Corona-virus.
Re: Corona-virus.
Is dat niet vermoeiend? de ganse dag elke gazet afgaan op zoek naar Corona nieuws?
Ik vroeg me dat af ^^
Ik vroeg me dat af ^^
Intussen, m.b.t. de belangrijkste bijzaak van het leven:
Voetbal in 1e nationale afgelast.
Jeugd in Vlaanderen mag t.e.m. U17 nog altijd trainen en spelen, maar zonder kleedkamers of kantine te gebruiken .
In Brussel hebben ze beslist om vanaf U14 alles af te lassen.
In 1A heeft de burgemeester van Eupen beslist dat Eupen - Mechelen zonder publiek doorgaat.
In 1B voor Seraing - Lommel nog geen dergelijke beslissing. In die andere broeihaard, Brussel, gaat RWDM - Lierse ook gewoon door met publiek. Idem voor Union - Club Brugge U23. En dat zijn ploegen die wel wat volk op de been brengen.
I fail to see the logic in all of this.
Voetbal in 1e nationale afgelast.
Jeugd in Vlaanderen mag t.e.m. U17 nog altijd trainen en spelen, maar zonder kleedkamers of kantine te gebruiken .
In Brussel hebben ze beslist om vanaf U14 alles af te lassen.
In 1A heeft de burgemeester van Eupen beslist dat Eupen - Mechelen zonder publiek doorgaat.
In 1B voor Seraing - Lommel nog geen dergelijke beslissing. In die andere broeihaard, Brussel, gaat RWDM - Lierse ook gewoon door met publiek. Idem voor Union - Club Brugge U23. En dat zijn ploegen die wel wat volk op de been brengen.
I fail to see the logic in all of this.
Met een beetje AI niet.
Er zijn apps, bv Google nieuws, die leren wat je graag leest. Ik krijg uiterst zelden iets over sport te zien dus werkt het zeer goed.
Corona artikels krijg ik zo voor mijn neus, zonder zoeken.
Uit BE en NL of in het Engels..
Zou er nog geen app bestaan om die berichten gefilterd binnen te krijgen? Een paar keer je app openen en die links posten op SG. Manueel uitzoeken lijkt me een job voor een Indiër. ( Nu lijkt het echt alsof ik sinds vanmiddag in de kroeg zit.)
In Luik 24 coronapatienten in ziekenhuis en volle paniek.Leven die daar nog in de middeleeuwen? 200000 inwoners in Luik en ze kunnen nog geen 24 coronapatienten aan? Ik zal iets over het hoofd hebben gezien zeker?
-
- VIP member
- Contacteer:
Ja, daarmee, nutteloze commentaar geven + artikels zoeken , pfff... Dan doe ik liever slechts 1 van de 2 ^^
Eigenlijk vind ik dat geen goed idee ... laten zien wat je graag leest, het verengt je wereldbeeld en je ziet en leest alleen wat je wil lezen ... een beetje zoals veel conservatieve Amerikanen enkel naar Fox kijken.
Dat je bv. voetbal kan afklikken uit je "nieuwsoverzicht" vind ik dan weer wel een goede uitvinding, nu nog echte sport tonen op televisie en in de kranten en we hebben alweer een stap vooruit gezet in de menselijke evolutie
De voorzorgen en de voorzichtigheid die ze in acht moeten nemen om zichzelf te beschermen tegen mogelijke overdracht van coronapatiënten is net iets groter dan 24 "gewone" patiënten in een ziekenhuis. Je hebt inderdaad iets over het hoofd gezien, wellicht ben jij één van die mensen die denkt dat hij niet besmet kan worden.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Da's inderdaad een heel gevaarlijk hellend vlak bewandelen en Galileo revisited:Sebastiaan1985 schreef: ↑21 oktober 2020, 22:45Gewoon omdat hij een mening heeft die niet in de "kraam" past?
Wetenschappers horen net kritisch te zijn. En ze bedreigen met broodroof is iets voor dictatoriale regimes. Als je vindt dat ze onzin uitkramen staat het je vrij die onzin te weerleggen.
Laatst gewijzigd door CarpeNoctem op 22 oktober 2020, 05:23, 1 keer totaal gewijzigd.
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Weer heel wat gekakel in het hoederhok: Marc Noppen, CEO van het UZ Brussel kwam in een TV-programma -zonder mondmasker!- doodleuk verklaren dat hij wat symptomen heeft maar zonder testen wel zeker wist dat het geen Covid-19 betrof
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Ja, oke. Maar gaat het serieus maar over 24 man? En daar komen buitenlandse cameraploegen voor naar hier? Waarom worden diegene die ze niet fatsoenlijk een plek kunnen geven niet getrasfereerd naar elders, zoals ze met Brusselse patiënten doen?geebee schreef: ↑21 oktober 2020, 23:01De voorzorgen en de voorzichtigheid die ze in acht moeten nemen om zichzelf te beschermen tegen mogelijke overdracht van coronapatiënten is net iets groter dan 24 "gewone" patiënten in een ziekenhuis. Je hebt inderdaad iets over het hoofd gezien, wellicht ben jij één van die mensen die denkt dat hij niet besmet kan worden.
Niet in België, maar even schrijnend.
Mensen zijn echt lemmingen. No way dat je mij af die trappen ziet gaan, dit hellhole in.
Mensen zijn echt lemmingen. No way dat je mij af die trappen ziet gaan, dit hellhole in.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Niemand onkent het virus,niemand ontkent dat hij of zij kan besmet raken.Vanwaar die domme insinuaties steeds weer?geebee schreef: ↑21 oktober 2020, 23:01De voorzorgen en de voorzichtigheid die ze in acht moeten nemen om zichzelf te beschermen tegen mogelijke overdracht van coronapatiënten is net iets groter dan 24 "gewone" patiënten in een ziekenhuis. Je hebt inderdaad iets over het hoofd gezien, wellicht ben jij één van die mensen die denkt dat hij niet besmet kan worden.