewisseld zijn?
Da's hier gewoon wat beuzelarijen in de marge. Helemaal niets om serieus te nemen.
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Ik beschik over veel informatie die ik jammer genoeg niet mag delen.CarpeNoctem schreef: ↑21 oktober 2020, 13:28Als je over andere informatie beschikt die die versie logenstraft mag je ze gerust delen met ons. Een temper tantrum draagt echt niet bij aan je geloofwaardigheid ...
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Ik geloof je best hoor.
Maar je beseft toch zelf wel dat zo discussiëren niet echt vooruit gaat? "Ik heb informatie dat een krantenartikel niet accuraat is maar ik kan die echt niet bekendmaken..."
Tja, één van de nadelen van je job zeker?
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
https://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20201021_94758910
Zo'n dingen vind ik compleet belachelijk om in de gazet te zetten of er over te spreken. Het stijgt 1 dag minder hard en ze spreken over een lichtpuntje terwijl ze het in Duitsland ook al hebben meegemaakt dat het steeds op en af gaat.
Gisteren hetzelfde in Nederland. Het steeg iets minder hard en men riep hiep hiep hoera. Vandaag bam 8700 besmettingen, nieuw record.
https://www.ad.nl/binnenland/forse-stij ... ~af9a2e14/
Zo'n dingen vind ik compleet belachelijk om in de gazet te zetten of er over te spreken. Het stijgt 1 dag minder hard en ze spreken over een lichtpuntje terwijl ze het in Duitsland ook al hebben meegemaakt dat het steeds op en af gaat.
Gisteren hetzelfde in Nederland. Het steeg iets minder hard en men riep hiep hiep hoera. Vandaag bam 8700 besmettingen, nieuw record.
https://www.ad.nl/binnenland/forse-stij ... ~af9a2e14/
Het is altijd een op- en af grafiek. Wereldwijd, nationaal, overal.
Deze keer de bron gecheckt ;-)
Het zit eraan te komen... de nieuwe lockdown.
Microbioloog Emmanuel André (KU Leuven): "Nieuwe lockdown is enige middel dat we nog hebben"
Nu de coronacijfers maar blijven oplopen, gaan stemmen op om een nieuwe lockdown in te voeren om het virus te verslaan. Microbioloog Emmanuel André (KU Leuven) is bijzonder verontrust, in de eerste plaats over de evolutie in de provincies Luik en Henegouwen en in Brussel, samen goed voor zo'n 60 procent van het aantal bevestigde besmettingen in ons land. Hij wijst erop dat de cijfers slechter zijn dan toen de eerste lockdown werd ingevoerd, in maart.
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2020/10/21 ... wn-is-eni/
Het zit eraan te komen... de nieuwe lockdown.
Microbioloog Emmanuel André (KU Leuven): "Nieuwe lockdown is enige middel dat we nog hebben"
Nu de coronacijfers maar blijven oplopen, gaan stemmen op om een nieuwe lockdown in te voeren om het virus te verslaan. Microbioloog Emmanuel André (KU Leuven) is bijzonder verontrust, in de eerste plaats over de evolutie in de provincies Luik en Henegouwen en in Brussel, samen goed voor zo'n 60 procent van het aantal bevestigde besmettingen in ons land. Hij wijst erop dat de cijfers slechter zijn dan toen de eerste lockdown werd ingevoerd, in maart.
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2020/10/21 ... wn-is-eni/
De Croo had nochtans beloofd dat die er niet zou komen. Maar ja, hij heeft al zoveel beloofd.
-
- VIP member
- Contacteer:
Positief bekijken! 75 jaar geleden werd je afgeknald als je buiten kwam tijdens een avondklok/lockdown. Nu kom je er van af met hoogstens een boete
-
- Hero Member
- Contacteer:
Ik begrijp 1 iets niet. Maatregelen van maandag kunnen nu nog geen effect hebben waarom dan om de haverklap de maatregelen veranderen en het daarbijhorende draagvlak totaal teniet doen?
Omdat de toestand nog sneller en nog slechter evolueert dan ze gedacht hadden en de huidige maatregelen al niet meer toereikend zijn.
LOL, je moet verplicht een masker op zak hebben, zal wel heel doeltreffend zijn om een besmetting te voorkomen, zo een masker in je broekzak Wel weer leuk voor de smurfen, hebben ze weer iets om de brave burger te controleren.
Ze gaan nogal rap met hun maatregelen.
Vanaf maandag nog maar horeca toe, maar nu zou het weer strenger moeten worden?
Dat ze maximaal 30 minuten winkelen + alleen winkelen maar terug invoeren, maakt het fijner voor iedereen.
Vanaf maandag nog maar horeca toe, maar nu zou het weer strenger moeten worden?
Dat ze maximaal 30 minuten winkelen + alleen winkelen maar terug invoeren, maakt het fijner voor iedereen.