Corona-virus.
Re: Corona-virus.
17 gevallen (14 spelers, 3 admin) en niemand die enige last heeft. Dat schrijf ik niet ter ontkenning van Covid, maar ter illustratie dat 98.5% van de positief getesten amper ergens last van heeft. Dat mag ook gezegd worden, zelfs vanuit mijn "zelfquarantaine".
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Sterker nog, dat MOET gezegd worden, want dat is een gigantisch probleem. Als iedereen bij de minste besmetting een zwarte stip op zijn voorhoofd zou krijgen dan was deze pandemie allang ingedijkt.
Ik had mijn testresultaat 1 uur na de test.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Jawadde, jij hebt connecties bij het labo zeker?
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Dat wil IMHO ook zeggen dat er veel mensen besmet rondlopen want die spelers worden standaard getest. Klachten of niet.Fakkel schreef: ↑22 oktober 2020, 16:44 17 gevallen (14 spelers, 3 admin) en niemand die enige last heeft. Dat schrijf ik niet ter ontkenning van Covid, maar ter illustratie dat 98.5% van de positief getesten amper ergens last van heeft. Dat mag ook gezegd worden, zelfs vanuit mijn "zelfquarantaine".
Maar waarom zijn er testen genoeg voor die children of a richer God en niet voor Jan en Alleman ?
Eigenlijk straffer dan de koning van NL die moest terugkomen uit vakantie.
@Carpe : 21 uur na de afname was het resultaat zichtbaar. Maar wel op COZO gezien. Op de website die het testcentrum aangaf stond wel dat de test gedaan was maar rapport beschikbaar vanaf morgenmiddag.
Edit : Na 23.45 minuten nog een email gekregen van die andere bron waar in een bericht ook te lezen was dat de test negatief was.
Laatst gewijzigd door haelewyn op 22 oktober 2020, 17:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Er zijn gewoon sterke lokale verschillen. Een positieve test duurt trouwens langer
Een overvloedige kennis van het Nederlandse vocabulaire zou hier eigenleik een verijste moeten zein om te mogen reageren ... een sporadische dt-fout als je eens een baaldag hebt word je (of is het wordt je ) graag vergeven door je confraters.
Euh, wat was je vraag alweer ?
https://www.bnnvara.nl/kassa/artikelen/ ... niet-tegen
Nederlands consumentenprogramma heeft mondmaskers getest ( verschillende soorten). Buiten medische maskers kwamen ze allemaal slecht uit de test. Waren alleen goed voor als je moet hoesten of niezen.
Dit is België, voordat die €100 kan toegewezen worden moet eerst een schriftelijke aanvraag ingediend en goed gekeurd worden door een nog op te richten commissie, het kan met andere woorden enige tijd duren eer de contact tracer groen licht krijgt en jou kan opbellenFakkel schreef: ↑22 oktober 2020, 15:28 Wanneer belt zo'n contact tracing center je eigenlijk?
Direct report van me test positief. Eerder deze week nog verschillende keren close contact mee gehad, oa urenlang in een meetingroom. Hij heeft me zelf verwittigd dat hij mijn naam heeft doorgegeven. En denk je dat ik al gebeld ben?
Dat werkt dus ook al weer voor geen meter, ondanks € 100 per telefoontje.
Ik vind dat mondmaskers heel goed werken voor wat ze moeten dienen: boetes vermijden
Verder dan dat hebben ze weinig nut uiteraard, maar meer hoeft het voor mij ook niet te doen...
Dus zolang de heersende orde zijn verstand niet terugvindt en ze afschaft, is het -jammer genoeg- nodig dat we ze pro forma dragen.
Welke kleur of dikte dat dan moet zijn kan me niks schelen: diegene die het minst stoort ^^
Verder dan dat hebben ze weinig nut uiteraard, maar meer hoeft het voor mij ook niet te doen...
Dus zolang de heersende orde zijn verstand niet terugvindt en ze afschaft, is het -jammer genoeg- nodig dat we ze pro forma dragen.
Welke kleur of dikte dat dan moet zijn kan me niks schelen: diegene die het minst stoort ^^
Natuurlijk !
Want ze moeten namelijk al die virussen één voor één een kleurtje geven en dan tellen. Dus dat kost wel wat tijd.
@ Haelewijn: gelukkig dat die andere bron zich ook terugmeldde. Ik dacht: zou het zo kunnen zijn, dat dat COZO 'negatief' meldt totdat het rapport binnen is ? Gelukkig dus niet.
Ook de Corona app werkt voor geen meter. Ik weet zeker dat hij die heeft, want ´t is door zijn ´demo´ dat ik die geïnstalleerd heb destijds. En die zegt nog altijd ´laag risico, geen contact´. Laatst bijgewerkt 6u47 vanmorgen. Misschien dat die morgen bij de update wat anders zegt, of anders ook een dokter die geen 17 cijferige code wou ingeven.vortex schreef: ↑22 oktober 2020, 17:36Dit is België, voordat die €100 kan toegewezen worden moet eerst een schriftelijke aanvraag ingediend en goed gekeurd worden door een nog op te richten commissie, het kan met andere woorden enige tijd duren eer de contact tracer groen licht krijgt en jou kan opbellenFakkel schreef: ↑22 oktober 2020, 15:28 Wanneer belt zo'n contact tracing center je eigenlijk?
Direct report van me test positief. Eerder deze week nog verschillende keren close contact mee gehad, oa urenlang in een meetingroom. Hij heeft me zelf verwittigd dat hij mijn naam heeft doorgegeven. En denk je dat ik al gebeld ben?
Dat werkt dus ook al weer voor geen meter, ondanks € 100 per telefoontje.